A kipuff kitakarítására csakis az égetés a megoldás. Petróleummal nem igazán sikerült kitakarítani, utána viszont jobban égett. Bele kell melegíteni, úgy, hogy begyulladjon a korom, aztán levegővel fújatni (én rakéta porszívót alkalmaztam). Az oldalát vizes ronggyal törölgettem, hogy ne égjen le a festék. Vigyázni kell, mert a másik végén a füst mellett izzó koromdarabok is repkednek.
Azóta vettem már láncot, meg lánckereket, két kart, és hátsó láncvezetőt rá.
Mostmár megy a gép, mint a kisangyal... És nagyon jóóóó
Sziasztok!
Valaki nem tudja hogy hol vannak yamaha bontók?
Szügségem lenne egy egy 97-es gyártmányú első kerékagy melletti kn spirál ház burkolatára. Ja és az ehhez tartozó szimeringre.
Segítsetek merre találok bontót?
Köszönöm.
Nagy ötlet volt a saját matrica tervezés,két napot kínlódtunk mire corelben megterveztük.
Mindjárt adtak is rá árajánlatot 16300!Jó mi?
Megpróbálok mást.
az újabb dt-k nél az első rezó résznél van a folytás ? mert szerintem a folytást a végdobba szokták tenni , de az újaknál nemtudom hogy van , ha halk a moci akkor tele van folytással a végdob , ha lekapod a végdobot úgy megy igazán jól és a hangja is nagyion brutális Mint egy gyári kroszmotornak kb
Ezért kell egy "üres " végdobot csinálni vagy venni rá egy gyári tuningrendszert !
ahogy nézem neked R ed van.. szal nincs benne 7 lovas folytás. Az R nek is ki lehet herélni teljesen a kipufogóját... de nyilván okkal van benne a folytás. Rövidebb lesz vmivel az élettertam. de jobban fog menni. azt nem tudom biztosan hogy a karbiba kell e nagyobb fuvóka ha kiheréled a gyárit. de ha tuningrendszert teszel rá akkor biztos nagyobb fuvoka kell.
Ádibácsi és ha ki szedem a folytást nem lesz baja szerinted
mert nekem csörög benne ami bene van csak nem tudom sehogy meg oldani egy szer az egyik ezt mondja egyszer a másik azt mondja na most kinek higyek szerinted
Köcce a bíztatást Amúgy fater Autószerelő , és így megtanultam tőle egy két dolgot , mostmár egyedül csinálom a dolgokat Amúgy gondolkoztam is rajta hogy kéne csinálni egy céget , egy motorosboltot meg egy szervítzt , mert itt miskolcon nincs egy normális bolt se ahol van minden készleten pl a dt hez
butykoljed csak a mocikat tboy nem rossz hobbi es mikor a sajatodat kell majd szerelned nem kell a szomszedba futni szereloert,kitartas es jo butykolest
Háát ha úgy jártál az ciki!De maga kárából tanul az ember! Ha neked ez ilyen könnyen megy akkor legyél belőle gazdag! De sztem utánna el is kell adni azt a valamit!
Ha meg értesz hozzá akkor nincs kinlódás csak ha nem figyelsz oda mer akkor szedheted szét visza volt már ien még régen hogy fordítva raktam bele a jawa mustángomba a főtengelyt és 3 szor kelett szétszednem de ez már régen volt
Hát figyelj ha ügyes vagy és nem költesz sokat a motorra , pl de lehet sokat mondok hogy most benne lesz 20 ezerbe a felújítás és 50 ért vettem , 100 ért tuti el tudom adni , de lehet többért is , ez nekem megéri , és nem dolgozok vele sokat csak vagy 2 -3 napot és keresek rajta 30 ezret alsó hangon! Szerintem nem olyan rosz üzlet
Azóta vettem már láncot, meg lánckereket, két kart, és hátsó láncvezetőt rá.
Mostmár megy a gép, mint a kisangyal... És nagyon jóóóó
Valaki nem tudja hogy hol vannak yamaha bontók?
Szügségem lenne egy egy 97-es gyártmányú első kerékagy melletti kn spirál ház burkolatára. Ja és az ehhez tartozó szimeringre.
Segítsetek merre találok bontót?
Köszönöm.
válasz erre
Nagy ötlet volt a saját matrica tervezés,két napot kínlódtunk mire corelben megterveztük.
Mindjárt adtak is rá árajánlatot 16300!Jó mi?
Megpróbálok mást.
Ezért kell egy "üres " végdobot csinálni vagy venni rá egy gyári tuningrendszert !
mert nekem csörög benne ami bene van csak nem tudom sehogy meg oldani egy szer az egyik ezt mondja egyszer a másik azt mondja na most kinek higyek szerinted