Gondold végig még egyszer!
Ha keresztbe vannak a bowdenek akkor pont ellenkezőleg dolgozik a power.
Tehát kis fordulaton nyitva van és ahogy nő a fordulat úgy zárja a keresztmetszetét a kipunak.Ez tipikus folytás hisz pont fordítva kell működnie..Nekem is ilyen volt ezért tapasztalatból írom.Megfordítottam és táltos lett a gépből.......
HELLO SRÁCOK!
Az alábbi lenne a kérdésem. Mi lehet a hiba a Dt-nél, hogy rugdosásra nehezen indul, és ha elindul húzom neki a gázt, és lefullad folyamatosan, de ha nem nyúlok hozzá,egy pár másodpercig elpöfög magától, majd leáll. Mi lehet? Karbi? Benzin? Fuvóka? Segitsetek légyszives, mert már nem kell sok, és végre összeáll a mocim! Hálás köszönet!
levi neked akkora arcod van miközben még irni sem tucc az adatlapodról meg ne is beszéljünk a 0 képes galériád meg csak szeretnéd azt a dt-t te okoska. egy rendes ember volt aki elmondta ( Olilaci) h mi a helyzet mert még ilyet ilyen motoron nem csináltam de ő leirta lefotózta és értek midnet te meg egy nyomorult vagy aki csak pofázni tud te kis szájhős nah csá
Aki nem tudja, hogy a "nemtudja" az 2 szó, és azt,hogy a "hogy" előtt vessző van, valamit ,hogy olyan szó,hogy "meik" nincs a magyarban, az ne is álljon neki az írásnak....bocs, de ez a véleményem.
power 1 meg sztem túl drága.. és nem éri meg nem versenyezel vele nem forgatod ki a halálból szegény motort, power1-3000ft repsol scooter 1700ft... nah melyik éri meg jobban? Váltóba meg lehet venni direkt 2t váltó olajat. Én inkább azt raktam bele, szerintem nem hülyeségből van ilyen olaj
Még annyit hogy én most állítottam be a powert(próbáltam).
Úgy volt beállítva hogy 1.csavar be 2.csavar ki
És ez azt jelenti hogy egyáltalán nem zárt a power.
Na most, én ugy állítottam be, hogy amikor nézed a hengert a kis power-lapka eltakarja a kipu.-nyílás felét. és amikor csekkol a power akkor teljes lesz egy pillanatra a keresztmetszete a kipunyílásnak, majd visszazár (a felére).
A termosztát a hengerfejen van, de javítsatok ki gyorsan ha tévedek.
Nekem meg egy olyan brutális nagy hülye kérdésem lenne, hogy DT125R hogyan szoktátok leállítani?
Mert ugye ha a kulcs fordítod el elveszi a tápot a póvertől, ha meg a piros gombot nyomod akkor csak a szikrát veszi el.
oksala ránéztem a bringára és megvan a vízpumpa és a termosztát is ott lesz mellete vagy az merre található? meg majd csinálok képet hogy milyen állapotban van h ránézz te is esetleg msn-ed nincs? mer eldumálgathatnák ott ugyis lenne pár kérdésem
légszűrőt sztem elég kimosnod ha meg el van szakadva akkor a pillanatragasztó ugy megfogja mintha gyári ragasztás lenne
2T olajból Castrol power 1 az fullszintetikus,el is kérik az árát.Én váltóba castrol actevo 4T-t raktam.
http://www.formula3000.hu/shop... sokkal jobban jársz ha innen rendelsz, olcsóbb. 2T olajból én az Elf Xt Tech 2T-t ajánlom, én nem tölteném rá a régire hanem leengedném a régit, és elhasználnám valamilyen keverékes masinába (nem nehéz leengedni).
Váltóba meg bármely 4T motorolaj jó amelyet olajfürdős kuplungohz terveztek (JASO MA), a motorokhoz gyártott olajak zöme ilyen.
Szevasztok, most készülök rendelni cuccokat a dt-hez a nagyvas.hu-ról
Hajtóműolajat,lánc sprayt,olajat(keveréknek) és légszürőt.
Na már most, milyen hajtómúolajat vegyek bele?Milyen ajánlatok?
Keveréknek milyen olajat? Még van benne nem udom miylen( ezöző tulaj rakta bele) nem baj ha az újjal töltöm után?
légszürőből twin air-t néztem ki. Szerintetek jó lesz?
Segítségeteket előre is köszönöm.
sziasztok!
még midig a ktm lc2-vel baszakodok üzemlegen megyek vele egy darabig nincs gond de aztán felforralja a vizet a hengerfejtömités most lett benne cserélve hengerfej síkolva ughogy sztem azok jók!
a vízpumpára gyanakszom vagy pedig hogy elvan tömödve valahol a rendszer, hűtőrendszer vagy vízpumpa szerelési utmutatót vki nem tud mert ahhoz még nem igazán nyultam. szerintetwek az jó lene ha pl ecettel vagy vmi hűtőtisztitó folyadékkal "kifőzném" mint a kávéfőzőt? járatnám egy negyed órát a cuccal és akkormegvárnám mig lehül és kicserélném benne? mi a véleményetek? köszi a válaszotok előre is
Ja igen, emlékszem...
A lényeg, h jókor és jó felé nyissa a powertengelyt... aztán h a bowdenek merre mennek, lényegtelen számomra... de ha belegondolsz, az nem fojtás.
Ha keresztbe vannak a bowdenek akkor pont ellenkezőleg dolgozik a power.
Tehát kis fordulaton nyitva van és ahogy nő a fordulat úgy zárja a keresztmetszetét a kipunak.Ez tipikus folytás hisz pont fordítva kell működnie..Nekem is ilyen volt ezért tapasztalatból írom.Megfordítottam és táltos lett a gépből.......