Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali

Kicsit Off, de szerintetek a 640x480 felbontás elég, ahhoz, hogy normális minőségű onboard videókat csináljak?
Nekem egyszer volt iylen, hogy nem kapott elég olajat. Valamennyit kapott mert nem ragadt meg, de sírt a főtengely rendesen. Megálltam vártam kicsit...körbenéztem a motort..elindultam csak csinálta...1-2km után abbahagyta. Azóta is megy..ez volt kb 1 éve.
Én 1 hónap endurózás alatt beleraktam 1000km-t
értem, értem csak mondom:D
Én nem azt mondtam, hogy te basztad szét! A bejáratásról írtam le a véleményemet, hogy 100Km az picsa....
Hol tudok venni gázkarhoz ilyen fehér műanyagot, ami a markolat alatt is van, mer eltört, és kell másik!
ha tudtok valami webshopot, vagy akár bontót vagy vmit, ahol van akk pls értesítsetek, vagy ha van vmi ötletetek, vagy esetleg neked vagy ismerősödnek van eladó, stbstb:D
én 34e-es km óra állással vettem a dt-met nyár elején és fingom nem volt a motor multjáról de mint kiderült syloplaszt volt a hengerfej tömítés, stb, és tudtam vele normálisan motorozni, nem mint egy 12 éves hülyegyerek...
szal nem az én hibámból ment tönkre, egyszerűen elkopott annyira, hogy már nem indult be, és 4 bar-t fújt kompressziómérésen...
"Simsonoknál meg MZ-knél" Ezt nem azért írtam mert ezek a motork egy szarok hanem azért mert anno mevettük őket 15 ezerért és nem nagyon érdekelt minket az ilyen részletesség!
Még mi is így csináltuk a Simsonoknál meg MZ-knél! Dugó csere....fél óra motorozás azzt már nyeleltük.... Szerintem nálad is valahogy így lehetett! Azért én a DT-mnél már nem igy csináltam. 100KM-ig ki se nyitottam a bembránt. 500KM-ig nem küdtem neki...Nem azt monodom, hogy nem kentem meg egyszer ktészer, de nem mentem egyből az erdőbe szenvedni hogy forjon mint állat....
Na tehát ha nagyobb az átmérője a csőnek annak nincs jelentősége? Ma suliba megkérdezte osztálytársamat és van egy két ember aki csinál kipukat, ugyhogy lehet megmondom nekik mi kell és akkor megcsinálja. De ha mégse, akkor szerzek csövet meg megoldom
És még hogy ezzel ugye nem nagyon lehet rosszat tenni a motornak?
Kérek 40litert.

Légyszi postázd erre a címre,utánvéttel:
8233
Komárom
Boldizsár utca 15.


Ismétlem, UTÁNVÉTTEL
neked 4000 :)
Kocsog
Nepper-Nepper!
tőlem kaphacc, full szint elf olajat 2300 ért.
Valaki tudna képet feltenni 125 LCII hátsólábfékkarjáról?
Van ott rugó?
HOgyan van betéve?

Kösz!
Gyári tompító, késő van már :)
Ha nagy terhelés alatt, akkor akár besírhat a főtengely is, más hang jön. Illetve ha olyan még nagyon rövid ideig, hogy fogy a power. De ilyen gázelvételnél megakad c. történeteket sehogy sem lehet kivédeni.
bocs rosszra írtam... milyen jele van hogy megfog szorulni? mert én még sose tapasztaltam... sztem senki nem tudja megmondani hol van az a határ ahol még nem és hol az ahol már megszorul... de javíts ki ha tévedek...
irónikus próbáltam lenni
Persze bejáratás kapcsán az a legfontosabb, hogy legyen beállítva. Mert ha nincs (és ez a nincs jelentheti azt is, hogy a régi beállítás maradt), akkor akármit is csinálhat, hiába nem forgatja, akár alapjáraton is megakadhat.
Nomeg persze akkor is, ha a gépműhelyben elcseszték a fúrást :)
Szerintem a drag robogóké sem, de arról nem nyilatkozom. A robogókupásoknál 10-12 kör és hasonló távok a versenyek.
A gyári dob főként szélességében akörüli. Persze lehet vastagabbat is venni. Csak férjen el egyrészt.. a másik hogy nekem meg ilyen van/volt itthon.
De van, de van.
én enduroztam vele, és a motort a nyáriszünet elején vettem meg...
heti 3-4 alkalommal használtam kb
amugy nemtudom hogyvagy vele de nekem azaz 500 az nemsok :D mos tilyen időbe 1,5-2 hét nyáron 4 nap :D