Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor szted mi lehet nálam a gond? Mégse a végállás kapcsolója ment szét? A srác akitől vettem azt mondja neki jó volt!
GI!
Már 8adszor szedem szét és rakom össze a fékem. GoldFren kerámia-karbon betéteket vettem bele, és befog a fék...nem enged vissza rendesen...
Most kivettem a dugattyúkat átfujattam a rendszert...azóta jobb, de nem maradt időm tesztüzemre...ha nem lesz jó így sem, meg tudnád nézni?
Nekem is haldoklik az akksi, és igen lassan tekeri, de oda vissza megy, csak lassan.
Srácok az lehet hogy ha szar az akksi akkor a powert nem tudja forgatni rendesen csak egy irányba? Tehát nem csekkol be hanem forog egy kicsit balra megáll megint forog kicsit balra és kész. Mert azt hittem meghalt benne a végállás kapcsoló és vettem másikat és most ezzel is ugyanezt csinálj
Ma haverom aeroxábol kivettük a gyertyát... olyan hogy hézag nem volt valami lerakódás volt rajta, két pólus összeért kivettem az enyémet is ngk br8es Japan gyertya. Francia vagy Japán NGK-t tegyek bele?
Igen ezért kérdeztem meg én is hogy most hogyan is van ez
Akkor azért nem jó úgymond a több hónapja egyhelyben álló benzin, mert vizesedhet?
Ha biztos vagy benne, hogy csalnak, akkor jelentsed be az OMH vagyis most már az MKEH-nél, hameg tűröd hogy hülyére vesznek, akkor te vagy hülye már elnézést.
Minden benyában van víz, felszívja, akár a fékfolyadék. Ez természetes, de komoly mennyiséget nem vesz fel.
Nem, de ha pl elviszed egy autószervízbe magyarországon, akkor azzal bírnak. Ha meg egy elektronikussal gond van, akkor vehetsz komplett újat, mert nem értenek hozzá :)
Sziasztok
Valaki nem tudja véletlenül hogy a gyujtótrafóból ki lehet-e szedni a gyujtáskábelt? 1990-es 125-s DT
vegyél TKR dugót, nagyon jó minőség, de ha prox kell, az is van
Bár TKR csak DT125LC-hez van.
http://robogotuning.hu/shop_se...
Hát ezt benéztem
Hali! Tudna nekem valaki olcsó prox dugót yamaha dt 125-höz, lehetőleg ujjat. Bolt is megteszi, vagy egy link.

A választ előre köszönöm!
Igen, az 5l-es kannába 6,8l megy kupakig, az 5l-es jelölésig 5,9l. Víz+benzinről meg annyit, hogy tuti van emulgeálószer, amivel megoldható a keverés. De nem mondom, hogy használják is. Nekem inkább a kis fekete fúvókaellenes koszokkal volt tapasztalatom.
Én az éjszakain akár ma is rajta lennék...Qrvára motorozhatnékom van!
MUMI!

Rajta lennétek egy éjszakai városin, vagy egy hosszabb guruláson mostanság?
Cső

van egy eladó fesszabályzó DT 125-re
ha érdekel valakit akkor írjon
(képet tudok küldeni)

Üdv: Zsolt
Ha gyári kipufogó van rajta, akkor semmivel sem fog jobban menni a 26os karbival, mint a gyári 28assal. De ha tévedek szóljatok.
A megszakítós semmivel sem jobb. Csak Simsonosok körében elterjedt tévhit, hogy gyújtásidőpontot megszakító állítással kell állítani. Közben ez egy emeletes nagy baromság, annak hézagját be kell lőni 0.4 mm-re, és az alaplap forgatásával kell az előgyújtás értékét beállítani.
Na de! Ha a megszakítót állítgatod, akkor is beindíthatóvá, működőképessé lehet tenni egy Simsont. Igaz 1-2 havonta gyújtást kell állítani, de nem gond, állít a megszakítón. Na most a tirisztoros gyújtáson nincs megszakító, ott a gyújtásidőpontot csak az alaplap forgatásával lehet változtatni. Persze a sok agyoniskolázott felhasználó ezt nem tudja, ezért felrakja találomra a gyújtást, és nem indul a Simson, akkor szar ez a tirisztoros gyújtás...
Na meg megszakítós gyújtásról feljön 4 kábel. 1 a világítás, 1 töltés, egy féklámpa, és a maradék egy, a barna megy a trafóra. A trafó másik pontja testre. Tehát gyakorlatilag 1 szál kábel bekötésével lehet szikrát varázsolni. Tirisztorosnál ott már 2 szál kábel jön az alaplapról a tiriszoros dobozba, aminek adni kell testet, és innen megy tovább a trafóra. Ez már túl bonyolult bekötés, egyszerűbb felrakni a megszakítóst, és havonta állítgatni.
Ja meg még egy potméter van a dobozkán, amit egyszer az életben jó helyre kell állítani, és utána nincs baja.
Nekem majd' 3 évig volt tirisztoros gyújtásom. Nem azt mondom, hogy hibamentes volt, mert mikor megvettem 3 ezer ft-ért (igen, a komplett tiris gyújtást 3 ezer ft-ért, a megszakítóst meg 6-7 ezerért eladtam), akkor a fentebb említett potméter el volt állítgatva, ill. a jeladón meg volt repedve egy forrasztás. Ezeket beállítottam, javítottam, és utána nem igen volt vele gondom. Egyszer lecsúszott a testnek a saruja. Pedig én aztán jártam dombra, földúton, sárban, vízben, porban. Kb. 7 ezerig elforgott az a henger, kicsit meg volt pöckölve. Ekkora fordulatot lazán bír. Ja és a 35 W-os izzót tökéletesen működtette.
A benzin oktánszáma azt jelöli ,hogy mekkora az adott benyának a kompresszió tűrése. Oktááánmentes?
Oktánmentes benzin? Azt jelenti, hogy 95-ös oktánszámú, ólommentes benzin.
A vizezésről meg annyit, hogy egy pohárba önts 1 deci benzint, meg mondjuk negyed deci vizet. Sose fogod tudni összekeverni. Régebben voltak ilyen trükközések különböző kutakon. Pl. a mi autónk is megállt a helyi benzintől ~10 éve. Aztán szervízben annyit csináltak, hogy leengedték azt a taknyot, és Shelles benyával felöntötték a tankot. Egyből jó lett a gép. De mostanra kb. mindenhova a MOL viszi a benzint. Előfordul csalás, de nem jellemző. Inkább a számlálóval szoktak játszani.
Srácok az lehet hogy ha szar az akksi akkor a powert nem tudja forgatni rendesen csak egy irányba? Tehát nem csekkol be hanem forog egy kicsit balra megáll megint forog kicsit balra és kész. Mert azt hittem meghalt benne a végállás kapcsoló és vettem másikat és most ezzel is ugyanezt csinálja.
miért? azt talán jobban hangolható?
Simsonokat, keleti motorokat jellemzően vissza szokták alakítani megszakítósra idehaza. Pedig elektronikus gyújtása stabil teljesen.
Bár meggyőződésem, ha DT-hez lenne mechanikus, akkor az is virágzását élné :)