Felfogatástól a lapok végéig a hossz, határoló nyitása a lapok végénél a lapra merőlegesen, illetve határoló alakja, ha íves, akkor rádiusz is jöhet ha van tipp.
"150-es hengerrel használtam később vettem rá egy 125-ös gyári hengert sajnos a mai napig a Power szelep folyton nyitva van ezmiatt iszonyú erős egy endúróhoz képest viszont én annyira nem bízok meg benne! ... Hát a fogyasztása: nagyon tud enni... egyszer kipróbáltam hogy 2litert beleöntöttem és 10km-en megette igaz hogy mindenhol nyélgázon mentem vele" - Róla van szó?
Egynees határolós sem gáz. Pont azért kér az más lapot, akár nagyobb nyitást, mert nem támasztja meg, középen. Sőt van olyan is, hogy csak éppen tőben van megtámasztva. Meg spec tuningházaknál van olyan, amiknél maga a ház határol. De gyári megoldásban olyat még nem láttam.
Pontosan nem tudni, azért Én biztos nem szedem szét senkinek....:)
De 8-12 mm között lehet a legvégén....
Abból gondolom hogy hiányzik, mert az ad egy tartást a lapok 1/3-ának is, magyarul több funkciót tölt be....
Ezt valaki barbárkodta......
Ezzel a lapka megoldással még 1-be sem áll kerékre szerintem.
(Ez megint a "kitudnagyobbatmondani a fiatalokkörében" lesz....:)))
Baromi nagy különbség van, lengéshossztól is függ milyen lap kell, illetve magának a lap anyagának tulajdonságaitól. Young modulusa mekkora, stb.
A még elég vékony membránlap a legjobb, ami még éppen nem lebeg be fordulaton.
Ha valaki mondd membránlap méreteket, határoló max nyitását, a membránlapra merőlegesen (és hogy íves-egyenes-e a határoló), akkor mondok malossi karbonlapra, üveg és fémlapra ajánlásokat. Mármint vastagságra.
Az enyémben is tök így néz ki a membránlap....
Csak nekem is 1 nagyobb van benne.
Csak az R-esnek 3 csatornás a torok.
Azt ajánlom, inkább csak a 0,5-öst tedd bele.
--------------------------
Én furcsállom hogy 0,7-et írnak neki elő, mert a robogóba nekem a fórumon 0,3-0,35-öst ajánlottak.
Igaz az 70 cm3, de ott is ugyanekkora kompressziót mértem.
Bár szerintem ekkora különbség nem lehet.
Jah és úgy tudom, ha vastagabb a lap, magasabb fordulaton lesz jobb a lebegés, magyarul felső tartományban tisztább lesz a motor, viszont ha vékonyabb, akkor lent fog jobban harapni.
A robisok nagyon ki vannak okosodva, ott 0,1 LE is számít...
Hali a motorom 30km-erre van a nagymuteromnál és minden 2.-ik hétvégén megyek kihozzá.. összeszeretném rakni! ugyhogy ha tudnál segíteni megköszönném.. még annyit had kérdezzek hogy neked is 2 membránlap van egymáson?
De 8-12 mm között lehet a legvégén....
Abból gondolom hogy hiányzik, mert az ad egy tartást a lapok 1/3-ának is, magyarul több funkciót tölt be....
Ezt valaki barbárkodta......
Ezzel a lapka megoldással még 1-be sem áll kerékre szerintem.
(Ez megint a "kitudnagyobbatmondani a fiatalokkörében" lesz....:)))
A még elég vékony membránlap a legjobb, ami még éppen nem lebeg be fordulaton.
Méghozzá üvegszövetes nyáklemez. :)
Beszarás.
Csak nekem is 1 nagyobb van benne.
Csak az R-esnek 3 csatornás a torok.
Azt ajánlom, inkább csak a 0,5-öst tedd bele.
--------------------------
Én furcsállom hogy 0,7-et írnak neki elő, mert a robogóba nekem a fórumon 0,3-0,35-öst ajánlottak.
Igaz az 70 cm3, de ott is ugyanekkora kompressziót mértem.
Bár szerintem ekkora különbség nem lehet.
Jah és úgy tudom, ha vastagabb a lap, magasabb fordulaton lesz jobb a lebegés, magyarul felső tartományban tisztább lesz a motor, viszont ha vékonyabb, akkor lent fog jobban harapni.
A robisok nagyon ki vannak okosodva, ott 0,1 LE is számít...
elég jó lenne alkatrészbányának nekem,mert baromi nehéz lc2 cuccokat találni sajnos...
szerintem vegyél bele carbon lapot, tegnap előtt vettem 3ezer körül és 3 lap jön ki belőle ,asszem polini..
Vagy sűrgős?