Nah van fent az olaj tartály! Azon van egy fékkar! Azt be lehet húzni! Az olaj tartályra rá csatlakozik egy cső ami megy le a féknyereghez. Azon megy az olaj. Alul felül 12-es villáskulcs megy rá a csavarjára. Nah most nekem a cső az nincs bekötve, de a féknyereg sincsen rajta, csak az olaj tartály/pumpa van fent. Van benne olaj. Huzigálom a kart de a likon ahova menne a cső+csavar éppen hogy csak könnyezik.
Van neki a fékolajtartály és ahogy huzogatja a fékkart úgy pumpálná ugye az olajat és a fékcső nincs rajta fent a tartályon. Így nem folyik le semmi neki pedig a tartály tele. Na leírtam normálisan mert mire megértik mit akarsz megcsinálom neked
A cső nincs is rajta. Csak a pumpa van. Van benne olaj is és hiába pumpálom semmi nem jön. Nagyon néha csak egy picit könnyezik. De gondolom ennek nem úgy kéne továbbítania az olajat, hogy csak könnyezik.
szóval ha van olaj a tartályba, és kinyitod a pumpa légtelenítőjét, akkor ott folynia KELL az olajnak, ha mégsem, vedd le a pumpáról a tartály vastag csövét és nézd meg folyik e belőle. ha nem akkor a cső nem ereszt át, ha igen akkor az olajpumpában nem engedi át valami az anyagot
A kézikönyvekben pl az szokott állni, hogy 1000km-enként 1 literes, nem tévedés, literes olajfogyasztás még elfogadható. Pedig ennyit eszik a wartburg is keverékből. Persze ez már tragédia szint. De ha valaki tényleg izomból küldi neki, akkor csipkedni fogja bármi is legyen.
Valaki mondja mán meg, hogy miért nem folyik le az olaj az olaj tartályomból? Le van véve a cső és hiába pumpálom semmi. Tetővel és tető nélkül is. Kitisztítottam elméletileg nincs eltömődve. De akkor miért nem megy az olaj? Néztem, hogy ki lehet szedni azt a nyomó szart, de eddig még nem sikerült mert egy seeger gyűrű fogja és nem tudtam kiszedni! Mit lehetne vele csinálni?
értem,mert nekem 8 nál nem pörög többet se üresbe se terhelés alatt. én is olvasgattam a fojtásuk után, ezt a fórumot is szoktam nézni, de még nem tudtam meg pontosan h akkor mégis mi merre. ezért szeretnék némi segítséget kérni.
szerintem James-nek az votl a gondja ,hogy te azt írtad, hogy nem eheti. És mint tudjuk meg lehet neki tiltani ,hogy "te dt ne egyed az olajat!" de attól még ha a kuplungoldali simmering kaka akkor enni fogja. tehát ,ha úgy írod, hogy tökéletes szimmering esetén nem kéne ennije a "dugónak" akkor úgy ok. de simán fogyaszthatja az olajat..
amúgy az enyémnek a váltóolajfogysztása 4000 km alatt 0,00000.
amúgy egy rendes új 4t nek ami minőségi termék, szerintem egy csereintervallum alatt nem látható mértékben kéne olajat fogyasztania.... erre tudnék példát mondani, olyat ami már messze volt az újtól /autó/
25 000km el vette,előtte ki tudja mire és hogy volt használva...az itteni 15000km alatt kezdetben még vegyesen terep,de leginkább út...Na mind1..lényegtelen...1 a lényeg senki ne akarja bemesélni hogy "törvényszerű" az az olajfogyasztás amit itt írtak,hogy ennyi meg ennyit megeszik 1000km en "minden" 4T!
szóval ha van olaj a tartályba, és kinyitod a pumpa légtelenítőjét, akkor ott folynia KELL az olajnak, ha mégsem, vedd le a pumpáról a tartály vastag csövét és nézd meg folyik e belőle. ha nem akkor a cső nem ereszt át, ha igen akkor az olajpumpában nem engedi át valami az anyagot
Link :
http://racing-bazar.hu/motorke...
+ Cross Bukó & Szemüveg !
Link :
http://racing-bazar.hu/motorke...
ELÉRHETŐSÉGEIM :
Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu (ez az MSN-em is)
A kézikönyvekben pl az szokott állni, hogy 1000km-enként 1 literes, nem tévedés, literes olajfogyasztás még elfogadható. Pedig ennyit eszik a wartburg is keverékből. Persze ez már tragédia szint. De ha valaki tényleg izomból küldi neki, akkor csipkedni fogja bármi is legyen.
Enyém is ilyen volt....most 2.-ra indul.
Szerintetek ez a gyertya táblázat rendben van?
http://www.scooterracing.hu/pr...
De nem tudom hogy ugyan az e a kettő első kereke meg a teleszkópja de nekem van eladó teleszkóp és első kerék lc2-ben volt!
Valaki mondja mán meg, hogy miért nem folyik le az olaj az olaj tartályomból? Le van véve a cső és hiába pumpálom semmi. Tetővel és tető nélkül is. Kitisztítottam elméletileg nincs eltömődve. De akkor miért nem megy az olaj? Néztem, hogy ki lehet szedni azt a nyomó szart, de eddig még nem sikerült mert egy seeger gyűrű fogja és nem tudtam kiszedni! Mit lehetne vele csinálni?
ha folytásról van szó a kis szigetlakók nagyon furmányosak tudnak lenni
az a kérdésem lenne hogy 125ös DT-be hol található folytás és hogyan lehet ezeket megszüntetni?
a válaszokat előre is köszönöm!
amúgy az enyémnek a váltóolajfogysztása 4000 km alatt 0,00000.
amúgy egy rendes új 4t nek ami minőségi termék, szerintem egy csereintervallum alatt nem látható mértékben kéne olajat fogyasztania.... erre tudnék példát mondani, olyat ami már messze volt az újtól /autó/