Hajszárítóval sikerült az eredeti ragasztást megolvasztani, és összeragasztani.
Szerintem vmi gyantaszerű anyaggal van összeragasztva. Akkor meg benzinnel sem jó mosni, mert tudomásom szerint az is megoldja a gyantát...
Utána beolajoztam a lent említett légszűrőolajjal, és mostmár jó. Nem új, nem eredeti, de műxik...
Szereztem Lánckoptatót, gyári Yamahát, 3800 pénzért... Elég drága az alkatrész... Dehát Japán motor...
Miután sikeresen elhárítottam a problémát, mindenkinek széles utat és jó motorozást kívánok!
Igen, sztem értem, hogy miről beszélsz. Nekem 50-es Dt-m van, és az is elég jól irányítható, mindig érezni, hogy hol a határ. Amúgy hogy megy az XT? Gondolom azért 80-90 kényelmes tempó, nem?
VALAKI igazán segíthetne rajtam, mert már fél éve vesződök a kis dt-vel..
Segítséget kérnék mindenkitől! Remélem valaki meghallgatja panaszom..
Kb fél éve keresek az 50ccm-es Yamaha dt-be egy kuplungkiemelőt, de sehol senki nem tud segíteni, vagy azt mondják, hogy kismotorral nem foglalkoznak...
Dehát! kérem szépen a kismotor is motor.. nahát! valahol el kell kezdeni és akinek nincs pénze a nagyra az szegény egyenlőre csak a picikkel gurulhat..
Tehát ha már elég szánalmas lettem, akkor tényleg kérek mindenkit, aki ebben nekem tud segíteni, hogy szóljon, vagy írjon! merthát ITT A TAVASZ GYÖNYÖRŰ IDŐ én meg csak nézegethetem a kis pindúrt.... mindent a SZEMNEK!
Tisztelt Dt-s társaim!
Ezuton szeretném a segítségeteket kérni, úgyanis elakadtam a 125 ös dtm felújításával. Ha valaki tud kérem segítsen!Szükségem lenne egy első kerékre (amely dobfékes) egy berugókarra (jobb oldali) és a hátsó villához egy központi tengelyre (amely a villát rögzíti a vázhoz).
A motor pontos adatai: 1981 es, Yamaha DT 125 Mx,léghűtéses,elöl-hátul dobfékes.Alvázszáma:2AJ
Kérlek benneteket segítsetek!Ha valaki tud,bontót,vagy eladó motort olcsón az szóljon.
Én az elsőt raknám fel, mivel nagyon hasonlít a DT eredeti hátsó lámpájához. De izlés kérdése. A parilla.hu-n is vannak jó kis lámpák, igaz kompletten sárvédővel együtt.
Hy! Érdeklődnék, a nagyvas.hu -n vannak 2-3-4 ezer ft Hátsó lámpák ( univerzális ) Sztetek érdemes olyan helyen venni DT-re, és ha igen sztetek jól fog ki nézni? Elöre is thx
Kérdésem volna, hátha tudja vki:
Yamaha DT125 "89-es hátsó dobfékben a betéten hány mm vastag a ferodol réteg? Mármint mennyinek kéne lennie?
Mert vinném ferodoloztatni, csak nem tudom, hogy hány mm kell.
Sziasztok!
Van egy dt 125r-m 97 es és nem tom, hogy normális e de mikor beindítom 4000-en pörög és utánna ha felmelegedett akkor esik vissza úgy 2000-e.Normális-ehidegindításnál a 4000?
Hi!
Regebben irta valaki, hogy osszerakta a kuplungjat es nem fogott. Az ok egyszeru:
Mivel negy rugo szoritja ossze a kuplungot ezert a kulso tanyert negy fele keppen "lehet" feltenni. Azaz nem lehet, mert ezek kozul termeszetesen csak az egyik jo es ezt raadasul meg jeloloik is egy nyillal a kulso tanyeron, es egy pontal a belsonek a szelen, amiknek egy helyen kell lenni. Ha nincs egy helyen, akkor a kulso tanyer felul a belso peremere es beljebb nem megy, azaz nem szoritja a lamellakat.
Lehet, hogy sokan nem ertik, de aki csinalt, vagy csinalni fogja a kuplungjat az megerti. (vagy 1 a 3 hoz hogy elbassza :)
(DT 80 rol van szo, de szerintem 125 is hasonlo, sot mind)
Áá énis úgy jártam vele pont, az enyém viszont eléggé le volt nyúzva amúgy is.
Ezért vettem egy hivatalos honda boltban légszűrő szivacsot. egy légszűrőre való max 500Ft, nekem jónak tűnik a szivacs Jahh ma elindult a nagy felújítás után a DTm, nagyon durva ereje van, végsebet még nem mértem
A mai napon arra jöttem rá, hogy ha megvizezem a ragasztásokat, várok vele egy kicsit, újra összeragad. Kíváncsi vagyok, hogy ha holnapra megszárad, mennyire lesz erős a ragasztás.
A hajszárítóra tényleg meglágyul, erre nekem is sikerült rájönni.
Kicsit meglátszik a ragasztás helye, de lehet, hogy már olyan volt, csak addig nem tűnt fel. (Egyébként azt hittem, hogy a légszűrö 1 darabból van préselve, nincs rajta ragasztás)
Ha mégse jön be az eredeti ragasztó, megpróbálom F.B.S. ragasztóval, gumiszerű anyaggá köt meg. Ha az se jön be, akkor tényleg veszek egy másikat.
Valvoline légszürő olajat vettem rá, 3000 ft 1 liter, remélem az jó...
Ja és vettem Valvoline full szintetikus olajat, 3700 ft 1 liter, mert kiderült, hogy a Yamaha olaj valami csónakmotorba való....
Hát ennyi, ja meg a jobb oldali első indexemnek kontakt hibás volt a csatlakozója, de a probléma elhárítva.
Jut eszembe:
-Az akksi előtt hány amperes bizti van? Az enyébe jelenleg patkolt van, érték meg nincs rajta...
-És az az olajkannás pilács azért világít ha ráadom a gyujtást, hogy lássam, hogy nincs kiégve, vagy esetleg vmi más oka is van?
Sokkal jobban lehet dönteni mert érzed hogyha mászna a segge, egy enyhe gáz visszaengedés és ennyi, könnyebb mint a DT-n mert én legalábbis sokkal jobban érzem mint a DT-t. de olyan faszán jelzi hogy figyelj mert taknyolsz mindjárt. Nem tudom hogy csinálták Yamaháék de nekem nagyon tetszett mert kis körfibe próbáltam és ahol Dt-vel taknyoltam ez még vígan elment. (ugyanolyan sebesség, meg szerintem ugyanolyan dőlésszöggel, ja és visító hátsókerékkel). Ez haver 3 hónapos XT-je 2890 Km-el. Kezelhetőség 5-ös csak az a fránya motorerő, azért városba tökéletes.
Ma mentem XT 125 X-el nagyon komoly gép. Csak az a baj hogy gyengébb, mint a 25-ös DT, igaz 4-ütemü a kicsike. Sokkal jobban lehet dönteni igaz ez a SM-változat, de kezelhetőbb mérföldekkel mint a DT. Egyedül az nem tetszett hogy léghűtéses, meg 5 sebességes de ez bőven elég. Amúgy fontolgatom, hogy lecserélem a DT az XT-re.
Pedig nem akartam másikat venni. Gondolom a gyári Yamaha nem 3 ezer, inkább 10, de majd utánanézek.
Szerintem én azért megpróbálkozom a ragasztással. Ha szar lesz, marad az íves javítás. Jó magasra repítem, egyenesen bele a kukába, és veszek egy újat...
Hát ilyen nincs. Ugyebár azt hallottam, hogy a levegőszűrőt gyakran kell takarítani. Szétszedtem, elkezdtem fújatni levegővel, de nem lett igazán tiszta.
Valahol hallottam, hogy ki kell mosni... Gondoltam baj nem lehet belőle... Mosószer, melegvíz, kinyomkodtam... Tök jó, tiszta meg minden, egy csomó homokos olajat kiszedett belőle. Utána gondoltam, hogy kiöblítem hideg vízben, de aztán nagyot néztem!
A külső (szürke) légszűrö szétnyílt a ragasztásai mentén, ezenkívül levált a (sárga) vmilyen szivacs is...
Elgondolkodtam azon, hogy mitől lehetett... Valószinüleg vizbázisú ragasztóval volt összeragasztva. Visszaragasztani nem igazán sikerült.
Esetleg valaki nem tudná megmondani, hogy milyen ragasztóval kéne összeragasztani?
(A faragasztó ugyan vízbázisú, de nem jó, mert sok idő, mire megszárad, másrész pedig keményre köt, és a kövi mosásnál sztem megsínylené a nyomkodást a ragasztás.)
A másik kérdés, hogy sima 4T olajjal jó ha átitatom a légszűrőt? (ha sikerül összeragasztani)
Mult heten irtam, hogy fustol a gep, mint alat! A legutolso tipp jott be, ugyanis a kuplung oldali szimeringet lokte ki a hulye! Szoval eloszor az olajbetoltobe szippantottam be es biz abba benzin szag volt. Szetkaptam es mar a dekli levetele utan siman latszott, hogy a szomering kifigyelt.
Most az a kerdes, hogy hol lehet ilyet kapni? Holnap hivom a pinket hatha. De az az igazsag, hogy pesten jobban tetszene ha talalnek! Tud valaki boltot pesten?
Amugy ha mar szetkaptam, akkor teszek bele uj kuplunglamellakat is, mert kisse csuszkalt.
jó de a gyári gyertya az csak azért gyári mert nem ég el....
nem tudom hogy mi lehet a baja égeti el a gyertyákat, gyári ngk br9es gyertyával használtaM, tegnap vettem bele egy zsir újat és ma megadta magát szétégett a gyertya és a dugó kilyukadt... mitöl lehet ez ugyan?
Szerintem vmi gyantaszerű anyaggal van összeragasztva. Akkor meg benzinnel sem jó mosni, mert tudomásom szerint az is megoldja a gyantát...
Utána beolajoztam a lent említett légszűrőolajjal, és mostmár jó. Nem új, nem eredeti, de műxik...
Szereztem Lánckoptatót, gyári Yamahát, 3800 pénzért... Elég drága az alkatrész... Dehát Japán motor...
Miután sikeresen elhárítottam a problémát, mindenkinek széles utat és jó motorozást kívánok!
Gróf László 06209104524
Vértestolna
Megoldható vele minden utánvét...!
VALAKI igazán segíthetne rajtam, mert már fél éve vesződök a kis dt-vel..
Segítséget kérnék mindenkitől! Remélem valaki meghallgatja panaszom..
Kb fél éve keresek az 50ccm-es Yamaha dt-be egy kuplungkiemelőt, de sehol senki nem tud segíteni, vagy azt mondják, hogy kismotorral nem foglalkoznak...
Dehát! kérem szépen a kismotor is motor.. nahát! valahol el kell kezdeni és akinek nincs pénze a nagyra az szegény egyenlőre csak a picikkel gurulhat..
Tehát ha már elég szánalmas lettem, akkor tényleg kérek mindenkit, aki ebben nekem tud segíteni, hogy szóljon, vagy írjon! merthát ITT A TAVASZ GYÖNYÖRŰ IDŐ én meg csak nézegethetem a kis pindúrt.... mindent a SZEMNEK!
Telefon: 0620-399-3990
E-mail:motimi23@freemail.hu
Ezuton szeretném a segítségeteket kérni, úgyanis elakadtam a 125 ös dtm felújításával. Ha valaki tud kérem segítsen!Szükségem lenne egy első kerékre (amely dobfékes) egy berugókarra (jobb oldali) és a hátsó villához egy központi tengelyre (amely a villát rögzíti a vázhoz).
A motor pontos adatai: 1981 es, Yamaha DT 125 Mx,léghűtéses,elöl-hátul dobfékes.Alvázszáma:2AJ
Kérlek benneteket segítsetek!Ha valaki tud,bontót,vagy eladó motort olcsón az szóljon.
Kössz
Köszke... sztem megveszem vmelyiket... a sárvédővel nincs gond hála az Istennek....
Kérdésem volna, hátha tudja vki:
Yamaha DT125 "89-es hátsó dobfékben a betéten hány mm vastag a ferodol réteg? Mármint mennyinek kéne lennie?
Mert vinném ferodoloztatni, csak nem tudom, hogy hány mm kell.
köszi,
üdv,
rumos
Van egy dt 125r-m 97 es és nem tom, hogy normális e de mikor beindítom 4000-en pörög és utánna ha felmelegedett akkor esik vissza úgy 2000-e.Normális-ehidegindításnál a 4000?
Éa nincs rajta szivató!
Regebben irta valaki, hogy osszerakta a kuplungjat es nem fogott. Az ok egyszeru:
Mivel negy rugo szoritja ossze a kuplungot ezert a kulso tanyert negy fele keppen "lehet" feltenni. Azaz nem lehet, mert ezek kozul termeszetesen csak az egyik jo es ezt raadasul meg jeloloik is egy nyillal a kulso tanyeron, es egy pontal a belsonek a szelen, amiknek egy helyen kell lenni. Ha nincs egy helyen, akkor a kulso tanyer felul a belso peremere es beljebb nem megy, azaz nem szoritja a lamellakat.
Lehet, hogy sokan nem ertik, de aki csinalt, vagy csinalni fogja a kuplungjat az megerti. (vagy 1 a 3 hoz hogy elbassza :)
(DT 80 rol van szo, de szerintem 125 is hasonlo, sot mind)
Ezért vettem egy hivatalos honda boltban légszűrő szivacsot. egy légszűrőre való max 500Ft, nekem jónak tűnik a szivacs Jahh ma elindult a nagy felújítás után a DTm, nagyon durva ereje van, végsebet még nem mértem
A hajszárítóra tényleg meglágyul, erre nekem is sikerült rájönni.
Kicsit meglátszik a ragasztás helye, de lehet, hogy már olyan volt, csak addig nem tűnt fel. (Egyébként azt hittem, hogy a légszűrö 1 darabból van préselve, nincs rajta ragasztás)
Ha mégse jön be az eredeti ragasztó, megpróbálom F.B.S. ragasztóval, gumiszerű anyaggá köt meg. Ha az se jön be, akkor tényleg veszek egy másikat.
Valvoline légszürő olajat vettem rá, 3000 ft 1 liter, remélem az jó...
Ja és vettem Valvoline full szintetikus olajat, 3700 ft 1 liter, mert kiderült, hogy a Yamaha olaj valami csónakmotorba való....
Hát ennyi, ja meg a jobb oldali első indexemnek kontakt hibás volt a csatlakozója, de a probléma elhárítva.
Jut eszembe:
-Az akksi előtt hány amperes bizti van? Az enyébe jelenleg patkolt van, érték meg nincs rajta...
-És az az olajkannás pilács azért világít ha ráadom a gyujtást, hogy lássam, hogy nincs kiégve, vagy esetleg vmi más oka is van?
Nekem Twinair légszűrő van a motorba, ha érdekel itt egy link
Twinair légszűrő
Pedig nem akartam másikat venni. Gondolom a gyári Yamaha nem 3 ezer, inkább 10, de majd utánanézek.
Szerintem én azért megpróbálkozom a ragasztással. Ha szar lesz, marad az íves javítás. Jó magasra repítem, egyenesen bele a kukába, és veszek egy újat...
és ne szarakodj a ragasztással.... dobd ki vegyél egy újta 2-3k
Valahol hallottam, hogy ki kell mosni... Gondoltam baj nem lehet belőle... Mosószer, melegvíz, kinyomkodtam... Tök jó, tiszta meg minden, egy csomó homokos olajat kiszedett belőle. Utána gondoltam, hogy kiöblítem hideg vízben, de aztán nagyot néztem!
A külső (szürke) légszűrö szétnyílt a ragasztásai mentén, ezenkívül levált a (sárga) vmilyen szivacs is...
Elgondolkodtam azon, hogy mitől lehetett... Valószinüleg vizbázisú ragasztóval volt összeragasztva. Visszaragasztani nem igazán sikerült.
Esetleg valaki nem tudná megmondani, hogy milyen ragasztóval kéne összeragasztani?
(A faragasztó ugyan vízbázisú, de nem jó, mert sok idő, mire megszárad, másrész pedig keményre köt, és a kövi mosásnál sztem megsínylené a nyomkodást a ragasztás.)
A másik kérdés, hogy sima 4T olajjal jó ha átitatom a légszűrőt? (ha sikerül összeragasztani)
Mult heten irtam, hogy fustol a gep, mint alat! A legutolso tipp jott be, ugyanis a kuplung oldali szimeringet lokte ki a hulye! Szoval eloszor az olajbetoltobe szippantottam be es biz abba benzin szag volt. Szetkaptam es mar a dekli levetele utan siman latszott, hogy a szomering kifigyelt.
Most az a kerdes, hogy hol lehet ilyet kapni? Holnap hivom a pinket hatha. De az az igazsag, hogy pesten jobban tetszene ha talalnek! Tud valaki boltot pesten?
Amugy ha mar szetkaptam, akkor teszek bele uj kuplunglamellakat is, mert kisse csuszkalt.
Szoval ennyi! Hatha okul belole valaki!
nem tudom hogy mi lehet a baja égeti el a gyertyákat, gyári ngk br9es gyertyával használtaM, tegnap vettem bele egy zsir újat és ma megadta magát szétégett a gyertya és a dugó kilyukadt... mitöl lehet ez ugyan?