A legkomolyabb enduro túra volt a mai... kb 140km terepen. 6,5 óra alatt.
Útvonal:
B.szentlászló-V.Varsány-Sikátor-B.Szentkirály-C
sesznek-Porvacsesznek-Vinye-B.Szentlászló-V.Varsány-Románd-Ravazd-P
.halma-Tényő-Enese-Kóny
Hihetetlen komoly volt. Köszönöm srácok!
Legközelebb is ;)
a torokátmérőt hol adják meg? az egyszerűen mérhető, a karbi henger felőli végén, vagy benn a suber környékén /ahol úgy láttam ,hogy az enyém szűkebb a keresztmetszet mint a karbi végén, gondolom áramlástani szempontból/
Én tegnap karbit pucoltam, ma meg lánc takarítás meg légszürő!
Amúgy Apuci meg ilyenek! Tudtam szerezni lyukasztót a benzincsap tömitéshez. Vágtam kb 4 féle gumiből mindegyiket megette a benzin, kb. fél óra alatt. Holnap elmegyek és megkérdezem a YAMAHA-ban.
Hm, kiszedtem a DT légszűrőjéből 2 marék vaddohány-szöszt, meg egy kupac homokot, meg kitakarítottam szépen a szivacsot. És most már megy is a gép szépen.
Én garantálom hogy ez még sosem akadt meg, nem is azért eladó mert baja van csak nem a morormra való, RD-m van és annak a hengere másképpen van ablakolva.Vettem egy rávalót mert kíváncsi voltam mi a különbség.Hát elég sok, ezért is válok meg ettől.
Nem akarok az üzlet ellen lenni, de ez a szett szerintem párszor már megakadt. Látszik a hengeren is és a dugón is. Gyűrűk is átégtek. De az ára így is reális alatti.
Ez egy használt bejáratott henger hogy minden tiszta legyen, kb. 1000 km van benne.Gyűrű szinte tökéletesen hézagmentes a hengerben és a dugó eredeti nem for yamaha, össze is néztem a kettőt, van is különbség, ez komolyabb, látszódik.Tel. számom: 70/580 70 94
De hallod, akk a te dt-dnek most van baja?(motorikus)
És a hátsó lámpáddal mi lett?