Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persely. Túlfedéssel a fogaskeréknél is.
Gyors össze dob egyett. Ha már elbeszéljük a motorunk történetét akor én is hozzá szólok! Adott egy köztes fogaskerék a berugó mehanizmusnál. Ki lett maratva a fogas kerék belselye. A csapágyat pont bele tudom ütni. De bele fixálni nem tudom sehogyan se... Kisebbre kellet volna maratni, hogy melegítéssel rakjam bele a csapágyat. De már mindegy..... Valami ötlet?
Kell neki terhelés. Fékterem kellene :)
estére*
beakasztom a gázkart valahogy 4000-es fordulatra, stére, regel felkelek, leállítom azt már jó is
tegnap este összeraktuk GI-vel a Dt-t, frankó minden.
Eddig 70km van benne, elöször nagyon melegedett, megálltam 5-6-7 km-enként, mostmár egész hidegen jár, érezni rajta, hogy venni akarja a tüzet, könnyebben jár.
Ma Gecsei becsalt a sárba, kicsit húztam neki, elforgattam olyan 6-7ig, épp nyitott volna a póóóóver, aztán kicsit felszökött a víz.
Kimentem útra, menetszél visszahűtötte, minden frankó.

Egyébként 4körül elváltok, eddig 50fölé nem mentem.

Gondoltam elmondom nektek
Milyen az a kinyitott membrán? :)
Abban egyetértünk, hogy nem a motort minősíti, hogy ki hogy járat.
Elvégre a versenymotorokat is max annyit járatják, mint a simsonokat meg mz-ket járattátok. A versenytechnikához meg köze sincs a DT-nek :) :)

Amúgy ott van a hőmérő is azon a nyamvadt motoron. Széria vizes motort, hőmérővel, hát ahhoz vagy valamit el kell cseszni vagy hülyének lenni, hogy megakasszon valaki.
Nem.
A hátsó telóm olyan, hogy lenyomom és eflugrik egy kicsit, utána megakad, és tök lassan jön vissza, és ha tök lenyomom is ez van, meg ha kicsit akk is
pakk, és ilyen lassan emelkedik vissza
ez a normális, vagy ez mér jó?:D
meg itt a környéken nincs sok motoros, csak én, meg egy haveromnak van motorunk, de ő bmx.ezik is, és van egy vagon bmx-es span, szal inkább az:D
hát az túlzás, de a bmx-ezés több izgalmat tud nyújtani mint egy dt a környékbeli terepeken...
Kimotoroztad a DT-t 500 km alatt? Egyébként az akksi jólesz.
Szia! Épp venni akarok én is, tesóm mondta hogy a MOL-nál 1800Ft-ért van, sztem jó lehet... Üdv; Zoli

Valaki nem cserél velem az MBX-re?
valaki nem tud ajánlani valami olcsó lánc sprayt?
Én májustól 6200kmert mentem.
http://robogotuning.hu/spd/cb3...

ilyen akksi jó a motoromba?:o:d
nekem az enduro csak másodlagos hobbim, mer igazából én bmx.ezek, meg utazok pályákra mindenfelé, meg ilyenek...
nem az enduro az elsődleges hobbi, annyira nincsenek itt jó helyek, meg ahoz kevés nekem egy dt, hogy annyira élvezze, hogy mindennap menjek...
100KM-ig ki se nyitottam a bembránt
Ezt hogy csináltad? :D Toltad addig?
Én nyári szünet eleje óra 3800-at motoroztam kilométerben. Főként földesúton és melóba. puszta-erdő-rét is volt rengeteg
Kuplung bowden esetleg vkinek?
YAMAHA DT 80 ALKATRÉSZEK ELADÓK !

AMIK MEGVANNAK MÉG :

- lendkerék, főtengelyem hajtókarral, de az cserére szorul (kotyog), első fékbowden, hűtő, hűtőidom, lábtartók, láncvédő, blokkvédő(haspáncél), csomagtartó +a hozzátartozó idom, első teleszkóppár, hátsókeréktengely(láncfeszítők is), első sárvédő,

+ lehet van még 1-2 apróság, de nagyjából ennyi !

+ postázni tudom

+ képeket is tudok küldeni

Elérhetőségeim :

Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : gabi910617@freemail.hu
Nem nyitott a membrán, akkor olcsón motoroztál:D gondolom toltad
Persze. A minőség is számít, nem csak a felbontás. Meg eleve, hogy kamera veszi azt a VGA-t, amin van ugye normális optika, vagy telefon.
Ha a főtengely forog, akkor a szívócsőben-membrán házban vákuum keletkezik, és a membrán nyitogat. Ha nem nyit a membrán a motor nem járhat. Tehát bármilyen finoman közlekedsz a membrán mindíg nyílik...
ha szétakarom szedni a hűtőm és kitisztítani, azt hogy tegyem?:D
hogy mossam ki?