nem érzem túlzottan maximalistának magam, de megint meglestem a csapágyaknál feltámasztva és nagyon csúnya, legalább is ha belegondolok ,hogy ez alkalmanként 7-8 ezret forog
Én nem esztergában nézném, lehet hogy a szegnyeregcsúcs és a főorsóban lévő csúcs tengelyében van egy kis eltérés (egymáshoz képest excentrikus), és így megint rossz értékek jönnek ki.
üt a vége, ütnek a sonkák, ha a csapágyakon támasztom fel. Most az lesz ,hogy befogom az esztergába két forgó csúcs közé és megnézem mi van, gondolom ekkor is ütni fog a cspágyhelyeknél mint a barom, akkor hogyan tudom orvosolni? hogy lehet kicentírozni?
A két szélén kellene csúccsal megfogni, majd a csapágyhelyekre ráórázni.
Nem biztos, hogy a gépműhely hibája, lehet egész egyszerűen görbe. Vagy valami. Van ilyen. Az már a gépműhely hibája szokott lenni, hogy megcsinálják a szart is, elkérik a pénzt és elfelejtik közölni, hogy hát a lehető legjobbat kihozták belőle, de úgyis szar.
Persze ők is hibázhattak.
Ma délelőtt baromira ráértem, és észerevettem, hogy a frissen felújított főtengelyem üt mint a zil felni. A centírozás addig megvan, hogy síklapon prizmákra felteszik a főtengelyt a csapágyaival és kiórázzák, de utána ,hogyan egyenesítik ki? kocogtatással? Gyorsan összedobtam egy nagy pontosságú centírozó asztalt /olyan pontos ,hogy a Magyar Szabványügyi és Etalon Intézet felkeresett ,hogy ha kész a dt ,utána kérnék mert be szeretnék vele lőni az etalonjaikat / és ezen nagyon jól látszik a jelentős ütés, bár óra van ,de állvány nincs hozzá, tehát szemre szerintem közel 1mm-er üt oldalanként. Ezt ilyen primitív eszközökkel ,hogy tudnám orvosolni? kérem olyan írjon aki már csinált ilyet, előre is köszönöm!
Erre szerintem a dt racionálisabb döntés. Szerintem.
Gondolom nem gyilkolni, nem csapatni szeretnél vele, hanem közlekedni. Arra meg a 17-20Le-je is bőven elég terepen, hogy egy réten, szántáson kereszben normálisan átmenj.
És földúton is megy szépen, elég az ereje, meg normális 90km/h-s közlekedést is bírnia kell hosszútávon, aszfalton.
igazábol egyiket sem!Itt helyben elszaladgálni meg gazdálkodunk és a földekre kijárkálni!Ezt egy robogó nem tudja az meghal a földúttól a túra endúró(tdr)meg nem tecik!
Figy, akkor el kell döntened, hogy krosszozni vagy endurozni szeretnél.
Persze lehet egyikkel a másikat is csinálni. Endurozni szerintem a dt is elég bőven, nem olyan hegyes, strapabíró.
A többit meg már leírtam.
Igazából nem konkurense egymásnak a két motor.
Kezdőnek azért nem mondanám magam!Volt már nekem ettől komolyabb motorom is!400-as 600-as 750-es igaz az egyik sem enduró de volt bennük kraft rendesen nem 27 vagy 40 ló!Nekem egy olyan motor kel ami megbízható csak tankolok és megy,nem kell szerelgetni!
,egyébként annyira üt ,hogy szerintem a szegnyereg-tokmány egytengelyűségi diferenciát nem fogom észrevenni
Ja és ha esztergába nézed, akkor ne forgócsúccsal támaszd ki, hanem állóval.
Bár ha prizmán csinálták akkor mindegy.
Nem biztos, hogy a gépműhely hibája, lehet egész egyszerűen görbe. Vagy valami. Van ilyen. Az már a gépműhely hibája szokott lenni, hogy megcsinálják a szart is, elkérik a pénzt és elfelejtik közölni, hogy hát a lehető legjobbat kihozták belőle, de úgyis szar.
Persze ők is hibázhattak.
de szeretném ,ha az ilyen körülményektől elvárható maximumut lehetne kihozni a gépből, mert jövő szezonban sem 2 kilómétert tervezek vele menni...
Ma délelőtt baromira ráértem, és észerevettem, hogy a frissen felújított főtengelyem üt mint a zil felni. A centírozás addig megvan, hogy síklapon prizmákra felteszik a főtengelyt a csapágyaival és kiórázzák, de utána ,hogyan egyenesítik ki? kocogtatással? Gyorsan összedobtam egy nagy pontosságú centírozó asztalt /olyan pontos ,hogy a Magyar Szabványügyi és Etalon Intézet felkeresett ,hogy ha kész a dt ,utána kérnék mert be szeretnék vele lőni az etalonjaikat / és ezen nagyon jól látszik a jelentős ütés, bár óra van ,de állvány nincs hozzá, tehát szemre szerintem közel 1mm-er üt oldalanként. Ezt ilyen primitív eszközökkel ,hogy tudnám orvosolni? kérem olyan írjon aki már csinált ilyet, előre is köszönöm!
Nem vettél föl msn re!
:)
nemtok rá válaszolni, nem megy el valamiért.
Szerintem simándiba megoldjátok dzsivel.
http://www.gyertyakeszites.hu/...
Gondolom nem gyilkolni, nem csapatni szeretnél vele, hanem közlekedni. Arra meg a 17-20Le-je is bőven elég terepen, hogy egy réten, szántáson kereszben normálisan átmenj.
És földúton is megy szépen, elég az ereje, meg normális 90km/h-s közlekedést is bírnia kell hosszútávon, aszfalton.
Persze lehet egyikkel a másikat is csinálni. Endurozni szerintem a dt is elég bőven, nem olyan hegyes, strapabíró.
A többit meg már leírtam.
Igazából nem konkurense egymásnak a két motor.