Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Belekeverni persze, hogy nem tudod a vizet (látványosan) viszont a benzin egyes elemei(merthogy uyge a benzin az nem egy anyag, hanem anyagok keveréke) szóval, hogy egyes elemei higroszkóposak
(nedvszívók)
Vidáman felveszi a levegő párájából a vizet.
Továbbá a megszíkítós gyújtást sem kell 2 havonta álíltgatni(kivéve ha 3 zreket mész kéthavonta, de ez uyge kevéssé valószínű:)
HAnem a megszakító kenőfilcét kell(ett volna) beálíltani, és a megfelelő olajjal olajozni.
Merthogy, akkor kopik el a megszakító, idő előtt, ha nincs kenése.
(ehhez sem kell 1etem:)
nem, kérlekszépen ez nem a simsonosok körében elterjedt tévhit, hanem a hülyék körében elterjedt tévhit.

Be kellene fejezni a Simsonosok cuzámmen fikázását.
Minima C3 de forgósabb motorba c4 illik így vélhetően a tiedbe is.
Szétszedtem azt a dobozt is semmit nem látok hogy vmi besült volna vagy valami. Semmi rendellenes nincs. A forrasztások is teljesen jók.
Mert nem motorgondod van, hanem vezérlőelektronika.
Amire rádugod azt a hatos csatit.
Ott nézz körbe, jó esetben csak forrasztáshiba.
Szóval akkor szerintem simán egy kábel vagy csatlakozóhiba is lehet
értem
Akkor most drága... tegnap a két betétpár 12000 volt. Apriliában megkaptam volna az olcsóbb / gyengébbet 9000ért is...
De annak meg nincs értelme.
Esetleg meg tudnád nézni, h a karmanytú szar-e ?
A motoroktól nem sajnálom a pénzt, de azért annyi a szüleimnek sincs, hogy szétszórjam. Szóval azért nem veszek akkut, mert október 6-án vége a műszakinak, illetve jönnek a hűvösebb idők is, így február-március környékén fogom elvinni műszakira. Ha most vennék bele akksit, akkor ugyan ott lennék, mintha nem vettem volna bele, mert az akksi az idő múltával folyamatosan haldoklik, főleg a téli nem használat időszaka alatt, így csak pénz kidobás (9 ezer) lenne.
Viszont ma vettem egy másik motort rátettem és az se forog 2 irányba csak egy irányba.
LC2es motor van benne belinkelem a képet.
GI

Főtengely, illetve blokkban lévő csapágyaknak milyen illesztéső vagy tűrésűt kell majd vennem? mert télen full csapágycsere a terv és nem tudom milyet illendő beléhelyezni.
sosem szedtem szét, de újabb rdben léptetőmotor van.
Nálam ez főként attól függ, hogy hónap eleje vagy vége van.

Had ne tippelgessek, de kb 4-5k, így elsőre.
Nem tudom milyen a motor, ami benne van, de nem lehet, hogy két külön pozitív szál megy és amelyiken kapja a pozitívat arra forog? mert akkor lehet, hogy az egyik ilyen kábel elkakkant.
No és az drága?
Miért nem vesztek akkut ha kakás? ha motorozol ami ilyen öreg gépeknél pénzes játék, akkor kőteni kell rá. Sosem szívom a fogam ,hogy úú drága, én akartam-akarom akkor költök is rá...
Én egyik motoromon lustaságból (pedig van pár akksim, meg vehetnék is) olyan akksi van, amivel az indexek csak kb az utcából kifordulásra kezdenek el működni :) :) Menet közben meg már annyi töltés van, hogy bármikor jó. Sőt még leállítás utáni fél órán belűl is tart valamit :)

Azt meg sokan el is felejtik, hogy a fesszaboknak kell terhelés, némelyik terhelés nélkül kifingik.
Csak simán a motort kötöttem rá a bovdeneket nem és úgy csinálja ezt. A fogaskerekek jók szétszedtem kitakarítottam.
Nem hinném, hogy a víztől döglik meg. Valami vegyészt kellene megkérdezni.
Lehet. Sőt az is lehet, hogy a retektől szorul a power tengelyed. Vagy akár töltés hiányában az új akksi is lemerülhet.
Igen azt tervezem meg kérek még kölcsön egy jó akksit. De mikor meghalt az én powerem akkor 1 napig töltöttem előtte az akksit rátettem a motorra becsekkolt faszán és utána ennyi volt betekerte a bovdeneket. Nem tudom van-e összefüggés.
Én is hasonló cipőben járok, szórakoztam már vele egyik motoromon sokat, de az endlösung az sajnos a karmantyúcsere.
Bár ha üt a tárcsa vagy valami anomália van az is befeszítheti a dugót. De alapvetően ha nem retek, akkor a karmantyú hibája.
Nekem 10 perc motorozás után annyit tölt az akksin a motor, hogy hibátlanul megy a power csekk. Szerintem egy akksi töltéssel próbálkozz. Vagy ha öreg, akkor csere. Én nekem is azt kéne, de kivárom a tavaszt.