Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

képet tudnál küldeni az egészről..
Nekem van rajta határoló.
Írtam neked mailt, megkaptad kedves?
az alsó lap az 0,5-ös a felső 0,2-as (digit tolómérővel mértem)
amikor lementem a yamahába ott is 0,7 karbonlapot ajánlottak.
De mindenki csak találgat a neten 1db 125 LC2-es eredeti gyári membránjáról se találtam képet
Dobjon már valaki fel egyett róla
ui. a 80-asé nemugyanolyan..
Sziasztok!

HA nincs hol tároljátok télen motorotokat, csak a csillaggarázs, akkor látogassatok el honlapunkra a www.telimotortarolas.hu címre. „Motorod téli álmát mi biztosítjuk!” a Ghibli kft. csapata
Versenytűgörgő meg ilyen finomságokról még nem is hallottam RX et meg nem kell szerelgetni meg évente generálozni,csak 1szer kell normálisan megcsin és nincs vele gond(20-30 000km et simán elmenek)! Egész más teljesítmény,esztétikum,futómű a javára...
Figyusz.
SZemre, az a nyák(szerű) kisebb lap, vagy 1mm vastag, és a telilap is vagy 0,5-ös.
Magyarul, kb másfeles lapot kell a vákuumnak kinyitni...

Emlékeim szerint a fémlap 0,1-0,15 mm, a kompozit meg anyagtól függően 0,3-06, de semmi esetre sem oylan vastag mint neked.

A nyitóerő ujjal vizsgálása meg, hogyismondjam nem ad kifejezetten egzakt eredméynt:)
Most erre mit mondjak van itthon egy vadonat új R-es yamahának a membránja is(csak az a baj hogy nem ugyanaz a méret) egy kicsit erősebb mint az de nemsokkal..
ha nem, nem:)

Betehetnél még valami 6 os kazánlemezt, mert most még kicsit tud mocorogni:)
Hali nem nyáklemezből van ezt csak azért tudom mert elektronikusnak készülök nap mint nap nyákokkal dolgozok
Ez jó:)

Ez szerintem konkrétan nyáklemezből van:)

Valaki gondosan ügyelt rá, hogy a membrán nehogy ki tudjon nyitni:)
az alsó membránlap az nagyon combos tehát azt elég nehéz kinyitni.. a tetején lévők azok már nem annyira.. de mondta a szerelő ismerősőm hogy látott már ő is olyan DT-t hogy gyárilag nem volt rajta határoló lap..

rakok még róla képet! ahol világosabb a membránlap ott csak elszineződés van nincs nagyon hézag..
Te pl.. tudom hogy láttad a videómat amit akosaprilliának szántam.. mert rotával meg akosaprilliával veszekedtetek! :P
Nemtudom mért hitetlenkedtek.. gyári az áttételem 32-es mikuni karbim van rajta meg 150-es a hengerem. 1óra alatt 4liter benzint megeszik.. ha tépve van neki. Mellesleg a volt sima 50-es full gyárimmal 2be szoktam egykerekezni..
De kérésetekre ha összerakom hétvégén csinálok egy videót..
Nekem ami benntvolt membrán abba se voltak határoló lapok..
Ezen sincs.. most vettem használtan de működő motorból szedték ki..
ui.:3.-ikba gázrántással én kb 20m-ert tudok egykerekezni, de az egyik barátom aki motocrossozik simán elment vele 200m-ert mondjuk ő egy kicsit rá is emelt..
Nekem akkor emelte gázra 1-ben az elejét, amikor be volt ültetve a hátulja, magyarul rugany leengedve, az elejében meg van 2 Tíz centis toldócső.
Jah és hozzá kell tegyem, a 18-21-es szett volt rajta.
Most hogy SM, előre került nem kicsit a súlypont, nagyokat kéne rántani hogy felvegye.
De ahhoz én már öreg vagyok, nekem nem 1 hét alatt gyógyulnak a sebek, meg valahogy nem is hiányoznak....
YAMAHA DT 80 ALKATRÉSZEK ELADÓK !

AMIK MEGVANNAK MÉG :

- fordulatszám mérőóra, lendkerék, főtengelyem hajtókarral, de az cserére szorul (kotyog), első fékbowden, hűtő, hűtőidom, lábtartók, láncvédő, blokkvédő(haspáncél), csomagtartó +a hozzátartozó idom, első teleszkóppár, hátsókeréktengely(láncfeszítők is), első sárvédő,

+ lehet van még 1-2 apróság, de nagyjából ennyi !

+ postázni tudom

+ képeket is tudok küldeni

Elérhetőségeim :

Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : gabi910617@freemail.hu
Nekem volt LC2-őm.
Tökre nem ilyen membrán volt benne...
Hanem olyan mint az R-esben, ugyanúgy határoló lemezkével!
A Tiedbe belevágtak karbon membrán-lapot, és a zárólemezeket felülre tették, hogy az feszítse rá a lapot a házra.
Így ennek pont semmi értelme, mivel a lemez merevsége ugyanúgy ott marad, és lassabb a lebegés.
Próbára vedd le a lemezkéket, és keress főlé inkább határoló lemezeket.
Meglátod mennyivel harapósabb lesz a kicsike.
Amúgy nem baj ha picit nyitva van, elősűrítéskor bezár.
A Karbon amúgy sem zár tökéletesen, mint az acéllap.
De ottvan az ÖLTF (bocs ha nem így hívják) féle pancsi annak is anyi volt a bejáratás hogy két nyélgáz CSak a verseny gépeket ne hasonlítsuk az utcaihoz szerintem
Ma éppen nézegettem egy Malossi leírát, hengerhez adták. 70-es robogó aluhengerhez.
Ott a bejáratást annyiban írták le, hogy aggyá jó kis fullszint keveréket neki. Első 50-60 percben max félgáz és max 6000rpm és kész. :)
Ha nagy hitetlenkedés lesz, akkor holnap lefotózhatom. :)
Maga a többréteges megoldás egyébként rendben van.
Akkor nem volt igazam, az mégsem a határoló. Azért kicsit elfordíthattad volna a membránt, ne totál szemből.
Van olyan, amin a határoló szerepét maga a ház tölti be.
Persze, az enyém 6.ban is "emelgeti" az elejét mert szar a teló szimeringem xD és alig van benne olaj :D (bal oldali) de amíg jó volt addig is majdnem minden sebeségben ha rángattam a gázt jött fel az eleje meg esett vissza... de ez nem azt jelenti hogy egykerékre emeli xD próbálj me gegyszer egykerekezni akkor megtudod mien az vagy neked lehet 11/110-es áttételed van
Figy, én mindent elhiszek, de ha nem azért jön fel, mert felrántod, hanem úgy hogy ráfekszel és mégcsak nem is gáz elvisszaelvissza billegtetésből, hanem simán gázhúzásból sikerül ez egy 125-ös DT-vel, akkor annak valszeg telógondjai lesznek.
Ezt jóval erősebb motorok sem tudják. Persze gyári áttétellel.
az,amit linkeltél képet,membrán,ott van mégegy cucc LC2-nél...
Ja és szerelő anno azt mondta,hogy még a hangya fasza se férjen bele a résbe(napfényre fordítva SE szabad átlátni rajta,ha igen akkor hajlítsak addig Óvatosan,hogy ne lehessen...)
Mennyire vagy kezdő? Két tökéletes állapotú motor közül az RX sokkal erősebb. Kezdő motorosként terepen (igazi terepen), az már könnyen földhöz verhet.
DT sokkal lágyabban indul meg, sokkal jóindulatúbb motor. Cserébe nem megy annyira.