Szia áðißá€$i, Bocsi, hogy megkérdeztem, de még csak most találtam rá a fórumra, de tudom mondani, hogy állandó látogatója leszek.
És azt nem tudja senki, miért csak 6.000-ret pörög a DT-m? Mivel lehetne megcsinálni, hogy többet forogjon?, Mert olvastam valahol, és a gyerek megcsinálta, hogy 10.500at pörögjön.
De én nem akarom széthajtani, csak hogy tudjak vele előzni, mert 80 felett, már nem nagyon tud, csak lendületből.
Nekem a 2000-es DT gyári lánckerékkel olyan 130-140- körül üveghangon, de én lecseréltem nagyobbra hogy nagyobb ereje legyen. Ez nagyon motor függő én 75kg vagyok, de ráhasalva lehet szárnyalni velük de nem érdemes. Olyan 70-80 egy nagyon kényelmes utazó ahol nem is kajál de haladsz rendesen.
Hát biz isten én sem tudom már ki kivel van. Mert papirja van hogy 93-as, de 93-ban már elöl-hátul tárcsa meg öninditó nem, vagy az 94-ben? na mindegy ezt tudom én is de azért elég különös. Mert ez DT 125 lc, ez a név nem mond nekem semmit. Szerintem már volt benne dugó csere mert akkor nem menne jól.
Sziasztok.
Kellene nekem pár info.!
Most halt meg a DT-m, és most generálozom új dugó, hajtókar, és főtengely szervíz. Csütörtökön lessz kész.
Hány kilóméteren keresztül kell bejáratni?
Hány ezerig lehet kipörgetni?
Hogy-hogy nekem csak 6.000-t pörög? Hol lehet benne folytás? Végre 90-et megy, 6. koppon.
Igaz csak 80-as, de nehezen pörgeti ki a 6ot, 5,500ig tökéletesen pörög aztán meghal. Ez mitől lehet?
Szerintetek megér ez a moci 200 ezret. 93-as németországi, 46000km szerintem ez nagyon sok , de felültem bemelegítettem, semmi erőtlenség hasít rendesen, nemtudom milyen fogaskerék de 8000-nél 130km/h ment volna még. Új gumik meg szerintem korához képest jó állapotban van.
Igen bodri 200, bőven 100 felett van az xt vége, de nemtudtam megnézni este 9-kor már hideg volt egy szál polóban. Azért jöttünk vele szépen 80-90 között még szép hangja volt .
Egy "89-es DT-m van és a hátsó dobfék eléggé végét járja, vagyis a dob is már kb 3mm-t kopott és nemigazán tudom felköszörülni, mert akkor eltűnne az a perem, ami körbe van.
Viszont az jutott eszembe, hogyha már úgyis új agyat vagy egybe kereket kell vennem, akkor lehetne-e tárcsafékeset.
Szóval az a kérdésem, hogy van-e bóvdenes hátsó tárcsafékes kerék DT-re, vagy ha csak hidraulikus van, akkor mennyire bonyolult átalakítani vagy lehet-e egyáltalán?
Szia San!
Nagyon szép lett a te géped is,már én is alig várom,hogy a matricára adjanak árat (az új helyen)!
Hétvégén járattam a kis 100-as-t 90-100 között repeszt,az összes nagymocis integetett,de be is harapta a magáét!Lehet,hogy a 80-as hengert megcsináltatom az lesz a hétköznapi,ez meg az "ünneplős".
Csak vicceltem,de az 5 liter az tényleg sok lesz,még hangolni kell!
Szia Petyó!
Peches vagy a géppel!
Sajnos az a helyzet,hogy a gyújtáson nem lehet igazán állítani,ha az alaplap a helyén van,rá a lendkerék akkor nem sok lehetőség van.Max a tekercsek lehetnek zárlatosak,de ritkán fordul elő.
Szerintem máshol keresd a bajt!Messze laksz Gyöngyöstől?
A tengelyre tudok nagyon egyszerű megoldást,veszel egy 1m-es megfelelő méretű(aszt hiszem 12mm)hidegen húzott anyagot(köracélt),meg a két végére egy-egy alátétet és önzáró anyát,
A köracélt méretre vágod a helyén,és a két végére menetet vágsz,ha nincs szerszámod megcsinálja egy esztergályos,vagy lakatos.Vagy szaladgálhatsz bontóról-bontóra!Nekem bevált!
És azt nem tudja senki, miért csak 6.000-ret pörög a DT-m? Mivel lehetne megcsinálni, hogy többet forogjon?, Mert olvastam valahol, és a gyerek megcsinálta, hogy 10.500at pörögjön.
De én nem akarom széthajtani, csak hogy tudjak vele előzni, mert 80 felett, már nem nagyon tud, csak lendületből.
Előre is köszi a válaszokat.