Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem érzem túlzottan maximalistának magam, de megint meglestem a csapágyaknál feltámasztva és nagyon csúnya, legalább is ha belegondolok ,hogy ez alkalmanként 7-8 ezret forog
köszönöm, közben én is kitaláltam ,hogy állóval lesz
igen erre van esély, bár régi, nagy, ipari eszterga lesz amin megnézem, de azért köszönöm a figyelmeztetést!

,egyébként annyira üt ,hogy szerintem a szegnyereg-tokmány egytengelyűségi diferenciát nem fogom észrevenni
http://sportmotor.hu/motoros_v...

Ja és ha esztergába nézed, akkor ne forgócsúccsal támaszd ki, hanem állóval.
Miben lehetne még megnézni?
Bár egy próbát megér.
Én nem esztergában nézném, lehet hogy a szegnyeregcsúcs és a főorsóban lévő csúcs tengelyében van egy kis eltérés (egymáshoz képest excentrikus), és így megint rossz értékek jönnek ki.
sőt még a késtartóhoz valahogy az órát is hozzá tudom fogatni és akkor számszerűsíthetem a szart
üt a vége, ütnek a sonkák, ha a csapágyakon támasztom fel. Most az lesz ,hogy befogom az esztergába két forgó csúcs közé és megnézem mi van, gondolom ekkor is ütni fog a cspágyhelyeknél mint a barom, akkor hogyan tudom orvosolni? hogy lehet kicentírozni?
Sziasztok.Nem tudná valaki azt hogy a yamaha dt 125-ös tűszelep jó e a dt 80-asba? pls vki irjon.
Központfuratok épek?
Bár ha prizmán csinálták akkor mindegy.
A két szélén kellene csúccsal megfogni, majd a csapágyhelyekre ráórázni.
Nem biztos, hogy a gépműhely hibája, lehet egész egyszerűen görbe. Vagy valami. Van ilyen. Az már a gépműhely hibája szokott lenni, hogy megcsinálják a szart is, elkérik a pénzt és elfelejtik közölni, hogy hát a lehető legjobbat kihozták belőle, de úgyis szar.
Persze ők is hibázhattak.
Melyik ponton üt? A végen/végeken, vagy középen a sonkák nem állnak egyformán és ott fickándozik ahogy forgatod?
Szerintem vidd vissza a műhelybe ahol csináltattad, és borítsd rájuk az asztalt...
tudom ócska, de a panelház pincéjében erre futotta...

de szeretném ,ha az ilyen körülményektől elvárható maximumut lehetne kihozni a gépből, mert jövő szezonban sem 2 kilómétert tervezek vele menni...
Segítségre lenne szükségem!

Ma délelőtt baromira ráértem, és észerevettem, hogy a frissen felújított főtengelyem üt mint a zil felni. A centírozás addig megvan, hogy síklapon prizmákra felteszik a főtengelyt a csapágyaival és kiórázzák, de utána ,hogyan egyenesítik ki? kocogtatással? Gyorsan összedobtam egy nagy pontosságú centírozó asztalt /olyan pontos ,hogy a Magyar Szabványügyi és Etalon Intézet felkeresett ,hogy ha kész a dt ,utána kérnék mert be szeretnék vele lőni az etalonjaikat / és ezen nagyon jól látszik a jelentős ütés, bár óra van ,de állvány nincs hozzá, tehát szemre szerintem közel 1mm-er üt oldalanként. Ezt ilyen primitív eszközökkel ,hogy tudnám orvosolni? kérem olyan írjon aki már csinált ilyet, előre is köszönöm!
m5299,
Nem vettél föl msn re!
Buúúzievagy?
:)
nemtok rá válaszolni, nem megy el valamiért.

Szerintem simándiba megoldjátok dzsivel.
Valaki rakott már ilyen trabant gyertyát a détébe?
http://www.gyertyakeszites.hu/...
Erre szerintem a dt racionálisabb döntés. Szerintem.
Gondolom nem gyilkolni, nem csapatni szeretnél vele, hanem közlekedni. Arra meg a 17-20Le-je is bőven elég terepen, hogy egy réten, szántáson kereszben normálisan átmenj.
És földúton is megy szépen, elég az ereje, meg normális 90km/h-s közlekedést is bírnia kell hosszútávon, aszfalton.
igazábol egyiket sem!Itt helyben elszaladgálni meg gazdálkodunk és a földekre kijárkálni!Ezt egy robogó nem tudja az meghal a földúttól a túra endúró(tdr)meg nem tecik!
ez a 3. ban emeli az elejét meg az hogy 150-es henger meg 2literrel 10km nekem egyre jobban ugytünik hogy már nem tudja az illető hogy mit mondjon....
Figy, akkor el kell döntened, hogy krosszozni vagy endurozni szeretnél.
Persze lehet egyikkel a másikat is csinálni. Endurozni szerintem a dt is elég bőven, nem olyan hegyes, strapabíró.
A többit meg már leírtam.
Igazából nem konkurense egymásnak a két motor.
Kezdőnek azért nem mondanám magam!Volt már nekem ettől komolyabb motorom is!400-as 600-as 750-es igaz az egyik sem enduró de volt bennük kraft rendesen nem 27 vagy 40 ló!Nekem egy olyan motor kel ami megbízható csak tankolok és megy,nem kell szerelgetni!