átzsírozni ugygondoltam hogy a tengelyt amugy ez olyan hogy eltesze két napig nézem mien szép tiszta aztán elmegyek vele pár kört aztán utána már mindegy neki
Még nincs itt az ideje a téli alvásnak...mééég had motorozak csak kösziii :D úgyis télre kap két gumit egy kicsi téli moto...aztán átnézem a motort....kuplung csere,fékek...kap egy zselés aksit..új kormányt.. :D olajcsere...meg amit kellesz még...de már most téli susulás a motornak....hmm...hát én nem tudom :D
Holnap kezdődik a szezonvégi nagy szerviz. Hátsókerékcsapágy csere miatt kéne szétszedni, de ha már nekiállok annak, akkor első-hátsófék darabokra, első teleszkópnak is nekiállok egy olajcsere legalább de lehet szimering is, lengőkart átzsírozom, teljes mosás, új gumi és táli alvás
Nem feltétlen, hogy az volt abaj, hogy nem húzták meg kellő nyomatékkal. Az is elég ha az első pár bemelegítés után nem húzkodja át újra :) Nem árt sehol sem :) Ahogy DT-nél is :)
ment meg minden, de egyszer volt h kellett rugdosni vagy 10 percet...
utána ment meg minden
másnap menni akartam vele postára és be se indult 15 perc rugdosás után se...
szal előtte ment meg minden rendesen...
ahhoz viszonyíts pls:D
ha elvolt kopva a dugattyú annyira, hogy nem indult be, és 4 bar volt kompresszióméréskor mérve, és most fúrva, dugattyúzva, gyűrűzve lesz, mekkora teljesítménynövekedésre számítsak kb?
az a baj, semmit nem tudok a motorom multjáról, szóval adhatnátok tanácsokat, milyen fontos apróságokat csináljak még vele
váltóolaj cserét mennyire ajánlatok, vagy valami ilyesmi?:D
Azt vizzel simán lemosod, utána le tudod csavarozni. A féked levegős, vagy mi baja? Felpumpálod keményre a fékkarral, majd megnyitod a légtelenítőt. Előbb zárd azt vissza, csak azután engedd fel a kart. Inkább kérj meg valakit,hogy segítsen, mert egyedül nehéz. Ha van időd, akkor nem kell pumpálni, lefolyik anélkül is, csak lassan.
Holnapra elkérem a festő számát.