Van egy kis gondom a powerommal Alaphelyztebe 1-2 között áll. Ez még OK. Gyújtásnál még meg is csinálja a próbát vagy is bezár és kinyit. Utána viszont üresben akárhogy húztam nem moccant meg.
És akármekkora fordulaton van a gép , üresben nem csinál semmit. Láttam videót ahol elvileg már üresben is kell mozognia. A motorban végülis van erő de érdekelne, hogy hogy kéne működnie
Akkor még egy kérdés...
Milyen tipusú gyertyát javasoltok a DT-be, mert van egy olyan gondom hogy minden motorozás után meg kell tisztítanom a gyertyát ahoz hogy induljon
.
Ejszaka nekem is eszembe jutott a fotengely szimering. Ugyhogy nekem is ez a tippem eddig. Mar csak azert is, mert pont elotte allitottam be az alapjaratot kb 1700 -ra es mikor ilyen lett, akkor 2000 felett volt az alapjaratom. Tehat farsot szivhat a kuplung oldalarol egy kis valtoolajjav keverten. Ugy tervezem megnezni, hogy az olajbetoltot kicsavarom es ott megnezem, hogy "luktet" -e.
Kipuffban ego olaj kizart, mert ha leallitottam, akkor nem fustolt.
Bar nem tudom mennyi van benne, mert kb 800 km -je vettem. (elado azt mondta, hogy kb 1000 km van benne). De a gyurutorest en elvetnem, mert nyomatek az megmaradt bene.
Azota meg nem inditottam ujra. Tehat nem tudom hogy hogy indul.
Azert azt tuti leszurtem a velemenyeitekbol, hogy szerintetek nem az olajpumpa zakkant meg!
Kerdes: Hol lehet szimeringet kapni DT 80 LC2 -be? (az arat max 1000 - 2000 Ft ra tippelem)
haveromnka volt egy olyan egy 50es enduron, hogy elkezdett füstölni mint a barom,mindig fokozatosabb és egyszer leállt neki! mi is olajra gyanakodtunk hogy sokat kap,de ki lett cserélve a gyertya egy újra és megszűntek a gondok!nem tudta elégetni rendesen4 próbáld meg te is
Hy! Adjon valaki nekem tanácsot!
Van egy 125 ös dt-m. Tolásra simán, rúgásra pedig melegen sem indul. Kompresszió van benne, szikrát ad. Mi lehet a baj?
Fordult mar elo valakivel, hogy ment a motorral es egyszer csak elkezdet fustolni mint az allat?
Eloszor azt hittem, hogy ategett a hengerfej tomites es a vizgoz az a fust. De aztan atgondoltam es rajottem, hogy nem hiszem, hogy befolyna a viz magas nyomas iranyaba. Inkabb visszafele, azaz kinyomja a vizet. Ezt nem vettem eszre.
Aztan az is megfordult a fejemben, hogy meghajtottam es begyulladt a kipufban az olaj. Ez sem lehet, mert kopi az olajat.
A szaga pedig olyan holt mintha tul sok olajat nyomna az adagolo. A motor egyebkent megy, de nyengebb lett es dadog kb 5000 -nel harmasig, magasabb fokozatban mar nem (talan addigra jobban kidolgozza). Viszont sokkal jobban kiporog mint eddig
Szoval fordult mar ez elo valakivel? Vagy valami ottlet? (meg nem szedtem szet az adagolot, de szerintem az lesz a honyo. Dehogy ugy akadjon ki, hogy tuladagol?!)
Egy Aprilia Rx-hez hasonlítva milyen magas a 125-ös Dt? Mert rxel már mentem de dt-t még nem láttam és érdekelne hogy milyen magas az! Azt mondják hogy elég magas gépek azok
A DT-men világít a kis piros olajoskannás pilács (Na szép kimagyar fejezés) , szal kéne venni olajat.
Van repsol, full szintetikus, 3200/liter
Van Motul, az sztem 4000/liter körül van
És van Gyári Yamaha olaj, 4 literes kiszerelésben 3100/liter.
A kérdés az, hogy érdemes-e megvenni a Yamaha olajat, v inkább vmelyik másikat vegyem. Gondolom a Yamaha olajat csak a Dt-kbe fejlesztették ki, vagy nem?
Ha tud vki okosat pls írjon!
90 százalák hogy Honda lesz.. de csak 125 ös.. mert amilyen 250 es kéne az bőven fél milla felett van... nyáron elmegyek még 125 el ősszel meg veszek egy 250 est... valszeg 2k3 ast
------ádibácsi milyen fajta lesz az új cross motorod?mert lehet majd én is szeretnék inkább valami pályázásra is való motort venni egy yamaha yz250-est tudsz valamit erről a típusról mi a véleményed?
Jah, és a fojtás eltávolítására még nem dobtatok semmit .. DT 125-nél természetesen..
Volt a neten egy oldal...magyar srácé, aki fényképekkel is segélte a dolgot..de nem találom már....!
Hay!
Tudom, messze nem idejön(ne), de s.o.s.!
Cimborám volt olyan makacs és ostoba, h DT helyett Aprilia Tuareget vett..tegnap. Ma pedig már nem lehet beindítani, mert a lendkerék mögötti fogaskerék-együttes megadta magát.
Tud vki vmi költségtakarékos(abb) javítási megoldást, pl. alkatrészt..
Előre is köszönjük!
Üdv! G.
Van egy kis gondom a powerommal Alaphelyztebe 1-2 között áll. Ez még OK. Gyújtásnál még meg is csinálja a próbát vagy is bezár és kinyit. Utána viszont üresben akárhogy húztam nem moccant meg.
És akármekkora fordulaton van a gép , üresben nem csinál semmit. Láttam videót ahol elvileg már üresben is kell mozognia. A motorban végülis van erő de érdekelne, hogy hogy kéne működnie
Előre is THX!
Milyen tipusú gyertyát javasoltok a DT-be, mert van egy olyan gondom hogy minden motorozás után meg kell tisztítanom a gyertyát ahoz hogy induljon
Ejszaka nekem is eszembe jutott a fotengely szimering. Ugyhogy nekem is ez a tippem eddig. Mar csak azert is, mert pont elotte allitottam be az alapjaratot kb 1700 -ra es mikor ilyen lett, akkor 2000 felett volt az alapjaratom. Tehat farsot szivhat a kuplung oldalarol egy kis valtoolajjav keverten. Ugy tervezem megnezni, hogy az olajbetoltot kicsavarom es ott megnezem, hogy "luktet" -e.
Kipuffban ego olaj kizart, mert ha leallitottam, akkor nem fustolt.
Bar nem tudom mennyi van benne, mert kb 800 km -je vettem. (elado azt mondta, hogy kb 1000 km van benne). De a gyurutorest en elvetnem, mert nyomatek az megmaradt bene.
Azota meg nem inditottam ujra. Tehat nem tudom hogy hogy indul.
Azert azt tuti leszurtem a velemenyeitekbol, hogy szerintetek nem az olajpumpa zakkant meg!
Kerdes: Hol lehet szimeringet kapni DT 80 LC2 -be? (az arat max 1000 - 2000 Ft ra tippelem)
Vedd összébb a gyertyahézagot és akkor biztos hogy indulni fog rugásra is, már volt velem is így.
Van egy 125 ös dt-m. Tolásra simán, rúgásra pedig melegen sem indul. Kompresszió van benne, szikrát ad. Mi lehet a baj?
Fordult mar elo valakivel, hogy ment a motorral es egyszer csak elkezdet fustolni mint az allat?
Eloszor azt hittem, hogy ategett a hengerfej tomites es a vizgoz az a fust. De aztan atgondoltam es rajottem, hogy nem hiszem, hogy befolyna a viz magas nyomas iranyaba. Inkabb visszafele, azaz kinyomja a vizet. Ezt nem vettem eszre.
Aztan az is megfordult a fejemben, hogy meghajtottam es begyulladt a kipufban az olaj. Ez sem lehet, mert kopi az olajat.
A szaga pedig olyan holt mintha tul sok olajat nyomna az adagolo. A motor egyebkent megy, de nyengebb lett es dadog kb 5000 -nel harmasig, magasabb fokozatban mar nem (talan addigra jobban kidolgozza). Viszont sokkal jobban kiporog mint eddig
Szoval fordult mar ez elo valakivel? Vagy valami ottlet? (meg nem szedtem szet az adagolot, de szerintem az lesz a honyo. Dehogy ugy akadjon ki, hogy tuladagol?!)
literje olyan 3200körül van
sztem az is jó
A DT-men világít a kis piros olajoskannás pilács (Na szép kimagyar fejezés) , szal kéne venni olajat.
Van repsol, full szintetikus, 3200/liter
Van Motul, az sztem 4000/liter körül van
És van Gyári Yamaha olaj, 4 literes kiszerelésben 3100/liter.
A kérdés az, hogy érdemes-e megvenni a Yamaha olajat, v inkább vmelyik másikat vegyem. Gondolom a Yamaha olajat csak a Dt-kbe fejlesztették ki, vagy nem?
Ha tud vki okosat pls írjon!
Ja, és szereztem egy gyári Yamaha CD-írót.... LOL
------ádibácsi milyen fajta lesz az új cross motorod?mert lehet majd én is szeretnék inkább valami pályázásra is való motort venni egy yamaha yz250-est tudsz valamit erről a típusról mi a véleményed?
Volt a neten egy oldal...magyar srácé, aki fényképekkel is segélte a dolgot..de nem találom már....!
Tudom, messze nem idejön(ne), de s.o.s.!
Cimborám volt olyan makacs és ostoba, h DT helyett Aprilia Tuareget vett..tegnap. Ma pedig már nem lehet beindítani, mert a lendkerék mögötti fogaskerék-együttes megadta magát.
Tud vki vmi költségtakarékos(abb) javítási megoldást, pl. alkatrészt..
Előre is köszönjük!
Üdv! G.