Persze, oda egyértelműen jó. Csak én utcán járok. Ott meg neke csak többet eszik vele. :)
Érdekesség..
Pl régi Ranger, vagyis ó hogy a tökömbe hívják Mazdába, jaaa B. Naszóval apósnak van difizáras Ranger, azzal nincs is gond, de abból létezik (mármint a Mazdából b-s) olyan, ami összkerék, de nincs difizár, hát mikor megtudtam és benn voltunk a határban azért leizzadtam, egészen addig a difizár tudatában mégcsak nem is izgultam. :) :)
a mienkeb elöl hátul speer van, és terepes körökben nincs rossz híre a típusnak. bár egy fix zár az igazán tuti azzal egyet értek! sok múlik a speer nél az olajon
Ez igazi terepjáró, nem mint az x5-ös bömmösök 21-es felnivel /35-ös gumikkal :)
Nekem utcai kocsikámba mondjuk 4x4 nem kéne, mint pl a subarukba, főleg nem állandó. Viszont egy kapcsolható difizárat azért szeretnék, sperrdifit, meg torsent meg megint nem szeretnék.
egyébként igen, sajnos számtalan ilyen helyzetbe lehet kerülni, hogy utána mi alakul vérmérsékletedtől függ.... ,de nem kell megvadulni, sajnos rengeteg a szemét az úton...
nekem az a nagyobb kockás mitas van de soha többet nem vennék ilyen mintájú gumit, se nem terep se nem utcai akkor mire jó erre is arra is egyszóval semmire...
Apuci sry, de asszem mégsem kell a gumád mert találtam egy srácot Mitas E-08-at párban 80% körülieket 5000-ért adja. és eredetileg olyat szerettem volna meg az 5000-nél nem is találok olcsóbbat. bocsi
Simsonnal mi is ökörködtünk. Átmentünk a kanárison a sekély részen. Haver gépe egyből beázott, az én 70-esem átment. Na akkor a mélyebb részen. Ott is átmentem. Na a még mélyebben! Ott is. De ezek direkt sekélyek voltak, hogy át lehessen járni. Na jött az "okos" ötletem. Majd én hosszában a két átjáró közt! Kb. 2 méter megtétele után megállt a Simó. Kiszedtük a tanksapkáig érő vízből haverral ketten, kivettem a gyertyát, rárúgtam, és sugárban nyomta ki a vizet. Darabig így rugdostam, gyertyát megtöröltem, visszaraktam. Benzincsapot elzártam, motort felborítottam, hogy a karbiból kifollyon minden genya. Aztán motor talpra, csap kinyit, és 3-4. rúgásra indult. Annyi, hogy csak szívatóval ment. De ment! :D
Az biztos, hogy a rét közepén fetrengtünk haverral, úgy röhögtünk.
Én kb. 2-3 hetet motorozgattam a DT-vel, nagy rész kövesúton. 1-2 kört mentem földúton, de mikor 2-3-4.-ben tolta a seggét, majd elsültem olyan érzés volt. Na ilyen tapasztalattal elindultam Tiszakécskére (elvileg földes) földúton. 2 terepjáróssal. Na most a Pajero egy kicsit moddingolt változat, így a kerekei olyan 110-130 cm átmérőjűek. Egy lápos, iszapos réten mentünk át, mikor is annyit láttam, hogy elől a Pajero kicsit lentebb kerül, meg két oldalra repül a víz. Egy darabig szépen mentem, aztán huppant egyet a motor, és kész. Elsőkerékből kb. 25 centi látszott ki, hátsó szinte egyáltalán. Villa, mint sár alatt volt. Próbáltam szépen kisgázzal kijönni, nagygázzal, himbáztatva, ami elképzelhető. Végülis 3-an bírtuk nagynehezen kiemelni. Aztán mikor a Tisza árterében a Pajero kerekei eltűntek a sár alatt, akkor döntöttem úgy, hogy én kimegyek földesre.
Érdekesség..
Pl régi Ranger, vagyis ó hogy a tökömbe hívják Mazdába, jaaa B. Naszóval apósnak van difizáras Ranger, azzal nincs is gond, de abból létezik (mármint a Mazdából b-s) olyan, ami összkerék, de nincs difizár, hát mikor megtudtam és benn voltunk a határban azért leizzadtam, egészen addig a difizár tudatában mégcsak nem is izgultam. :) :)