Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

értem, kössz

ez az elektronikus - megszakítós gyújtásos történet is aranyos
Sziasztok!
Van egy eladó DT 80 LC2 olajpumpám!
Akit érdekel az keressen meg itt a fórumon vagy az adatlapomon található elérhetőségeken!
Hali
nem tud valaki valakit aki épp dt-t szeretne venni segítsetek már eladni légyszi hátha lenne rá vevő.
a hirdetésben benne van minden róla

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt-4153353

2
6-os dellorto karbi van össze hangolva rajta a kipuffal. nem én csináltam nem kókányolás. kicsit kicombosodott tőle. :D
Ha valakit érdekel msn címem adatlapon telószám a hirdeésben.
előre is köszi.

Üdv Tibi
Yamaha DT 80 Alkatrészek (eladóak) már csak kb. a 20% a van meg annak ami volt akit érdekel nézzen be....

Link :

http://racing-bazar.hu/motorke...

Elérhetőségeim :

Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : gabi910617@freemail.hu
Ezen az 1974es példányon is ott van a különlajozás, látni a csövet ami a dekni alatti pumpához megy
JAwán, és CZ-n volt oilmaster néven.
CSak a nyugatra szánt modellekre szerelték:)

Az ETZ is úgy jött ki 1980 ban, hogy benne volt e helye, de nem szerelték be, csak a devizát(dollárt) hozó példányokba.

Az ős öreg 175-ös Czben meg kb egyszerre lett mint a yamahában.
Mert a kgst gyártmányait, ha megnézed, azokon SEMMI olyan nincs, amit egyszerűbben is meg lehet oldani, minden a lehető leg primitívebb.
Pl valamelyik évjáratúDT-n látam, hogy a hangtompítóból egy kis csövecske vezet a lánchoz, ami a kiköpködött olajat a láncra vezeti.
Ilyesmi a szoci mocikon elképzelhetetlen volt.

NAmeg, szempont volt, hogy minden meg lehessen javítani rajta szinte szerszámok nélkül is.
A nyugati táborbanmeg éppen az ellenkezője, az volt a cél, hogy vigyed szervízbe mindenért.

A szoci járműveken elektronika szinte nincs is, pont csak annyi, hogy éppen működjön, és szakártelem ne kelljen hozzá.
Példa:

A simson gyárban már 76 krül volt elektronikus gyújtás(79ig a yamaha is szerelt megszakítósat, pl az rdbe)
De nem hazsnálták, ahenm még 15 évig nyomatták a megszakítós szart, mert azt ész és szerszám nélkül is meg lehet javítani a tanyán a sárban is.
Az elektronikushoz, meg műszer kell, az emg a tanyán nincs.
nekm 57-es van hátul és elvileg nemvolt cserélve rajta semmi szóval gyári... Azt meg nem értem, hogy "95 okt.mentes" mos takkor 95-ös benzin de oktán mentes? Vagy 95-ös oktánszámú benzin ami ólom mentes? Meg honnan tudod hogy az most 95-ös vagy 90-es vagy 70-es oktánszámú vagy esetleg 100-as? Meg azért megnézném hogy hol öntenek szeszt vagy vizet a benzinbe, van a kutas hasára rakva egy 5literes tartály és onnan egy slaggal a pisztoly mellet engedi a tankodba? Mert ha láttad már ahogy hozza a kamion a benyát akkor sztem észrevehető hogy sehogy nem lehet a nagy tartályba vizet vagy szeszt csempészni. Az meglehet hogy kiskutakon olcsóbb rosszabb minőségű a benzin, de nem hinném, hogy vizezik. Akinek van ijenről tapasztalata írja már le legyenszives
Nem szerettem volna kötekedni csak számomra érdekes volt amit leírtál.
Tudtommal jawa-n volt és jól is működött. Típust nem tudok, de 125 köbcenti felettiről van szó.
érdekes, és akkor a 70-80 as évek 2T KGST motorjain, vagy éppen autóin miért nem terjedt el. Közben a nagyon keletieknél meg igen.
Nyilván, azért értekeztem Puchról, mert a képen Triumph van:)
Én sajnos nem tudom, h ez milyen gép, de volt még neki Triumph, meg BMW.
Amúgy , mitegy En passant megjegyzem, hogy olt iylesmi 1930 as évekbeli Puch modell, amin pumpás különolajozás volt szériában...
és akkor itt mindjárt meg is tekinthettük a Csepelek ősét a Puch.ot.
Csekkoljátok a Nagyfater gépét !
http://sportmotor.hu/motoros_k...
http://www.kepesmotor.hu/honda...
KITŰNŐ ÁLLAPOTÚ CR125R ÉS DT125R ELADÓ, KORREKT ÁRON!
Hazaérek suliból csinálok egy rajzot hogy szeretném külsőre. Belsejét meg gondolom ő tudja.
Pattogóshangot ostrorral lehet csinálni:)
Igazán pattogós hangja akkor van egy 2t-nek, ha nincs rajta csillapítás. Gyakorlatilag egy csövet is ráhúzhatsz a perforált részre.
Az ilyen fajta tompítók pont ez a pattogó hangot, magasfrekvenciákat szűrik ki. De végülis ha kökeményre tömöd gyapottal akkor is már pattogós.
Hát nekem nem nagyon van elképzelésem, gondolom ő már csinált 80 asra 125 ösre aztán tudja hogy kell. Annyit szeretnék csak, hogy pattogós hangja legyen valahogy meglehetne oldani? Köszönöm előre is segítséged
igazad van tényleg városi legend...megnéztem ujra és csak 22Le.
"Egy kelet-vesztfáliai importõrtõl vehettük át az elsõ pillantásra jókiállású Yamaha DT 125 R-t. A kétütemû egyhengeres motor teljesítményét 22-rõl 12 LE-re kellett lefojtani a zaj- és kipufogógáz normák eléréséhez. A blokkon azonban minden rajta van, ami egy" hirtelen ezt találtam...a benzin azonban sajna igaz,,,azóta csak bel városi nagy forgalmu kuton tankolok mert ott a kutas nem meri megügyez ni talán mert sose tudja ki látja...de kivánom ti sose találkozzatok ilyennel...mégegyszer bocsi... üdv.
Sehogy:)
Nem, írd meg mit szeretnél, ő kér pár adatot, megírja hogy mennyi pénz és pár nap múlva postán átveheted.
Köszi szépen. Akkor írjak neki mailt ès elmagyarázza ő a többit?
Egy 125-ös 60Le felett is lehet, nem ezen múlik, de a 27 lovas dt-t én is megnézném.

Dobon gondolkoztam és elhatároztam, hogy rálőcsölöm haverra, beszéltem vele.
Árat majd ő mondd, szépen dolgozik, awival hegeszt.
"Pár" csövet már csinált, kért geometriát pontosan megcsinálja:
Varga Róbert
boyrob@freemail.hu

Ha kell képnek referencia, akkor tudok adni.