Bocsánat, 5500as, éppen olyan erős, mint az r8as 2.8-as benyása volt.
Ilyenek a szabályok, csak azért alternatíva.
Irreálisan meg vannak fojtva a benzinesek, akárcsak a túraautóbajnokságokban. Bár a jövő évi szabályokban állítólag változni fog.
De egyébként a Le Mans 24-nek is volt egy benzines igazán feltöltött kategóriája. Úgy hívták, hogy Group C. Na azok nem 330-al mentek Le Mansban, mint a hiperúj R10-esek, hanem 80-as évekbeli öskövületként 400 felett :)
Vagy akár mondhatnám a rallit, ahol régen ugye volt a Group B, csak aztán amikor páran meghaltak az aszfalton akár 1000Le-re is megnyomott (útviszonyoktól függően variáltak a nyomással) 2000ccm-es benzinesek alatt, akkor úgy gondolták, hogy még se legyen.
Persze ott is odáig fajult a helyzet, hogy annyira visszaszabályozták már a WRC-t, hogy annó a Peugeot 206-osok közül az egyik dízel volt, bár ott az még elvérzett.
Ismerni kéne a szabályokat :)
Meg megnézni hogy mennyivel többet zabál a judd 5000-es torokszűkített SZÍVÓmotorja, mint az audi 6000-es TURBÓdízelje :)
Valahogy ebben a benzines 'istenítésben' elfelejtkezdtetek a 24 órás versenyekről /le mans/, ha így kell írni.
Ezeket véletlenül nem nem a tdi/hdi audi/peugeot-k szokták nyerni?!
És azok nagyon erős benzinesek meg hátul kullognak utánuk...
Turbósak, a McLaren Honda az V6-os volt, versenyen az volt a legerősebb. Edzésen pedig a BMW sor 4-ese.
A McLarenéről van szabadalmi kivonatom, abban van egy csomó jó kép és leírás. Olyan 7000-től kezdett el tölteni túró, és 12000 körül érte el a 700kW környékét. Alatta amolyan jó izmos 1500as motortól elvárható szokványosat produkált.
Annó volt egy Sennás videó, ahol alúról kezdte el neki tolni, hát mit ne mondjak, elég "hirtelen" megindult, amikor megjött a nyomás :)
Nekem nem úgy köpte be hogy nagyon kormos feketés lett az egész hanem csak az alsó kerámia részen.miután kiégettük őket tökéletesen adták a szikrát ott ahol kell.Lehet hogy nem hiszed el,de nekem ezzel a kétpólusú bosch gyertyával tényleg jobban veszi a lapot....
Ráadásul terepjáróknál mindenki a vízzel jön... Mert a dízel vízálló. Meg a lóf.szt! Egy ezeréves szívó dízel, nulla elektronikás motor igen. Csak abból egy akkora b.szott nagy motor kell, hogy valamicske teljesítménye legyen, hogy kidurrannak a gumik a súlya alatt.
Ha meg modern dízel motor van benne, akkor ugyancsak nem vízálló, mert elektronika vezérli az egészet. Vizet kap, és máris letilt az elektronika, és b.szik működni a motor. Ráadásul a turbó kifejezetten nem szeresse a sarat.
Ilyenek a szabályok, csak azért alternatíva.
Irreálisan meg vannak fojtva a benzinesek, akárcsak a túraautóbajnokságokban. Bár a jövő évi szabályokban állítólag változni fog.
De egyébként a Le Mans 24-nek is volt egy benzines igazán feltöltött kategóriája. Úgy hívták, hogy Group C. Na azok nem 330-al mentek Le Mansban, mint a hiperúj R10-esek, hanem 80-as évekbeli öskövületként 400 felett :)
Vagy akár mondhatnám a rallit, ahol régen ugye volt a Group B, csak aztán amikor páran meghaltak az aszfalton akár 1000Le-re is megnyomott (útviszonyoktól függően variáltak a nyomással) 2000ccm-es benzinesek alatt, akkor úgy gondolták, hogy még se legyen.
Persze ott is odáig fajult a helyzet, hogy annyira visszaszabályozták már a WRC-t, hogy annó a Peugeot 206-osok közül az egyik dízel volt, bár ott az még elvérzett.
Meg megnézni hogy mennyivel többet zabál a judd 5000-es torokszűkített SZÍVÓmotorja, mint az audi 6000-es TURBÓdízelje :)
AMIK MEGVANNAK MÉG :
- lendkerék, főtengelyem hajtókarral, de az cserére szorul (kotyog), első fékbowden, hűtő, hűtőidom, lábtartók, láncvédő, blokkvédő(haspáncél), csomagtartó +a hozzátartozó idom, első teleszkóppár, hátsókeréktengely(láncfeszítők is), első sárvédő,
+ lehet van még 1-2 apróság, de nagyjából ennyi !
+ postázni tudom
+ képeket is tudok küldeni
Elérhetőségeim :
Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : gabi910617@freemail.hu
Ezeket véletlenül nem nem a tdi/hdi audi/peugeot-k szokták nyerni?!
És azok nagyon erős benzinesek meg hátul kullognak utánuk...
Amugy a Dt-n is kicsit reszelgetek és ottvan 1000 lóerő szóval teljesen nem nagy durranás ez az 1500ccm 1500paci dolog xD nah jó már este van
Vagy éppen letöltöd ezt:
RA167e
A McLarenéről van szabadalmi kivonatom, abban van egy csomó jó kép és leírás. Olyan 7000-től kezdett el tölteni túró, és 12000 körül érte el a 700kW környékét. Alatta amolyan jó izmos 1500as motortól elvárható szokványosat produkált.
Annó volt egy Sennás videó, ahol alúról kezdte el neki tolni, hát mit ne mondjak, elég "hirtelen" megindult, amikor megjött a nyomás :)
minden idök legjobbja volt azthiszem
Ha meg modern dízel motor van benne, akkor ugyancsak nem vízálló, mert elektronika vezérli az egészet. Vizet kap, és máris letilt az elektronika, és b.szik működni a motor. Ráadásul a turbó kifejezetten nem szeresse a sarat.
multkor megmértük a kocsit, és arogáns jobb lábra olyan 2500 rpm nél /közel a max fordulat/ kb 5 bárt töltött de sztem rossz volt a műszer