GI!
Már 8adszor szedem szét és rakom össze a fékem. GoldFren kerámia-karbon betéteket vettem bele, és befog a fék...nem enged vissza rendesen...
Most kivettem a dugattyúkat átfujattam a rendszert...azóta jobb, de nem maradt időm tesztüzemre...ha nem lesz jó így sem, meg tudnád nézni?
Srácok az lehet hogy ha szar az akksi akkor a powert nem tudja forgatni rendesen csak egy irányba? Tehát nem csekkol be hanem forog egy kicsit balra megáll megint forog kicsit balra és kész. Mert azt hittem meghalt benne a végállás kapcsoló és vettem másikat és most ezzel is ugyanezt csinálj
Ma haverom aeroxábol kivettük a gyertyát... olyan hogy hézag nem volt valami lerakódás volt rajta, két pólus összeért kivettem az enyémet is ngk br8es Japan gyertya. Francia vagy Japán NGK-t tegyek bele?
Ha biztos vagy benne, hogy csalnak, akkor jelentsed be az OMH vagyis most már az MKEH-nél, hameg tűröd hogy hülyére vesznek, akkor te vagy hülye már elnézést.
Minden benyában van víz, felszívja, akár a fékfolyadék. Ez természetes, de komoly mennyiséget nem vesz fel.
Nem, de ha pl elviszed egy autószervízbe magyarországon, akkor azzal bírnak. Ha meg egy elektronikussal gond van, akkor vehetsz komplett újat, mert nem értenek hozzá :)
Igen, az 5l-es kannába 6,8l megy kupakig, az 5l-es jelölésig 5,9l. Víz+benzinről meg annyit, hogy tuti van emulgeálószer, amivel megoldható a keverés. De nem mondom, hogy használják is. Nekem inkább a kis fekete fúvókaellenes koszokkal volt tapasztalatom.
A megszakítós semmivel sem jobb. Csak Simsonosok körében elterjedt tévhit, hogy gyújtásidőpontot megszakító állítással kell állítani. Közben ez egy emeletes nagy baromság, annak hézagját be kell lőni 0.4 mm-re, és az alaplap forgatásával kell az előgyújtás értékét beállítani.
Na de! Ha a megszakítót állítgatod, akkor is beindíthatóvá, működőképessé lehet tenni egy Simsont. Igaz 1-2 havonta gyújtást kell állítani, de nem gond, állít a megszakítón. Na most a tirisztoros gyújtáson nincs megszakító, ott a gyújtásidőpontot csak az alaplap forgatásával lehet változtatni. Persze a sok agyoniskolázott felhasználó ezt nem tudja, ezért felrakja találomra a gyújtást, és nem indul a Simson, akkor szar ez a tirisztoros gyújtás...
Na meg megszakítós gyújtásról feljön 4 kábel. 1 a világítás, 1 töltés, egy féklámpa, és a maradék egy, a barna megy a trafóra. A trafó másik pontja testre. Tehát gyakorlatilag 1 szál kábel bekötésével lehet szikrát varázsolni. Tirisztorosnál ott már 2 szál kábel jön az alaplapról a tiriszoros dobozba, aminek adni kell testet, és innen megy tovább a trafóra. Ez már túl bonyolult bekötés, egyszerűbb felrakni a megszakítóst, és havonta állítgatni.
Ja meg még egy potméter van a dobozkán, amit egyszer az életben jó helyre kell állítani, és utána nincs baja.
Nekem majd' 3 évig volt tirisztoros gyújtásom. Nem azt mondom, hogy hibamentes volt, mert mikor megvettem 3 ezer ft-ért (igen, a komplett tiris gyújtást 3 ezer ft-ért, a megszakítóst meg 6-7 ezerért eladtam), akkor a fentebb említett potméter el volt állítgatva, ill. a jeladón meg volt repedve egy forrasztás. Ezeket beállítottam, javítottam, és utána nem igen volt vele gondom. Egyszer lecsúszott a testnek a saruja. Pedig én aztán jártam dombra, földúton, sárban, vízben, porban. Kb. 7 ezerig elforgott az a henger, kicsit meg volt pöckölve. Ekkora fordulatot lazán bír. Ja és a 35 W-os izzót tökéletesen működtette.
Oktánmentes benzin? Azt jelenti, hogy 95-ös oktánszámú, ólommentes benzin.
A vizezésről meg annyit, hogy egy pohárba önts 1 deci benzint, meg mondjuk negyed deci vizet. Sose fogod tudni összekeverni. Régebben voltak ilyen trükközések különböző kutakon. Pl. a mi autónk is megállt a helyi benzintől ~10 éve. Aztán szervízben annyit csináltak, hogy leengedték azt a taknyot, és Shelles benyával felöntötték a tankot. Egyből jó lett a gép. De mostanra kb. mindenhova a MOL viszi a benzint. Előfordul csalás, de nem jellemző. Inkább a számlálóval szoktak játszani.
Srácok az lehet hogy ha szar az akksi akkor a powert nem tudja forgatni rendesen csak egy irányba? Tehát nem csekkol be hanem forog egy kicsit balra megáll megint forog kicsit balra és kész. Mert azt hittem meghalt benne a végállás kapcsoló és vettem másikat és most ezzel is ugyanezt csinálja.
Simsonokat, keleti motorokat jellemzően vissza szokták alakítani megszakítósra idehaza. Pedig elektronikus gyújtása stabil teljesen.
Bár meggyőződésem, ha DT-hez lenne mechanikus, akkor az is virágzását élné :)
Már 8adszor szedem szét és rakom össze a fékem. GoldFren kerámia-karbon betéteket vettem bele, és befog a fék...nem enged vissza rendesen...
Most kivettem a dugattyúkat átfujattam a rendszert...azóta jobb, de nem maradt időm tesztüzemre...ha nem lesz jó így sem, meg tudnád nézni?
Minden benyában van víz, felszívja, akár a fékfolyadék. Ez természetes, de komoly mennyiséget nem vesz fel.
Valaki nem tudja véletlenül hogy a gyujtótrafóból ki lehet-e szedni a gyujtáskábelt? 1990-es 125-s DT
Bár TKR csak DT125LC-hez van.
http://robogotuning.hu/shop_se...
A választ előre köszönöm!
Rajta lennétek egy éjszakai városin, vagy egy hosszabb guruláson mostanság?
van egy eladó fesszabályzó DT 125-re
ha érdekel valakit akkor írjon
(képet tudok küldeni)
Üdv: Zsolt
Na de! Ha a megszakítót állítgatod, akkor is beindíthatóvá, működőképessé lehet tenni egy Simsont. Igaz 1-2 havonta gyújtást kell állítani, de nem gond, állít a megszakítón. Na most a tirisztoros gyújtáson nincs megszakító, ott a gyújtásidőpontot csak az alaplap forgatásával lehet változtatni. Persze a sok agyoniskolázott felhasználó ezt nem tudja, ezért felrakja találomra a gyújtást, és nem indul a Simson, akkor szar ez a tirisztoros gyújtás...
Na meg megszakítós gyújtásról feljön 4 kábel. 1 a világítás, 1 töltés, egy féklámpa, és a maradék egy, a barna megy a trafóra. A trafó másik pontja testre. Tehát gyakorlatilag 1 szál kábel bekötésével lehet szikrát varázsolni. Tirisztorosnál ott már 2 szál kábel jön az alaplapról a tiriszoros dobozba, aminek adni kell testet, és innen megy tovább a trafóra. Ez már túl bonyolult bekötés, egyszerűbb felrakni a megszakítóst, és havonta állítgatni.
Ja meg még egy potméter van a dobozkán, amit egyszer az életben jó helyre kell állítani, és utána nincs baja.
Nekem majd' 3 évig volt tirisztoros gyújtásom. Nem azt mondom, hogy hibamentes volt, mert mikor megvettem 3 ezer ft-ért (igen, a komplett tiris gyújtást 3 ezer ft-ért, a megszakítóst meg 6-7 ezerért eladtam), akkor a fentebb említett potméter el volt állítgatva, ill. a jeladón meg volt repedve egy forrasztás. Ezeket beállítottam, javítottam, és utána nem igen volt vele gondom. Egyszer lecsúszott a testnek a saruja. Pedig én aztán jártam dombra, földúton, sárban, vízben, porban. Kb. 7 ezerig elforgott az a henger, kicsit meg volt pöckölve. Ekkora fordulatot lazán bír. Ja és a 35 W-os izzót tökéletesen működtette.
A vizezésről meg annyit, hogy egy pohárba önts 1 deci benzint, meg mondjuk negyed deci vizet. Sose fogod tudni összekeverni. Régebben voltak ilyen trükközések különböző kutakon. Pl. a mi autónk is megállt a helyi benzintől ~10 éve. Aztán szervízben annyit csináltak, hogy leengedték azt a taknyot, és Shelles benyával felöntötték a tankot. Egyből jó lett a gép. De mostanra kb. mindenhova a MOL viszi a benzint. Előfordul csalás, de nem jellemző. Inkább a számlálóval szoktak játszani.
Bár meggyőződésem, ha DT-hez lenne mechanikus, akkor az is virágzását élné :)