megtörtént,de mintha megragadt volna...utca sarokig jutottam,kompresszió -10...
ha megjön holnap a cucc,talán meglesz piláccsal vasárnapig a dt,legalábbis remélem
Helló Srácok!
megint lenne pár kérdésem:
szerintetek mér forralja a vizet a ktm lc2 ha jó benne a termosztát a vízpumpa jó mer átforgatja a vizet és a hengerfej tömités is most lett cserélve + hengerfej meg lett sikolva. tehát mi lehet a baja?
Szerintem a 10sec reális 100-ra. Bár Mz-knél azért teljesítményre van szórás, bár nem számottevő. Általában mindd hasonló, de pl egyik ismerősömé (pedig érintetlen vezérlés, gyári gyújtás, cső, szóval full gyári gép) meg kb 500-al többet forog és hegyes csúccsal bír. Persze azért nem P20 szórás, ahol 8-tól 18 Le-ig volt minden :)
Egyébként henger az egész jó, szívónyílása kicsi az Mz-nek nagyon, illetve egy rendes cső kell rá. Egy kicsiny tuningal 30Le felett simán kilehet belőle hozni, amellett, hogy nem válik hegyessé a karakterisztikája.
Van egy motoroskönyvem,abban olvastam a 10et! Gyári könyve biztos valósabb adatokkal szolgál! De ha 6.6 80ra...akk 60ra kb 4sec(bár ezt csak úgy sac/kb),4 alatt nem igen van a 80as dt 60on! UH 1értelmű szerintem...
energy dt je igencsak jól megy, szerintem itt egy két kételkedőnek okozna kis meglepit. még az én mázsám alatt is igen fürge. nagyon jó az a gép! és az az etz amivel ő is meg én is szoktunk együtt menni szerintem jó állapotú. én is ilyen 60 ig egész jól ott szoktam lennni
Gyárilag egy 250etz nek...bár tudom sok mindentől függ meg bla bla bla,de 10secet adnak meg 0-100ra! 1.3 swift tud 12 körül...ha a 25ös dt csak 55-60ig tudta otthagyni...ott vmi bibi van! Bár nem tudom hogy mennyit tud gyárilag egy dt 100ra! A crm emnek 7.7 van megadva(gyári adat) én 8.5 öt tudtam kihozni belőle...
nem tudom mentél-e Gianelli rendszeres Dt-vel, de ha nem érdemes volna kipróbálnod 1-et, mert nem akárhogy megy a gyárihoz képest. nem nagy szó, de pl az 1.3-as Swiftet is legyorsulom úgy 55-60 km/h-ig. (és ugye mert nem egy nehéz autó elég jól gyorsul...) meg még elég sok mindent legyorsultam már. nem vonom kétségbe, hogy van az a 250-es etz ami legyorsulna, de ez egy gyári volt aminek nincs ki a lelke és mégis elmentem.
Tré mz volt de ezzel arra akartam kilyukadni hogy szerintem még egy 250es mz is otthagyná a 125 ös dt-t gyorsulásba. Nem hogy egy 250 etz. De ez csak az én véleményem!
Nem sikerült megtalálni a powert?