Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

500km-t mentem vele böcs, nem 5000-et
csinál belőle racsing gépet :D 400méter és meghal a motor xD de addig jólmegy :D mint a verseny robogók... 400 méter és elfogy a dugó
de igazából nem is kell hülyeség ez a járatás... 5 percig nyelezzed ,hogy leforogjon 12000-et és már mehetsz is az új rollereddel
"figyelj nehogy megragadjon" hát sajnos ha lenne előjele annak, hogy megfog ragadni nagyon sokat meglehetne úszni, de nincs tehát erre igazából nem figyelni tud hanem vigyázni
nem kell 1000-et elég neki az 50 is ha 1000km után megint szeretnéd fúratni meg dugózni...
jézusom...
mióta nálam van a motor 5000 km-t mentem vele...
1000km-t járassam?
parádé...
Gi, az a 6cm átmérőnek nem kevés egy kicsit? megnéztem egy 60as csövet de elég vékonykának tűnik nekem
150-200 km az bejáratásnál kb. semmi ha ott szétszednéd megse látnád hogy használva volt-e a dugó. sztem érdemes legalább 1000km-ert óvatosba menni vele...
hát ha nem kap elég olajat akkor könnyen megszorul... tehát ajánlott lenne. vagy fogsz egy injekciós fecskendőt és 1-2dl-ert átnyomsz a tankba. én inkább azt mondom hogy 4-500km ig ne forgasd 5-6000 fölé. 2-300km/4-5000-en aztán 500km után forgathatod 6-6500 és így óvatosan 1000km-erig aztán onnantól se ami a csövön kifér csak szép óvatosan olyan 1500km-ig onnantól már naggyából jó de még mindíg megszorulhat. sok sikert
Elvileg el fog menni annyival is. Figyelj, hogy nehogy megragadjon. Meg összerakás utáni első beindításnál hagyd járni pár percig.
az nagy baj, ha nem keverek hozzá olajat?:D
mer az olajtartájomba van ful szintetikus, és mind beleöntöttem amit vettem...
és most nincs kedvem megint 5000-ér venni:/
Első 100-200 km-ig 4-5 ezernél ne forgasd tovább, figyeld a vízhőfokot, meg egy kis olajat keverhetsz a tankba is (mondjuk 1:70-re kb). Aztán kezdheted tovább is forgatni, de ésszel.
és hogy kell járatni?:D
meddig forgassam, vagy mi?
150-200 elég lesz szerintem.Én 150 ig járattam.
Sziasztok most veszek wössner dugattyút a gépbe, hengerfúrás, meg tömítés szettet.
hogy, meg hány km-ig járassam be, mer nem értek nagyon hozzá:D
értem, és kb mennyiér gyártanak egy ilyen hengerfej tömitést? holnap körülnézek és ha nem sikerül semmit találnom akkor te tudnál gyártatni? persze elküldenéd postán utánvételben azt én meg átvenném
Nem normális!Ott nem kellene hogy legyen bubi!A bolti hengerfej tömítésnek nagy hibája hogy vékony.Csináltass és jó lesz.Én is csináltattam meg még 5 srácnak is és jó nekik is, ők is vettek előtte boltit, volt aki gyárit, de gyárinak is 0,3-asat adnak, pedig az eredeti amivel kijön a motor az 1mm körüli!És azzal jó is!
ahha, már kivettem és feltettem főni hogy úgy nyit-e de nyitott. u.h sztem az jó vagy mi a vélemény? meg ha húzok neki gázt akkorlehet látni a buborékokat a hűtőben. ez normális amugy?
Neked nem ugyanez a bajod!Nekem hidegen is nyomja!Neked lehet termosztát gond!Először azt vedd ki!
nekem is uygan ez a bajom, beinditom és amig nem lesz üzem meleg addig ugye nem nyomja ki a vizet csak amikor bemelegszik, elindulok vele és húzom neki és tolja ki a vizet.
nekem iylen tömités van benne: http://www.biker-world.hu/egyt...
sokan azt mondták hogy ez szart sem ér és gyártatni kéne bele 1et. szerintetek? amugy most lett h. talp tömités cserélve vízpumpa üzemel és a termosztát is nyit. ezt a szar h. fejtömitést kéne megint cserélni?
Nekünk is ez a tipp, vagy hengerfej....... hogyan teszteltétek ezeket?
nekem régi motoromnál volt ilyen, ott a legrosszabb volt, a henger megrepedt és beledolgozott. de a repedés már az előző gazdánál volt csakhát összekókányolták..
Nem.Nem láttam foltosnak.
és a víz nem olajos?