Gyors össze dob egyett. Ha már elbeszéljük a motorunk történetét akor én is hozzá szólok! Adott egy köztes fogaskerék a berugó mehanizmusnál. Ki lett maratva a fogas kerék belselye. A csapágyat pont bele tudom ütni. De bele fixálni nem tudom sehogyan se... Kisebbre kellet volna maratni, hogy melegítéssel rakjam bele a csapágyat. De már mindegy..... Valami ötlet?
tegnap este összeraktuk GI-vel a Dt-t, frankó minden.
Eddig 70km van benne, elöször nagyon melegedett, megálltam 5-6-7 km-enként, mostmár egész hidegen jár, érezni rajta, hogy venni akarja a tüzet, könnyebben jár.
Ma Gecsei becsalt a sárba, kicsit húztam neki, elforgattam olyan 6-7ig, épp nyitott volna a póóóóver, aztán kicsit felszökött a víz.
Kimentem útra, menetszél visszahűtötte, minden frankó.
Egyébként 4körül elváltok, eddig 50fölé nem mentem.
Milyen az a kinyitott membrán? :)
Abban egyetértünk, hogy nem a motort minősíti, hogy ki hogy járat.
Elvégre a versenymotorokat is max annyit járatják, mint a simsonokat meg mz-ket járattátok. A versenytechnikához meg köze sincs a DT-nek :) :)
Amúgy ott van a hőmérő is azon a nyamvadt motoron. Széria vizes motort, hőmérővel, hát ahhoz vagy valamit el kell cseszni vagy hülyének lenni, hogy megakasszon valaki.
A hátsó telóm olyan, hogy lenyomom és eflugrik egy kicsit, utána megakad, és tök lassan jön vissza, és ha tök lenyomom is ez van, meg ha kicsit akk is
pakk, és ilyen lassan emelkedik vissza
ez a normális, vagy ez mér jó?:D
nekem az enduro csak másodlagos hobbim, mer igazából én bmx.ezek, meg utazok pályákra mindenfelé, meg ilyenek...
nem az enduro az elsődleges hobbi, annyira nincsenek itt jó helyek, meg ahoz kevés nekem egy dt, hogy annyira élvezze, hogy mindennap menjek...
Ha a főtengely forog, akkor a szívócsőben-membrán házban vákuum keletkezik, és a membrán nyitogat. Ha nem nyit a membrán a motor nem járhat. Tehát bármilyen finoman közlekedsz a membrán mindíg nyílik...
Eddig 70km van benne, elöször nagyon melegedett, megálltam 5-6-7 km-enként, mostmár egész hidegen jár, érezni rajta, hogy venni akarja a tüzet, könnyebben jár.
Ma Gecsei becsalt a sárba, kicsit húztam neki, elforgattam olyan 6-7ig, épp nyitott volna a póóóóver, aztán kicsit felszökött a víz.
Kimentem útra, menetszél visszahűtötte, minden frankó.
Egyébként 4körül elváltok, eddig 50fölé nem mentem.
Gondoltam elmondom nektek
Abban egyetértünk, hogy nem a motort minősíti, hogy ki hogy járat.
Elvégre a versenymotorokat is max annyit járatják, mint a simsonokat meg mz-ket járattátok. A versenytechnikához meg köze sincs a DT-nek :) :)
Amúgy ott van a hőmérő is azon a nyamvadt motoron. Széria vizes motort, hőmérővel, hát ahhoz vagy valamit el kell cseszni vagy hülyének lenni, hogy megakasszon valaki.
pakk, és ilyen lassan emelkedik vissza
ez a normális, vagy ez mér jó?:D
Valaki nem cserél velem az MBX-re?
ilyen akksi jó a motoromba?:o:d
nem az enduro az elsődleges hobbi, annyira nincsenek itt jó helyek, meg ahoz kevés nekem egy dt, hogy annyira élvezze, hogy mindennap menjek...
Ezt hogy csináltad? :D Toltad addig?
AMIK MEGVANNAK MÉG :
- lendkerék, főtengelyem hajtókarral, de az cserére szorul (kotyog), első fékbowden, hűtő, hűtőidom, lábtartók, láncvédő, blokkvédő(haspáncél), csomagtartó +a hozzátartozó idom, első teleszkóppár, hátsókeréktengely(láncfeszítők is), első sárvédő,
+ lehet van még 1-2 apróság, de nagyjából ennyi !
+ postázni tudom
+ képeket is tudok küldeni
Elérhetőségeim :
Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : gabi910617@freemail.hu
hogy mossam ki?