Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem ha egy motor erősebb, akkor !ugyanaz! a használat kevesebb terhelést jelent neki, mint előtte. Az más dolog, hogy fojtás nélkül jobban is hajtják.
Fordított power helyes bekötése? Ezalatt mit értesz?
És a fordított power helyes bekötése szerinted árt neki?
Nekiáll a mérnök tervezni egy motort, ami 22 lóerőt tud leadni. Viszont sok országban 15 lóerő az A1-el vezethető max teljesítmény. Így lefojták annyira. Ha kiveszik a fojtást később, megkapják a 22 lovat, amit gyárilag terveztek bele. Így a gyári szervízintervallumok lépnek megint életbe, azaz 20 ezret elkéne mennie egy dugóval. Szerintem
Valamilyen szinten tuti h lerövidíti a szervízintervallumot a folytás kiiktatása... ha nem is radikálisan, de észre fogja venni...
Ja igen, az órákat nem árt ellenőrizni GPS-el.Szinte kivétel nélkül mindegyik csal és minél nagyobb sebességgel mész, annál többet.
Még valami. Az,hogy kiveszed a fojtásokat, nem jelenti azt,hogy "2 hetente szerelőhöz kell vinni". A fojtatlan motor tulajdonképen a gyári állapota a gépnek és nem azért fojtják le, mert nem bírja az anyag, hanem azért, mert vannak országok, ahol korlátozások vannak a jogsikban. Svájcba pl a fojtatlan verziót forgalmazták (és nem vitték 2 hetente szerelőhöz).
Power szelepnél van valami fojtás állítólag, meg a kipuffogóban, meg elektronikailag is van valami. Az enyémből már az előző tulaj kiiktatott minden fojtást. Órája szerint így 130 a vége, ha nincs szembe szél. Két személlyel meg 110 környékén az órája szerint. (volt bnőmmel mentünk 120 körül, de haverommal a 110-et is alig érte el)
Nem tudom, hogy mennyire mér pontosan az órája, majd egyszer GPS-el összehasonlítom.
Ja meg lánckerék nincs kicserélve elől kisebbre? Ja, meg válts fel hatodikba...
110 reális lehet..ÓRA szerint. Egyébként igaza van az előttem szólónak...mit vársz egy 25ös városi endurotól? Ezek nem versenygépek.. tanulni tökéletes, közlekedni kiváló (bár üléspozició miatt nem hosszútávú motorozásra való sztem..) ha nem elég a 110, vegyél nagyobbat... ha kanyarokban is le tudod tenni a 15-20 lovat a földre, akkor vegyél nagyobbat.. ennyi
húzása viszont jó?
Üdv
Valaki nem tud véletlenü 2001-es 125-ös Dt-hez láncvédőt, a felső részére gondolok, ami a lengővilla tengelyen felül van. Ha vkit tud az legyen szíves jelezze. Elérhetőségem az adatlapomon.
hali!Szabad tudni mennyiért vitték el?énis gondolkodom h elkéne adni.
Az a véleményem,hogy ha 110-et megy,akkor abban nem nagyon van fojtás. Mit vársz egy 125-ös endúrótól 150-et?
hello!van egy 2005-ös gyártmányú dt-m az a bajom h sokan mondják h ki kéne venni belőle a folytásokat mert így csak 110 km-h megy végre,de attól félek ha kivetetem belőle akkor 2 hetente vihetem a szerelőhöz és azt meg nem szeretném,mi a véleményetek?
GI!
Szerinted ez milyen motor? (tudom h KTM) Mármint szerinted megéri ennyiért?
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
Schwarzhoz, Győrbe.
Hallani rosszat felőlük is (ahogy mindenhonnan), de látásból ismerjük egymást az emberrel, aki ténylegesen fúr. És eddig nem panaszkodom, hónolásuk is szép, meg azt szoktam kapni amit kérek.
Egy biztos, hogy nem lambéria+smirgliből áll náluk a fúrás, mint ahogy a legtöbb helyen.
Vennék DT 50 vagy 80 MX (levegős) gyári karbijához (y12p, vagy y16p jelzésű) kehelycsövet (amibe a fűfúvóka megy)!
ok, köszi
nem izgat szerintem sok embert
ha vissza ír a vaterás,veszem meg a cdi-,és az évbe nincs megállás-télen meg kiagyalok valamit,de muszály zúznom neki -

szóval GO GO GO!

ja és próbáljátok ki,szűk utca,bekanyarodtok,kicsap nagyíven a fűre és padló....oszlopra persze figyelni,no meg a macsekokra

tudom,le leszek hurrogva,de nagyon nagy feeling
biztos kimotorozta figyeld meg, vesz egy másik motort és akkor az lesz az isten xD
. .

nézzétek meg,na ki hirdet? NA KI?
okosaprilia...olvassátok el:

"Hali!
Eladnám motoromat!
A motor most esett át egy teljes felújításon! Amit kapott: dr70 hengersett(magas minőségű vas henger, nem agyonhegyezett kacat aluhenger), Mazochelli erősített hajtókar, malossi karbonlapos szívómembránt, malossi 19-es szívótorok, 19-es Dellorto karburátor, polini kuplungrugók, Hebo védőházas sportlégszűrő, minden tömítés és szimering ki lett cserélve, minden csapágy Koyo!(főtengely csapágyak acél kosaras c3-as csapágyak),+adok hozzá !(egyedi matrica sett)!ENDURO SETTET CROSSGUMIKKAL! Elől 95%-os gumi(a képen nem az van rajta), hátul 80%-os! A motor jól megy, eddig semmi bajom sem volt vele, bejáratás után 600km-t mentem vele! Minden ajánlatot meghallgatok, az ár normális keretek között alkuképes! CSERE ÉRDEKEL!
125ccm-es 2T crossra! Bármikor hívhatsz! Csak komoly érdeklődőknek, és IGÉNYES GAZDINAK ELADÓ! E-mail-t is olvasok! Vagy msn: nem-ethakos@hotmail.com
Az olyan kíméljen aki csak kérdezget, és még nincs pénze csak az időmet rabolja, mert „most lesz születésnapom, és talán összegyűlik anyi” az ilyenek please hanyagoljon:D
Minden KOMOLY érdeklődőnek a hívását várom(: "

beszarok menten
Titkos a hely GI?
hűtősapka le, majd alul a gumicsövet leveszed a vízpumpa fedélről és már eresztődik is lefelé az a víz

sajnos erre nem tettek leeresztőt...
? dt 80 LC2 ?BAL? hűtőidom? kipu felől? az miféle dt? ugyanis a 80 lc 2 -n egyáltalán nincs bal oldalt hűtőidom!