Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello! Lenne egy kérdésem...az mitől lehet hogy a hőfokmérőm az utóbbi 2 napban magasabb hőmérsékletet mutat mint előtte? Yamaha dt 80 lc2-ről van szó. Még nem éri el a pirosat, de nagyon a "zöld" végefele van:D Igazából 1szer letekertem a hűtő kupakját takarítás miatt, meg lelazítottam a hengerfejet, de nem szedtem le, és újra meghúztam (kicsit szivárgott a víz kifele a hengerfejből...befele nem ereszt...)...a kettő közül lehet vmelyik a hiba oka?

Előre is köszönöm az infókat
Valaki fék király tudna segíteni? Problémám az lenne, hogy az "főmunkahenger" vagy mifene tehát amibe van a fékfolyadék, az nem továbbítja az olajat. Elméletileg tiszta. De a cső nincsen rajta és látom hogy éppen hogy csak néha könnyezik valamennyit. Mi lehet a baja?
egy tűvel ki tudtad tágítani? nem lehet, hogy csak a lerakódást nyomtad ki belőle? nem hitetlenkedek, csak kérdezek. Ennél is úgy van, hogy egy fúvókán keresztül egy szegregált részbe megy a benzin, és szívató ráadásakor onnan kiszippantja az egészet? Mert ha ilyen elven működik, akkor egy áteresztő, de kisebb fúvókával is egy idő után lenne szívató ugyanúgy, max lassabban telik újra a benya a kis részbe. Vagy nem? Kijavíthatna valaki ha tévedek
Pedig sajnos igaz, nekem is ez volt a baj,míg ki nem tágítottam egy tűvel a fúvókát.
Na ha meglesz a gép azért linkelhetnél majd nekünk galériát, meg körbejárós videót. te fater! Az a kb 200 az elég baráti
ha el van tömődve a szívatód, akkor nincs szívató -- hidegen szívató nélkül persze, hogy nehezen indul. Kicsi fúvóka? Hát nem hinném, hogy a gyárban olyat raknának bele, amivel nem lenne jó... illetve szinte semmi hatása ne lenne melegen.
Köszönöm
KÖSZI! Megpróbálom még egyszer kipucolni remélem jó lesz.
Csak utcára használom! am volt ilyen baja az előző tulajnak is vele és azt mondta homok úton ment egy karistot és kosz ment a karbiba és nem is ment neki. am az lehet, hogy azért nem indul mert a szívató elvan tömődve, vagy kicsi a fúvoka?
1milláért már legyen is jóóó
A 660-as az már gép.
Gondoltam én, hogy 25-ös..nem tudom, hogy honnan..megérzés.
gondolom nállatok is kp függő sajnos...
ha én tehetném,már rég egy drz 400 e-vel vágtatnák...
Egyébként marha szép motor... most olvastam tesztet róla... 10LE. Bár nyilván a 2T 10LE és a 4T 10LE között van különbség... szerintem ha mamával karikázol a környéken, akkor érdemesebb 4Tből legalább egy 250est venni...
XTX125-220.000.-Huf
Akkor csak biznisz lesz szerintem....
Engem is érdekelne :D
Tuti... 25ösben igen csak kicsiny volna...
Szerintem XT660X-re gondolt, ami azért már tud húzni
Mert lc2 re is feltudod játszani?:O Én nem értek hozzá de szerintem nem:)
engem nagyon érdekelne az sm szett ,irj amint eladnád!
Aj, aj. Biztos vagy te benne, hogy az XT-t szeretnéd a DT helyett? 11 paci, avgy max kicsivel több. 2 személlyel már nyögvenyelős szegényke.
Figyelem, motorostársak!

Ha minden úgy sikerül, nemsokára egy XTX-el lepem meg magam.....
Úgy eladósorba kerül a motorom, és az SM szettem is...
A motor 200.000.- körül lesz, az SM szettet kompletten 60 ropiba bárkinek átadom SM sárvédővel együtt....
Akit érdekel esetleg jelezze....
Kb. 2 hét ennek az átfutási ideje, utána mehet a biznisz.....
Igen nekem is, de nincsen rajta a cső! Csak simán a tartály van. És ott nem folyik az olaj, ahova belemenne a csavar. Tehát nincsen rácsavarozva a cső! Csak simán a tartály van.
hát az a belül lyukas csavar amivel csatlakozik a fékcső a főfékhengerre. legalább is az enyémen áteresztőcsavarral rögzítődik...
Jah igen ez első fék. Na meg fékfolyadék van benne... Igen és az a bajom amit leírtál! Átereszcsavar az mi?
ú
úúúúúúúú ,fogalmazási készség, szakszóhaználat 1 alá

nem tudom mi lehet, de ezek szerint te a főfékhengerreől beszélsz. és az a gondod ,hogy amikor a fékFOLYADÉK /semmi köze az olajhoz csak annyi ,hogy mind kettő folyékony/ tartály tele van és behúzod a fékkart akkor nem ereszt olajat a főfékhenger a fékcsőcsatlakozásnál. az átereszcsavar bele van tekerve?

eddig úgy értettem ,hogy a különolajról beszész