Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sztem meg nem!
nyugodtan pörgesd 6-7 ig.
150km van eddig a dt-ben a dugattyú, fúrás óta...
4-5 ezres fordulaton motorozok vele, de 1x2x véletlen 6 is volt szinte, és megy mint disznó....
mennyit kell még vele mennem így, vagy pörgethetem jobban, vagy mi legyen?:D
Akkor az RD-é biztos más volt...
hali ezeken gyárinlag sincs
Erről nem hiányzik véletlen a határoló lemezke?
Egyébként ha megmelegíted, meg csapágylehúzó megfogja oldani.

ha neked nincs, akkor elmész egy autószervízbe, szerintem ha szépen nézel, lehúzzák.
aztakurva.
Én biztos felrobbantam volna, ott helyben.
Ha jól értelek, akkor az cserés.
Jól megszíttamm...

Az volt a gondja, hogy az alső tűgörgők összecsúsztak és lógott a hajtókar. Ami itthon megoldható azt én csinálom. Főtengely kivesz, majd elvittem a Négy Kelemen motorosbolta felújítatni a főtengelyt. 2-3 hét 11.000 ft, oké. Tegnap boldogan kaptam a hírt ,hogy mehetek érte. Ma agyon boldogan futás a belvárosba, még boldogabban haza a szuper felújított főtengellyel. Bepróbálom a blokkba, /szép új csapágy meg minden/ és nem megy a helyire. Nézegetem, és feltűnik /nem emlékeztem rá, még jó hogy lefotóztam/ hogy a hozzártő gépműhelyesek, a kuplungoldalon lévő futógyűrűt amin tömít a szimmering /a főt. csapágy ,és a főtenmgely fogaskerék között helyezkedik el ez a gyűrű/ répréselték a sonkáig a főtengelyre, a csapágy felfekvőfelületére. Hőlégfúvóval melegítettük, szakszerűen próbáltuk levenni de mivel a csapágy helyénél csöppel vastagabb a főtengely, mint kijjebb ahol a gyűrű eredeti helye van ezért házi eszközökkel levehetetlen. rossz esetben a főtengelyt is kinyírták, "jó" esetben csak egy futógyűrűt kell szerezni. Szóval holnap viszem vissza, ott meglátjuk mennyire korrekt a cég...
Sztem nyomás miatt befog zárni.. mondom kb 0.5mm-re van kinyílva..
sztem annak zárnia kéne 100%-osan mivel azt hivatott megakadályozni, hogy a nyomás elvesszen vagy visszafújja a cuccot a karbiba.
benyakúton elég drága inkább autósboltba vagy nagyobb áruházba érdemes sztem
nem mert az nem a váltóba való! 2t motorolaj olyan nincs.
de.
Semmi helyett jó, viszont benzlikúton lezs belevaló
Hali

Nem para, ha a váltóolaj helyett Repsol 2T competición motorolajat öntök bele?
senki sem tudja a méretet?
Hali!
125 LC2 membránja 1-1 oldalon 2-2 lapból áll amik egymáson vannak lenne egy olyan kérdésem hogy a felső fedő membránlap kb 0,5mm-re kivan nyilva ez nem befolyásolja a motort? nemtudom lehet gyárilag is van ott egy nagyonminimális hézag ezért kérdezlek titeket!
Mél ment!
buzerpipa@freemail.hu

Na ki csinálta nekem?
:)
de hát nincstelen.
Micsináljak vele?

Aggyá nekem egy e-mail címet pls!
egyébként neked mi volt a kínja?
Te újítottad fel most a blokkot?
Hát nem tom,ha nekem is kész lesz, 1:30 alá szerintem sosem fogok menni.
Figy, ha jó olajat használsz, akkor ha néha néha kihúzatod, szerintem ki jön az onnan.
Én külön olajat amint megvettem kikötöttem, tököm sem tudja, hogy elötte mennyit ment olaj nélkül, vagy milyen olajjal, mi kötött bele usw.
Nem nagy probléma, hogy telitankonként, nyomok hozzá olajat is.
Az endurózás nem a kényelemről szól, nem mintha kényelmetlen lenne 3dl olajat hozzálökni.
értem, utóbbi időben /a brutál csattogás miatt/ különolaj + 1:50 es keverékkel jártam amíg fel nem adta a harcot a kicsike, majd szétszedtem és úszott a olajban az egész. Szóval ha jövőhéten kezdem a járatást különolaj+ 1:50 lesz benne...