Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
Nem sikerült megtalálni a powert?
megtörtént,de mintha megragadt volna...utca sarokig jutottam,kompresszió -10...
ha megjön holnap a cucc,talán meglesz piláccsal vasárnapig a dt,legalábbis remélem
Na villámgyorsan áss elő valami simsont a sufniból!
Vedd ki a merülőforralót a víztartályból!
Helló Srácok!
megint lenne pár kérdésem:
szerintetek mér forralja a vizet a ktm lc2 ha jó benne a termosztát a vízpumpa jó mer átforgatja a vizet és a hengerfej tömités is most lett cserélve + hengerfej meg lett sikolva. tehát mi lehet a baja?
dejó,még mindíg semmi hír az alkatrészről
pedig mennék "túrára"
Mentem már gianelli rendszeres dt vel.
Szerintem a 10sec reális 100-ra. Bár Mz-knél azért teljesítményre van szórás, bár nem számottevő. Általában mindd hasonló, de pl egyik ismerősömé (pedig érintetlen vezérlés, gyári gyújtás, cső, szóval full gyári gép) meg kb 500-al többet forog és hegyes csúccsal bír. Persze azért nem P20 szórás, ahol 8-tól 18 Le-ig volt minden :)
Egyébként henger az egész jó, szívónyílása kicsi az Mz-nek nagyon, illetve egy rendes cső kell rá. Egy kicsiny tuningal 30Le felett simán kilehet belőle hozni, amellett, hogy nem válik hegyessé a karakterisztikája.
Ez azért egészen más, mert egy CRM inkább 30Le fele van, mint 20nak mondott, de annyi sincs kateógria :)
Ezt csak úgy példaképpen...
Van egy motoroskönyvem,abban olvastam a 10et! Gyári könyve biztos valósabb adatokkal szolgál! De ha 6.6 80ra...akk 60ra kb 4sec(bár ezt csak úgy sac/kb),4 alatt nem igen van a 80as dt 60on! UH 1értelmű szerintem...
kössz tesó, hogy kiállsz mellettem
0-80-ra a gyári könyve az etz-nek 6.6-ot ír. De azért hozzá kell tenni, hogy kevesebb gang és hosszabb fokozatok mellett.
nem jössz vasárnap? egy kis túra...:)
ja, persze az enyém jobb
energy dt je igencsak jól megy, szerintem itt egy két kételkedőnek okozna kis meglepit. még az én mázsám alatt is igen fürge. nagyon jó az a gép! és az az etz amivel ő is meg én is szoktunk együtt menni szerintem jó állapotú. én is ilyen 60 ig egész jól ott szoktam lennni
Skacok segítsetek pls.... milyen szimeringet vegyem meg a 125ös Lc2-es Dtm-hez kérlek titeket! Segítsetek!

http://robogotuning.hu/shop_se...
Ja hogy neked 80as van...akkor sorry
Gyárilag egy 250etz nek...bár tudom sok mindentől függ meg bla bla bla,de 10secet adnak meg 0-100ra! 1.3 swift tud 12 körül...ha a 25ös dt csak 55-60ig tudta otthagyni...ott vmi bibi van! Bár nem tudom hogy mennyit tud gyárilag egy dt 100ra! A crm emnek 7.7 van megadva(gyári adat) én 8.5 öt tudtam kihozni belőle...
Szóljatok plíz, hogy hányan vagyunk eddig aki biztosan jön!
nem tudom mentél-e Gianelli rendszeres Dt-vel, de ha nem érdemes volna kipróbálnod 1-et, mert nem akárhogy megy a gyárihoz képest. nem nagy szó, de pl az 1.3-as Swiftet is legyorsulom úgy 55-60 km/h-ig. (és ugye mert nem egy nehéz autó elég jól gyorsul...) meg még elég sok mindent legyorsultam már. nem vonom kétségbe, hogy van az a 250-es etz ami legyorsulna, de ez egy gyári volt aminek nincs ki a lelke és mégis elmentem.
Vá megint elírtam végsebességre nem gyorsulásra!
Tré mz volt de ezzel arra akartam kilyukadni hogy szerintem még egy 250es mz is otthagyná a 125 ös dt-t gyorsulásba. Nem hogy egy 250 etz. De ez csak az én véleményem!
Elírtam