Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia áðißá€$i, Bocsi, hogy megkérdeztem, de még csak most találtam rá a fórumra, de tudom mondani, hogy állandó látogatója leszek.

És azt nem tudja senki, miért csak 6.000-ret pörög a DT-m? Mivel lehetne megcsinálni, hogy többet forogjon?, Mert olvastam valahol, és a gyerek megcsinálta, hogy 10.500at pörögjön.
De én nem akarom széthajtani, csak hogy tudjak vele előzni, mert 80 felett, már nem nagyon tud, csak lendületből.

Előre is köszi a válaszokat.
Nem tudom olyan 89-90es. De elöl hátul dob van rajta.
Nem én vagyok a bontós
Csak adtam egy helyett!
De nyugodtan hívd!
Libli hanyas évjárat a dt-d.
Nekem a 2000-es DT gyári lánckerékkel olyan 130-140- körül üveghangon, de én lecseréltem nagyobbra hogy nagyobb ereje legyen. Ez nagyon motor függő én 75kg vagyok, de ráhasalva lehet szárnyalni velük de nem érdemes. Olyan 70-80 egy nagyon kényelmes utazó ahol nem is kajál de haladsz rendesen.
Hát biz isten én sem tudom már ki kivel van. Mert papirja van hogy 93-as, de 93-ban már elöl-hátul tárcsa meg öninditó nem, vagy az 94-ben? na mindegy ezt tudom én is de azért elég különös. Mert ez DT 125 lc, ez a név nem mond nekem semmit. Szerintem már volt benne dugó csere mert akkor nem menne jól.
körbepörög a tééma..... bazz olvassatok vissza.. már vagy 2000000000 szer elmondtam hogy kell járatni... de sztem nem csak én
nekem az 50-es DT-t 1000 km-en át kellett bejáratni, gondolom a tiédet is hasonlóan- ezt Liblinek


a 125-ös DT mennyit megy? -ezt pedig laloczkipista 18-nak
Sziasztok.
Kellene nekem pár info.!
Most halt meg a DT-m, és most generálozom új dugó, hajtókar, és főtengely szervíz. Csütörtökön lessz kész.
Hány kilóméteren keresztül kell bejáratni?
Hány ezerig lehet kipörgetni?

Hogy-hogy nekem csak 6.000-t pörög? Hol lehet benne folytás? Végre 90-et megy, 6. koppon.
Igaz csak 80-as, de nehezen pörgeti ki a 6ot, 5,500ig tökéletesen pörög aztán meghal. Ez mitől lehet?
Sőt már 89-től elől hátul tárcsa! Meg szürke blokk és bal oldalon is van idom!
93ban ha jól tudom ,már elöl hátul tárcsa fék volt!
Sztem ez a moci nem 93as! 88-89es körül lehet! a 40ezer km az télleg sok, enyémben volt 24 ezer amikor eldtam, enyém is iylen volt!
Szerintetek megér ez a moci 200 ezret. 93-as németországi, 46000km szerintem ez nagyon sok , de felültem bemelegítettem, semmi erőtlenség hasít rendesen, nemtudom milyen fogaskerék de 8000-nél 130km/h ment volna még. Új gumik meg szerintem korához képest jó állapotban van.
Valaki tud mondani valamit hogy milyen a 150 kobcentis yamaha dt?Meg nem hallottam rola valaki valami infot legyszi irjatok .Elore is koszi
San 80.Nemsokára jelentkezem!Addig el ne add!
Kössz fiúk a segítséget!
San 80 és Malamut 67.
Igen bodri 200, bőven 100 felett van az xt vége, de nemtudtam megnézni este 9-kor már hideg volt egy szál polóban. Azért jöttünk vele szépen 80-90 között még szép hangja volt .
Üdv! Én szívesen segítek, már ha nem laksz túl messze, akkor mindenképp megoldható.
Szatyina Géza bá Salgótarjáni bonto... minden van 06203117614
Sziasztok!

Tudnátok pesten egy olcsó és gyors helyet ajánlani, ahol nem rugdosnak ki pár apróbb forrasztással és gyorsan meg is csinálják?

üdv, jasszer
Sziasztok!

Egy "89-es DT-m van és a hátsó dobfék eléggé végét járja, vagyis a dob is már kb 3mm-t kopott és nemigazán tudom felköszörülni, mert akkor eltűnne az a perem, ami körbe van.
Viszont az jutott eszembe, hogyha már úgyis új agyat vagy egybe kereket kell vennem, akkor lehetne-e tárcsafékeset.
Szóval az a kérdésem, hogy van-e bóvdenes hátsó tárcsafékes kerék DT-re, vagy ha csak hidraulikus van, akkor mennyire bonyolult átalakítani vagy lehet-e egyáltalán?

köszi,

üdv,
rumos
Szia San!
Nagyon szép lett a te géped is,már én is alig várom,hogy a matricára adjanak árat (az új helyen)!
Hétvégén járattam a kis 100-as-t 90-100 között repeszt,az összes nagymocis integetett,de be is harapta a magáét!Lehet,hogy a 80-as hengert megcsináltatom az lesz a hétköznapi,ez meg az "ünneplős".
Csak vicceltem,de az 5 liter az tényleg sok lesz,még hangolni kell!
Szia Petyó!
Peches vagy a géppel!
Sajnos az a helyzet,hogy a gyújtáson nem lehet igazán állítani,ha az alaplap a helyén van,rá a lendkerék akkor nem sok lehetőség van.Max a tekercsek lehetnek zárlatosak,de ritkán fordul elő.
Szerintem máshol keresd a bajt!Messze laksz Gyöngyöstől?
Hello Lord!
Nem kell sokat szaroznod,bemész egy csapágyboltba megadod a méretet,meg az igénybevételt,és adnak megfelelő szimeringet!
SZia !

A tengelyre tudok nagyon egyszerű megoldást,veszel egy 1m-es megfelelő méretű(aszt hiszem 12mm)hidegen húzott anyagot(köracélt),meg a két végére egy-egy alátétet és önzáró anyát,
A köracélt méretre vágod a helyén,és a két végére menetet vágsz,ha nincs szerszámod megcsinálja egy esztergályos,vagy lakatos.Vagy szaladgálhatsz bontóról-bontóra!Nekem bevált!