nyélen amúgy is 1/33-mal megy, ha kiscsit ráálítasz, akor meg mégsűrűbbel.
Ebből kifilyólag, ha tankba kever a kolega, akkor nyalván a legnagyob terhelést kő figyelembevenni.
(de látod, a hüyleség ellen semmi sem véd:)
TKR az szar.
Nekem nem bírta a port.
Elf Moto 2xt 1:25be keverve, meg egy kiló por kb, és meg nem akadt, de ahol a membrán kitakar, ott hatalmas válla van a hengernek.
Ja, hogy a port nem szereti a motor?
A picsába, akkor elrontottam...:):)
Valaki megtudná mondani az első teló szimeringjének a méretét? Furcsa módon egyik napról a másikra elfosta magát:S És még hogy szerintetek mien olajat tegyek bele? keményíteni akarok rajt a gyárihoz képest... 10W? 15W?
Fura. Sokfelől hallottam a kérdést, hogy fúrás után lett-e a henger hónolva. Én még nem találkoztam olyannal, hogy ne hónolnák meg a hengert fúrással együtt.
Ezen gondolkodtam én is...de villany tüzhelyünk van! Amúgy az antennás dolog az jónka tűnik. Csak nagyon sufnizni se akarom....de kiderül, majd hogy a dupla tömités mennyire lesz jó, mert pont olyan vastag gumit nem nagyon tudok szerezni amilyen gyárilag a tömités. Amúgy megjött az ülésem új ülés huzattal. Nagyon fasza lett. :DD
Átlyukasztani át tudom egy csavar húzóval is, de csak kilyukad és össze is húzódik.... Csak lyukasztóval tudom megcsinálni....mert arra ráütök és szépen ki is szedi a kis kör darabkát.
Néztem, ha alá raknék egy bicikli belsőt akkor kiemelkedne annyira és jó lenne....csak hát dupa tömités...nem tom. Meg a lyukakkal vagy bajba, hogy nem tudom mivel kilyukasztani. Holnap megpróbálok szerválni valahonnan lyukasztot.
Képet holnap tudok.12-ért gondoltam mert nincs rá szükségem már.Bár a kép az nem mond sokat..... Én viszont garantálom hogy nagyon jó hiszen használtam, meg nagyon pontosan van megfúrva, 0 még a kopása.
Verd rá.
(nem azt :)