Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát sorry, de nem akarok magamnak plusz munkát. Eleve nincs széthúzóm am3hoz, feszegetni én meg nem fogom.

Holnapra elkérem a festő számát.
átzsírozni ugygondoltam hogy a tengelyt amugy ez olyan hogy eltesze két napig nézem mien szép tiszta aztán elmegyek vele pár kört aztán utána már mindegy neki
Télen az akksit ki szokták belőle szedni, nem belerakni. Még akkor is ha fűtött a garázs :)
Még nincs itt az ideje a téli alvásnak...mééég had motorozak csak kösziii :D úgyis télre kap két gumit egy kicsi téli moto...aztán átnézem a motort....kuplung csere,fékek...kap egy zselés aksit..új kormányt.. :D olajcsere...meg amit kellesz még...de már most téli susulás a motornak....hmm...hát én nem tudom :D
Tank+idomzat

hallod, lenne egy aprilia rs50 főtengelycsapágycsere... jóbarátom kérdezi elvállalod-e?
Lengőkart átzsírozni? Nemár :)

Meg minek gumizod fel ha már elteszed? De egyátalán nem értem miért kell ilyenkor eltenni a motort.
Kompletten váz+elemek. Vagy csak üzemanyagtartály, oldalidomok?
A hondát....
Nagyon helyes
Holnap kezdődik a szezonvégi nagy szerviz. Hátsókerékcsapágy csere miatt kéne szétszedni, de ha már nekiállok annak, akkor első-hátsófék darabokra, első teleszkópnak is nekiállok egy olajcsere legalább de lehet szimering is, lengőkart átzsírozom, teljes mosás, új gumi és táli alvás
A Szonda Ipsos 56.4%-ra, míg a Medián szerint 27.1%-ra.
Nem feltétlen, hogy az volt abaj, hogy nem húzták meg kellő nyomatékkal. Az is elég ha az első pár bemelegítés után nem húzkodja át újra :) Nem árt sehol sem :) Ahogy DT-nél is :)
De mit festetsz? Bahamákon nyaralót? :)
Ha jól össze lesz rakva, karbi, power beállítva, akkor elég szépen húz 2.ba szoktam indulni ha nem sietek.
ment meg minden, de egyszer volt h kellett rugdosni vagy 10 percet...
utána ment meg minden
másnap menni akartam vele postára és be se indult 15 perc rugdosás után se...
szal előtte ment meg minden rendesen...
ahhoz viszonyíts pls:D
Hát ha nem indult be, akkor elég nagyra, mert most már be fog indulni...
ha elvolt kopva a dugattyú annyira, hogy nem indult be, és 4 bar volt kompresszióméréskor mérve, és most fúrva, dugattyúzva, gyűrűzve lesz, mekkora teljesítménynövekedésre számítsak kb?
Meg is kell, haverom múltkor vett egy simson star-t, és a blokk összefogó csavarok fel voltak lazulva.
meg nem tudom, lehet, hogy csak nekem a mániám, de az összes csavart megszoktam nézni, utánhúzni, csak úgy biztonságból..
De hülyén fogalmazok ma. Szóval azokat megzsírozzák.
Megvételkor szokás, hogy vizet, olajat, lecserélik, bovdenek, tengelyek, csapágyak, zsírzógombok zsírzása.
az a baj, semmit nem tudok a motorom multjáról, szóval adhatnátok tanácsokat, milyen fontos apróságokat csináljak még vele
váltóolaj cserét mennyire ajánlatok, vagy valami ilyesmi?:D
nemtudom, csak most nagyszervíz van, dugattyúzás, henerfúrás, új akksi, meg csomó minden, és gondoltam ezt is megcsinálom:D
de akkor hagyom
Azt vizzel simán lemosod, utána le tudod csavarozni. A féked levegős, vagy mi baja? Felpumpálod keményre a fékkarral, majd megnyitod a légtelenítőt. Előbb zárd azt vissza, csak azután engedd fel a kart. Inkább kérj meg valakit,hogy segítsen, mert egyedül nehéz. Ha van időd, akkor nem kell pumpálni, lefolyik anélkül is, csak lassan.
Öreganyád csikos nyakkendője te szőke!
A festésre!