Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm az aggódást, sajna csütörtök délután összetörték a kocsinkat aztán azért érdekelne a dolog, mert nem mai a gép, de a hvatalos alkatrészárak az egekbe vannak és ezért kérdeztem. Kisdété megy ,most értem haza pilisvörösvárról
mennyi pízért adnád a 2-t?
aha
Pici DT hátsó lámpájába milyen égő kell? Valakit tudna berakni valami pikcsikét a háujáról?
Meg. Miért is?
Amúgy kész lett a mocid?
Sűrű kompresszióval feltöltve?
Apuci megvannak még a gumáid?
Nem fikáztam a Simsonosokat. Mellesleg majdnem 5 évet lehúztam én is Simsonnal, tudom milyen. Sőt, a Simson ára AKKOR PILLANATNYILAG kellett a DT megvásárlásához. Viszont ha talpra állok kicsit anyagilag, akkor venni fogok Simsont, mert SZERINTEM nagyon korrekt kis megbízható gépek. Mondjuk én nem tervezem a fossá tuningolását, jó az, ahogy van.
Még továbbá én azt írtam, hogy az "okosok" által alkalmazott gyújtás állítási módszerrel kell havonta állítgatni. Rolleremen beállítottam a gyújtás pöpecül, onnantól nem nagyon kellett hozzányúlni. Évente egyszer talán.
Pontosan
Ezeknek lelkük van
Nem is.... Még múlthéten vagy mikor meg nekem jöttek és most szegény DT depressziós lett. Megnövekedett a fogyasztása meg elment a hátsó világításom! xDDD Biztos megviselte a dolog.
Na nézd már nem is a kollégáért aggódik, hanem a DT miatt
Pont akkor kezdtem el olvasni amikor jött az e-mail. De ahogy látom kocsi van dolgoba....nem a kis DÉTÉ!
csekkold az üzenőfalat!
Micsodaaa? Valami infót mondjá má szeretett kolégánkról!
Mumi ne b@szki, hogy baleseted volt?
sziasztok!
Nem tudjátok h a kuplung bowden milyen hosszú? 110cm ugye?
Ma megnéztem és igazad volt! Ahogy bizergéltem a kábeleket az elektronikás dobozba néha jó volt. Megnéztem melyik kábel volt a hibás és most működik szépen, remélem nem 1 napig
Kössz szépen a tippet kár, hogy vettem egy másik motort ,de sebaj jó lesz alkatrésznek az enyémen úgyis tzr motor volt.
Még a povermotor hátulját nézd meg, ahol a végálláskapcsoló van.
3 szál megy rá, lehet ott van a lazulás.
Ha ott sincs, mérd ki a kábeleket, lehet szakadás van benne.
Valahol ott lehet a bibi.
2.-ba?
Az enyém még negyedikbe is, kisgázra.....
Valami ott akkor nem jó....
Dt be lesz, csak tudod ez a gyári 80-as nem arról híres hogy imádja szétforogni magát. Üresben úgy 10-11 ezerig leforog, de gyorsuló fokozatokban úgy 4500-6500 közt van a használható tartomány. Csak 6. ban szoktam 7000 körül pörgetni , akkor utazok olyan 70 körüli tempóval, és úgy 7500 környékén van vége.
Aszittem a Dt be kell.
HA 10 kröül forgatnak ygakran, akkor már illik a tágabb motyó.
Cimconyba c3 köll.
A kipuff hozzá lett alakítva táborfalván a Pénzesnél. sokkal jobb lett. 2. ba gázzal simán felveszi. de nagyon nem próbálgatom nem akarom hanyatt kúrni :D:D
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt_80_mx-4169556
hát enji...
értem, használat közben úgy 4500-7000 közt használom a gépet. ez forgósnak számít?