dugó asszem 8 ezer valamennyi volt.
Kereket egyik fórumozótól.
Szívócsonk amikor már megvettem, ki volt marva belőle a cső és nagyobb volt belerakva (16-os), csak nem volt szakszerűen megcsinálva, azóta se jó, kilazul, próbáltuk ragasztani, de hosszútávon elengedte, próbáltuk bele"peremezni", nem jó. Várom a másikat.
Sziasztok! Én azt szeretném kérdezdi hogy egy Yamaha Dt 125 E motorba milyen aksi kel? Mert én vetem bele valami 12 voltos 5 amperosat de az nem hajtja meg az önindítót!
Üdv!
Van Yamaha DT125R-hez:
-1db első JTF558.16 lánckerekem
-1db hátsó JTR839.57 lánckerekem
-1db 428H erősitett 134 szemes láncom
ZSIR ÚJAK még ki sem lettek bontva!
Ezek együttes ára 8000
Van még egy rossz power szervóm ami alkatrésznek jó.Jó benne a motor, a végállás érzékelő, fogaskerekek, csak az elektronikában egy IC halt meg
Ára 4000
Van még Athena tömités szettem amiből a hengerfej meg a hengertalp tömités el lett használva kinek mennyit ér meg
a prox dugó mennyi hozzá?
Meg a kereket honnan szerváltad?
Mer nekem is kellett, én is estem vele:D(sajna)
Ja és a szívócsonk az hh kókányolt?
Bocs h ennyit kérdezek, de ha már nincs meg a dt-m, akk érdekel h a tesó milyen állapotba van
GI, ha alubol csinálom a hangtompítót akkor mekkora legyen kb a falvastagság? Mert van itthon néhány alu cső de ha jól gondolom akkor azok kb 3-4mm-es falvastagságúak.
az az egy fog szerintem max 5-6 km/h-t gyorsíthat rajta. Ha 6.ban is még van ereje, akkor elbírhatja. Ha csak nyűglődik mire ezt is eléri, akkor szerintem ne változtass. Két személlyel mennyit megy?
szevasztok lancszet vasarlasa elott vagyok most 16-57 van (gyari) szerintetek elbirna egy 17 est elol mert most 115 a vegsebesegem es 10.000 et porog 115 nel es 85 nel porog 7000 korul 100 nal 8.000
Én csak leírom a véleményemet. Elfogulatlanul, kell egy másik nézőpont is. Nem mondom, hogy hazudsz, isten ments. (Am nekem - az én elvárásaim szerint - az a henger már nem lenne hú de fasza ha az a gyűrűnél átégett dugó volt benne.) De szerintem ha valaki vesz egy hengert használtan, úgyis meg akarja fúratni. Hónolás meg nekem kicsit egyenetlennek és aránytalannak tűnik. ÍGY KÉPRŐL. A másik, hogy egy jobb dugó áráért meg nem is kell nézni az ilyeneket, csak nagy barmolás ne legyen.
Figy, kép nem mindig adja vissza jól.
Érezhető váll meg már gáz. Az nem kérdés.
Multkor pl egy maszek marógép munkáját bíráltam,mert kép alapján baromi egyenetlen,kenődött alufelületnek tűnt.
Életben meg mikor a tulaja mutatta mégmondtam isneki, hogy a géptől várakozáson fellüli.
Dehonnem. Csak sarat és port kell szívnia hozzá.
190km-es járatós hengernek 3x ekkora válla volt, hónolásnak se híre se hamva, a dugó az ablaknál fel-le fél mm-esvállban függőben megkopott.
Ez kutyafasza ahhoz képest.
Azután hogy sarat szívott ment tán max 20km-t.
Totálisan szétbaszta. Meg minden mást, aminek a sárral teli karternak köze volt.
Izé, kár hogy nemcsináltam képet, talán Babika látta, de a Simsonom kb 30e km után azért lett hasonló az itteni vita tárgyához, mert kiesett az egyik stift és hallhatóan gyalúlt a gyűrű.
Na mindegy. Mondjuk én légszűrőre kicsivel nagyobb gondot fordítok, mint ahogy a nagyátlag szokott.
Egy terepmotornál a légszűrő kulcskérdés.
Pl a vita tárgyát simán eltudom képzelni 1000km-esen, ezzel a gagyi "tuning" légszűrővel. Mert azt aztán moshatja olajjal,akkor sem szűr lófaszt sem.
Motorikus baja: Vettem rá egy hengert és egy rosszabb minőségű dugóval raktam össze fúratlanul, hogy addig is menjen(azóta meg már kopott, kompresszió szinte semmi), szívócsonk gányolt és falsot szív. ennyi. Amúgy a full felújított főtengely van benne, és még jók a csapágyak is, csak azokat is vettem gyárit, ha már megcsinálom. Meg a prox dugó is meg van már. Ha lenne most rá keret meg időm szétszedni és nélkülözni a motort megfúratnám a hengert. Hátsó lámpát én raktam rá, egyben van az indexekkel, multkor megfektettem egy körforgalomban és eltört az indexbúra. Ekkor lett egy ütés az alu felniben. Használható, csak ha az ember ránéz elég bizar xD mert a pereme is kihajlott és nagyobbnak látszik hajlás, mint ami volt.
Nulla válla van,de ha nem hihető akkor levakarom a henger tetejéről a kokszot és akkor rögtön neked is hú de fasza lenne.Direkt nem takaritottam el hogy minden látható legyen, de úgy jobb akkor megpucolom és minden többet ér.A mostani hengerem Gróf úrtol vettem de az kibasz...tt kúposan van megfúrva és kicsit csörög is vele.ez sokkal jobb így használtan is.Csak azzal több az ereje mert más típus, az a rávaló.Ahogy Mcdawee mondta (bocs ha a neved rosszul írom) még ha hazudok is és egy szar hengert árulok ami nem igaz még akkor sem drága, Gróf úr is többért ad egy hasznltat.
Kereket egyik fórumozótól.
Szívócsonk amikor már megvettem, ki volt marva belőle a cső és nagyobb volt belerakva (16-os), csak nem volt szakszerűen megcsinálva, azóta se jó, kilazul, próbáltuk ragasztani, de hosszútávon elengedte, próbáltuk bele"peremezni", nem jó. Várom a másikat.
Van Yamaha DT125R-hez:
-1db első JTF558.16 lánckerekem
-1db hátsó JTR839.57 lánckerekem
-1db 428H erősitett 134 szemes láncom
ZSIR ÚJAK még ki sem lettek bontva!
Ezek együttes ára 8000
Van még egy rossz power szervóm ami alkatrésznek jó.Jó benne a motor, a végállás érzékelő, fogaskerekek, csak az elektronikában egy IC halt meg
Ára 4000
Van még Athena tömités szettem amiből a hengerfej meg a hengertalp tömités el lett használva kinek mennyit ér meg
Meg a kereket honnan szerváltad?
Mer nekem is kellett, én is estem vele:D(sajna)
Ja és a szívócsonk az hh kókányolt?
Bocs h ennyit kérdezek, de ha már nincs meg a dt-m, akk érdekel h a tesó milyen állapotba van
www.kelomotor.hu és ott kattints ide: cross,enduro -- kiegészítők
Érezhető váll meg már gáz. Az nem kérdés.
Multkor pl egy maszek marógép munkáját bíráltam,mert kép alapján baromi egyenetlen,kenődött alufelületnek tűnt.
Életben meg mikor a tulaja mutatta mégmondtam isneki, hogy a géptől várakozáson fellüli.
190km-es járatós hengernek 3x ekkora válla volt, hónolásnak se híre se hamva, a dugó az ablaknál fel-le fél mm-esvállban függőben megkopott.
Ez kutyafasza ahhoz képest.
Azután hogy sarat szívott ment tán max 20km-t.
Totálisan szétbaszta. Meg minden mást, aminek a sárral teli karternak köze volt.
Izé, kár hogy nemcsináltam képet, talán Babika látta, de a Simsonom kb 30e km után azért lett hasonló az itteni vita tárgyához, mert kiesett az egyik stift és hallhatóan gyalúlt a gyűrű.
Na mindegy. Mondjuk én légszűrőre kicsivel nagyobb gondot fordítok, mint ahogy a nagyátlag szokott.
Egy terepmotornál a légszűrő kulcskérdés.
Pl a vita tárgyát simán eltudom képzelni 1000km-esen, ezzel a gagyi "tuning" légszűrővel. Mert azt aztán moshatja olajjal,akkor sem szűr lófaszt sem.
1000 km alatt ez nem történik meg.