Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

annyi eszük már csak van...
Vélemány, hogy szerintem annak vagy 55 rockwell keméynek kellene lenni.
(kb mint a fogó)
és ha nosmálisan megyek vele suliba fűútón, akkor meddig pörgessem?
mer 4-5 ezres fordulaton 5-et megy a rettenet, aztmeg kicsit uncsi:D:D
ha egyenletesen megyek vele, és tartom a fordulatot 15km-t is folyamatosan, akk mehet neki a 6000?
vagy mi?
Oké!
igazából attól tartok ,hogy műanyag kosaras tűgörgőt raktak bele, esetleg /nem tudom/ és ott nehogy gondok legyenek, bár finoman lesz melegítve a dolog, a problémát előidéző "szakembernél" hozzáértőbbek álltal
igen az tuti, viszont ez a futógyűrű így is sokkal puhább a többi alkatrésznél ,mert amikor kezdtem vel szenvedni, akkor 3 réteg rongyon át is sikerült megynomnom fogóval. ezkután észleltem ,hogy 1 mm vel kisebb szimmeringet vettem, majd rájöttem hogy ez kifejezetten jó, ugyan is ha lenn van leveszük 28 ról 27 re és akkor újra faja felület lesz a szimmeringnek. vélemény?
Ki fogod lágyítani a felületet.
Én meg azt hittem kis gázfröccsöket kell neki adni, nem pedig egyenletesen járatni.
Nekem is Prox szett van benne de én azért kímélem egy kicsit nekem sajnos megadta magát mert nem kapott elég olajat mert csak 4 ezres fordulaton jártam vele de most már keverek egy kis olajat a benzinbe és így tuti nem fog megragadni
Én nemtudom hogyvagytok vele... de az én motorom kapott egy komplett felújítást prox hajtókar versenytűgörgők új minőségi csapágyak prox dugót minden marhaságot össz vissz kb. 3-5 órát pötyögött az udvarban persze úgy hogy elindítottam 20-30perc múlva leállítottam felültem rá nem azt mondom hogy nyeleztem de azért huzogattam neki 1-2szer..
lámcsak már 3000km van azóta a motorba de 3.ba gázrántásra emelgeti az elejét
Mellesleg a különolajzással 1-szer befuccsoltam besült a motor (már régebben)
Én inkább saját magam keverem meg a benzinjét kicsit füstöl de jó
azért a pumpa szállító teljesítménye nem csak a gáz állástól függ, hanem a fordulattól is. azt meg figyeld meg /nyilván nem üresben terheletlenül hanem terhelés alatt pl 5. ben/ ,hogy 4000 rpm nél mennyire húzod a gázt ,hogy tartsd a tempót. Nem lepne meg ha kb ugyan akkora gázt húznál mint 6-8000 rpm nél... multkor bevonalkáztam a markolatot ,csak úgy érdekességből és néha meglepő dologkat tapasztaltam, nem biztos ,hogy gazdaságos alsó tartományban gyilkolni...
Közel sem biztos hogy nem lesz baja mondom nekem is lement 560 km.t és utána jött ki a szorulás
sajnos itthon vettem észre, ott örömömben fel sem tűnt

csapágylehúzó van pár féle itthon, de az állatja úgy rásajtolta, hogy a sonka és a gyűrű köze egy késpengét sem tudtunk betenni, hőlégfúvú, pb gázos melegítő kevés volt hozzá. Holnap jön a gáz-oxigén persze csak finoma, ugyan is elhatároztam ,hogy ezkhez nem viszem vissza, mert ezt még jobban is el lehet rontani.
prox dugattyú szett van benn, castrol full szintetikus olaj, a fúrásról meg nem tudok mit mondani, de ha eddig nem volt baj, ezután se lesz nem?:S
Nem tudom menyire értesz a Dt-hez de a gázbovden rá van csavarva az olajpumpa pöcökjére és 4 ezres fordulaton nem nyit ki elégé az olajpumpa és így a tiszta benzint kap de olajat csak nagyon minimálisat. Nem muszáj bele plusz olajat önteni de viszont akkor nyél gáz 4 ezerig és vissza engeded aztán megint nyél gáz és így tovább és így lesz neki öblítése meg nyit az olajpumpa
Lazán.Ha nem SZARUL fúrják meg a hengeredet és nem SZAR dugót tesznek bele akkor bőven elég neki ennyi járatás!Am a bejáratás sem arról szól,hogy pötyögni kell vele,persze nem kell nagyon forgatni első 150 km-be 4000-5000 és utána 6000 és nemsokára lehet mégjobban is .A lényeg egyenletes fordulaton kell tartani,egy kis plusz olaj és nem szabad túlságosan terhelni(nagy dombok).
nekem eddig a 150km alatt csak a tartályba volt full szintetikus castrol olaj...
és eddig nincs vele baj
akkor?
Miért is kapna kevés olajat 4000-es fordulaton?(max akkor ha sz@r a különolajzód).Ha még plusz olajat raksz a benzinbe akkor a gyertyát is beköpheti(persze ez bejáratáskor kell neki )Ha már be van járatva akkor nem jó neki a túl sok olaj,mert egyszerűen lerakódik és azért is kihagyogat esetleg teljesen leáll...Ha ilyen sokáig kis fordulaton használsz egy 2T motort akkor a gyertya sem tud jól tisztulni...
Hát ere nem tudok neked válaszolni de nekem ezt mondta a szerelő. Mivel nekem a benzinbe is van olaj meg a tartályba is így én nem húzom 6 ezernél tovább mert akkor már túl sok olajat fog kapni. Én kb 1000km ig öntök olajat a a benzinbe utána már el lehet hagyni elég ha csak a tartályba van. Figyeld meg hogy ez így jó lesz
Te se tudod hogy lehetne már egy 150km-es Dt 7 ezerig pörgetni ?
úgy hogy tud besülni, ha túl sok olajat kap?:S
Na miért írtam hülyeséget?
jó hülyeségeket írtál.....
marcy022 Kb 1 hónapja én is eben a helyzetben voltam mint te nekem is teljesen új volt a bele neki hajtókar főtengely dugattyú csapágy stb... Én is 4 ezres fordulaton jártam vele én elmentem vele 560km-t de akkor jött egy olyan probléma hogy 4 ezres fordulaton az olajpumpa nem nyit ki rendesen és kevés olajt fog kapni a géped és be fog sülni nekem is besült. Nekem a szerelő azt tanácsolta hogy öncsek egy kis olajat a benzinembe is. AZ én DT-m be most már 570km-van és nekem már mondták hogy 5-6 ezerig pörgethetem ki de tovább nem mert a benzinbe is olaj van meg az olaj szivattyú is nyomja az olajat túl sok olajat fog kapni és azért is be tud sülni. Na én ennyit tudtam segíteni nekem sok sikert hozzá
na most akkor mivan?:S
mindenki beszél össze vissza:D
valaki normálisat, és tutit is mondhatna már, mer így most semmivel nem vagyok előrébb
multkor is kérdeztem, azt valaki azt írta elég 100km bejáratáshoz, valaki azt írta h 1000 is kevés, valaki azt írta, hogy 500km-ig ne pörgessem 4000 fölé...
most akkor mi van?:S:D