Most nem azért, de az elég tré emzé lehetett. Vagy csak nem tudott rajtolni a csávó. Elhiszem, hogy jól hasít a 80-as dt-d, de egy 250-es még nyomatéksávon kívül is erősebb, mint ahol az legnagyobbat húz.
Hát én gyorsultam 250-es ETZ vel. és Dt 80 Gianelli rendszerrel bizony odaverte úgy 60 ig kb aztán persze elment mivel végre azért csúnyán többet megy mint a kis DT. tehát ez egy 125-ös powerszelepes motornak nem kéne gondot okozzon még talán végre se...
Helló Srácok, jelenleg az a szitu, hogy most pöccre indul a DT, de ha húzom neki a gázt, akkor meg morgós, búgós hangja van. Nem tudja véletlenül valaki, hogy mekkora a mérete a főtengely szimeringnek? Ma szétkapom a karbit, de szerintem ez szimering gond lesz :S mivel, köpködi ki néha az olajat a kipufogóból. Igaz keveset, de köpködi :S
SEGÍTSETEEEEK! Amúgy Yamaha dt 125 Lc2
Én 250 mz trophi ellen már gyorsultam kb 80 km/h ig a dt ott hagyta utána elment pedig az csak 4seb ja igen 80as dt volt az ellemfele. Nagybátyjámnak volt régen egy 250 es etz je de az 140 et boldogan elment.
Egyszóval tömören és röviden összefoglalva, mert túlragoztam. Ha mindegyik motor patika állapotú.
Akkor gyorsulásban rövid távon a dt-d, hosszú távon az mz. Végre az mz és rugalmasságban is, abban toronymagasan az mz "győz". Köbcentit nemigen lehet pótolni sajnos.
Pl két személlyel az etz250-et csak felteszed és ha tényleg nem nagyon alúl van akkor játszva erőből felhúzza magát, úgy a dt amíg meg nem jön a vezérlés kb meg halott.
De r-essel szerintem ilyen állórajtos rövidtávú dolgokban verhető, lc2 meg talán megy vele röviden. Végre meg ha tudja az mz amit tud, akkor eleve gyorsabb.
Kb csúcsban egyforma erősek, viszont az emcett jóval nyomatékosabb. Egyszóval könnyebben kimotorozható belőle a power. Gyorsulásra szerintem 100-ig egy R-essel megfogható, elvégre odáig 6 gang áll rendelkezésre, emcettnek meg összesen van öt. De ha azonos valós végsebességre le van áttételezve az mz, mert alapból lényegesen hosszabb az áttételezése, szerintem rongyáveri a dt-t.
Persze azon is múik, hogy milyen állapotúak a motorok. Én mentem már jó emcettel és jó r-es dt-vel is. Szóval azalapján tudom elmondani.
Haverom azt mondja, hogy etz-nek gyárilag 130 km/h van megadva végsebességnek. Ment már jópár MZ-vel, azt mondja, hogy nem igen érik el ezt a végsebességet. A gyári órája szerint a DT-m megy 130-at. Nem tudom, hogy mennyire csalhat az órája. Jó ideje tervezgetem, hogy GPS-sel összehasonlítom, de valahogy sose jutok el idáig.
Köszi a gyors választ. Ma agyaltunk sokat, hogy van-e esélyem. Aztán így néztük, hogy DT vagy 20-30 kilóval könnyebb, meg 1-2-3 lóval több elvileg. Hétvégén lehet, hogy ki lesz próbálva. Csak nem szeretnék besülni nagyon, azért kérdeztem előre.
Szerintetek melyik főtengely szimering jó a 125-ös Lc2-es Dtm-be?
Légyszi segítsetek, már nagyon kevés időm van összerakni :S
http://robogotuning.hu/shop_se...
Vasárnap 11:00, Örs vezér tér, Shell kút (Árkád után a kerepesi úton)
SEGÍTSETEEEEK! Amúgy Yamaha dt 125 Lc2
(gondolom, a laposelemet meg ellem-nek írod:)
Akkor gyorsulásban rövid távon a dt-d, hosszú távon az mz. Végre az mz és rugalmasságban is, abban toronymagasan az mz "győz". Köbcentit nemigen lehet pótolni sajnos.
De r-essel szerintem ilyen állórajtos rövidtávú dolgokban verhető, lc2 meg talán megy vele röviden. Végre meg ha tudja az mz amit tud, akkor eleve gyorsabb.
Persze azon is múik, hogy milyen állapotúak a motorok. Én mentem már jó emcettel és jó r-es dt-vel is. Szóval azalapján tudom elmondani.
Nem fenyeget az a veszély, hogy megveszem a vasad....
Csak ez oly érdekes volt...