Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tééleg, bocs!

Mezőgazdasági haszonjármű :)

(Dzsí vett már gumicsimmát a trakeszhez? :)
Szia!

Msn-en nagyon ritkán vagyok, viszont emailt napi többször nézem.oda írj légyszi!

babi99@citromail.hu
nana!

Óvatosan az ilyen kifejezésekkel.
Erőgéptől messze van..
Helló!
Tudnál adni egy MSN címet?a gumikkal kapcsolatosan szerenék Veled beszélni!Előre is köszönöm!
Hello, hanyas átmérőjű kell? lehet van nekem
ha gyártatok egy 1 mm-eset az szted faxa lesz?
Sziasztok!
Yamaha DT vel kapcsolatban kérdeznék :)
Eladom a Simsonom és szeretnék venni egy ilyet.
Mi a véleményetek róla? (50ccm) Drága javítani?
Esetleg van valakinek eladó jó állapotú Yamaha dt 50 motorja? (80-90e körül?)
Hello. Lehet rám gondoltál, ha igen itt a link.
Valakinek nincs véletlenül normális állapotú hátsó féktárcsája 125r hez?
Üdv!
Tegnap olvasgattam a fórumot és vki dt 125-höz alkatrészeket hírdetett, na már most, meg akartam keresni,de nem találom. Esetleg vki berakná a linket? azt hiszem képes-motor hírdetés volt.
Ha valaki tudja mire gondolok, akkor az legyen szíves tegye be, nagyon megköszönném.
Ezzel szemben te:
Tötymorögsz a traktorral:)
Semmi bajom nincs a libakergetőkkel. De egy KX65 pl egészen más kategória. Igaz az üzemórás, de azokkal félelmetesen tudnak hasítani a kisgyerekek.
most azé' me vettél egy mezógazdasági erőgépet, még nem kell lenézni a kis kétté libakergetőket!
:)
Ezeket a kis gyári 50-eseket max porosabb úton lehet használni. Esetleg száraz réten kerülni egyet.
utcán vagy erdőben szeretnéd használni?
Gabira gondolok.
Hello.
Mik a tapasztalatok 50-es dt-vel? Az újabbikkal. Pl: 2004-es
Unatkoztam órán.
Hello,ha valakit érdekel bontott blokk alkatrész az szóljon!
125-ös dt.hez R-eshez és LCII-eshez van cuccom.
Amik vannak:
főtengely hajtókarral (tökéletes)-15e (LCII)
-henger frissen fúrva.powerrel együtt:(egyszer volt furva),dugattyú nélkül:13e (LCII)
-váltósorok-8e
-lendkerék-5e
-blokk közép-4e
-oldaldeklik: kuplung oldali-5e,gyujt oldali-3e
-víz pumpa(3e),olajpumpa(3e)
-hengerfej(3e)
-berúgótengely(4e)
-membrá
n-2e,váltó kulissza-2e,léptető villa-2e,balansztengely-2e
-30-as mikuni karbi:8ezer
-vizhűtő radiátor:5ezer
+még apróságok.
Sziasztok!
érdekelne hogy nem-e tud vki csinálni-csináltatni yamaha dt 125r hez normális hengerfejtömitést. Nagyon sürgős lenne aki tud ilyen lehetőséget kérem írja meg.
Lend kerék lehuzót nekem is kellet csináltatnom.... Csináltam hozzá házilag, mert a lend keréken van 2 lik és abba egy karmos cuccot bele akasztottunk, de a fél centis laposvasat elhajtotta meg a 10-es csavart és nem akart lejöni! Aztán egy esztergályos ismerősöm csinált egyet 2 liter borért! Azzal is meg kellet küszködni de azzal már lejött.
A veterán speciált 350 ben Szabó Gábor nyerte, 350+ban meg Főgecó.
HA te az Ns 400 tulajdonosára gondolsz, akkor ő műsoron kívül ment, a többiekénél jó 15 évvel fiatalabb motorral
bocs a temérdek helyesírási hibáért ,de most jöttem fel a pincéből /nem boros/ és már álmos vagyok.
Szépjóestét!

Képzeljétek ,tegna annyira elkezdett csattogni a dt ,hogy lehúztam a hengert ,hogy meglessem. Konstatáltam ,hogy a következő két hétben iskolábajárás a BKV lesz ugyanis a hajtórúd olyan 2 mm lóg. Blokkot kivettem ,kuplungoldalról mindent lebontottam, majd lendkerék anya le és lehúzó hiányában fejtörés.. semmi. ekkor felhívtam egy kedves ismerősömet /a Balassagyarmati veterán spec. győztese / ,hogy van e lehúzója véletlenül. Átvittem hozzá a blokkot, akadtak gondok, de ma délelőttre lehúzta nekem a lendkereket, és célszerszámmal széthúzta a blokkot, mert az célszárszám nélkül nekem igen problémás lett volna. Ezzel hatalmasat segített, és így holnap viszem is felújítatni a főtengely, mivel az alsó tűgörgős kosár széthullott. Egyébként a váltón semmi kopást nem látok, a kapcsolókörmök öntvényszínűek... 43000 km van benne.... full csapágy szimmering csere lesz. A gyujtásoldali főtengő szimmering ferdén volt benne egy előző szakszerő szerelés miatt . Képeket mindjrt teszek fel. mindjárt rakok képeket. Ja és végre megértettem a váltó működését zseniális