30k-t elment az utcai fos motorom. Babika a tanuja, hogy aznap mikor sikerült betolnom az utcában és elindult, valami hasonló ködös este volt, mint most. Már akkor nyeleztem.
Másnap elmentem a szomszéd faluba (5km), vissza. Normális tempóban. Aztán utána 30km-re elmentem asszonyhoz nyélen. Utána csak azt kapott, elmentem vele versenyekre, ahol olyan motorfékeket, olyan fordulatokat kapott, normális kenés nélkül, mert nincs különolajzás, hogy már fájt.
Nem mondom, hogy így kell csinálni. De ha jó a furat, van normális olajzás, jó a dugó geometriája, és nem utolsósorban a beállítás akkor nemigen akadhat meg.
RX-ben valamivel több a kraft, de lehet is szerelni elég sokat. Haveromnak volt egy, jobban ment, mint a DT, de kb. évente motorgenerál. DT kicsivel gyengébb, de sokkal tovább bírja. Na meg ugye japán motor. Innentől szerintem nem kérdéses.
Sziasztok!Motor vásárlás előtt állok!125 dt vagy 125 rx közül kellene választanom!Akiket megkérdeztem eddig azoktól nem lettem okosabb!Tudnátok segíteni a döntésben!Előre is kösz!
nemtudom miért szólsz hozzá olyanhoz mint pl: robogósoknál hallottam ilyet hogy nyitott membrán.. stb! engem akartál lejáratni de csak magadat járattad le..
Én azért kérdeztem mert nemtudtam mért áll 2 réteg membránból..(de tudtam hogy nincs olyan görbített vas határoló mint a R-eseken!
Köszi szépen! a segítséget! Amúgy raktam fel egy videót még régebben (akosaprilliának) aki ugyanúgy hitetlenkedett de azért töröltem le mert sokan szidtak h sisak nélkül vagyok meg durrdefektes elsőkerékkel egykerekezek..
Nem tudom mi ez a bejáratás számszerűsítve.... én amikor járattam mindig érzésre járattam, lehet azon érezni mennyire szeretni az iramot. Hogy melegszik, mennyire füstöl, hogy reagál a gázra stb. Számszerűsíteni nem is lehet sztem. Az biztos, hogyha pl 5999 es fordulatszám helyett 6001-esig pörgeted nem fog szétrepülni. Tartósan nem szabad pörgetni, kímélni kell, túráztatni kicsit motorfék helyett. Aztán ahogy fokozatosan érződik, hogy stabilabb az üzem, könnyebben dolgozik a motor, kialakul az optimális menet, nem melegszik, akkor már nem fog szétszakadni ha kicsit néha odahúzol neki.
Ez is egyfajta "tuning" XD "Nyitott rendszer" XD robogósok körében hallottam sokszor, meg azt is, hogy kiszedik ez egész membránt és hű akkor 60-nál egy kerékre emeli magát.
nyél 4ig aztán elvenni a gázt? Nagy gázon kis fordulaton amúgy sztem még többet is nyom mintha pörög de kis gáz van neki húzva. :D:D Amúgy nem tudom miért mondod, hogy 4 alatt nem kap olajat, én pl megnéztem mennyit nyom a csőben. Alapjárathoz képest nagy gázon (vagyis csak a szivattyú bowden állt úgy mintha) és olyan 6ezer környékén 1,5 szer annyi olajat nyom. Szóval kis gázon alacsony fordulaton is 2 harmadát megkapja a terhelt állapothoz képest. Na mindegy az csak a én véleményem.
Igen tudom hogy működik Szerinted a japcsik olyan hülyék voltak,hogy úgy csinálták meg a gépet,hogy 4000-es fordulaton ne kapjon rendesen olajat? Ha amiatt szorult meg a motorod,hogy nem kapott megfelelő mennyiségű olajat,akkor az lehet a baj,hogy tönkre ment a különolajzásod,vagy eldugult.....Am ahogy írták elöttem nem csak a bovden húzásától függ,hogy mennyi olajat kap....A szerelő meg nagyon okos ember lehet....XD én a közelébe nem engedném az ilyet a motoromnak....
ha valami emelkedő van vagy valami, akkor is kentem neki ma már az 5-6ezret, mer mondta a szerelőm, hogy akk inkább pörgessem kicsit, minthogy párezres fordulaton pötyögjön felfelé, mer akk viszont téll besülhet...
Másnap elmentem a szomszéd faluba (5km), vissza. Normális tempóban. Aztán utána 30km-re elmentem asszonyhoz nyélen. Utána csak azt kapott, elmentem vele versenyekre, ahol olyan motorfékeket, olyan fordulatokat kapott, normális kenés nélkül, mert nincs különolajzás, hogy már fájt.
Nem mondom, hogy így kell csinálni. De ha jó a furat, van normális olajzás, jó a dugó geometriája, és nem utolsósorban a beállítás akkor nemigen akadhat meg.