Szerintem ha egy motor erősebb, akkor !ugyanaz! a használat kevesebb terhelést jelent neki, mint előtte. Az más dolog, hogy fojtás nélkül jobban is hajtják.
Nekiáll a mérnök tervezni egy motort, ami 22 lóerőt tud leadni. Viszont sok országban 15 lóerő az A1-el vezethető max teljesítmény. Így lefojták annyira. Ha kiveszik a fojtást később, megkapják a 22 lovat, amit gyárilag terveztek bele. Így a gyári szervízintervallumok lépnek megint életbe, azaz 20 ezret elkéne mennie egy dugóval. Szerintem
Még valami. Az,hogy kiveszed a fojtásokat, nem jelenti azt,hogy "2 hetente szerelőhöz kell vinni". A fojtatlan motor tulajdonképen a gyári állapota a gépnek és nem azért fojtják le, mert nem bírja az anyag, hanem azért, mert vannak országok, ahol korlátozások vannak a jogsikban. Svájcba pl a fojtatlan verziót forgalmazták (és nem vitték 2 hetente szerelőhöz).
Power szelepnél van valami fojtás állítólag, meg a kipuffogóban, meg elektronikailag is van valami. Az enyémből már az előző tulaj kiiktatott minden fojtást. Órája szerint így 130 a vége, ha nincs szembe szél. Két személlyel meg 110 környékén az órája szerint. (volt bnőmmel mentünk 120 körül, de haverommal a 110-et is alig érte el)
Nem tudom, hogy mennyire mér pontosan az órája, majd egyszer GPS-el összehasonlítom.
Ja meg lánckerék nincs kicserélve elől kisebbre? Ja, meg válts fel hatodikba...
110 reális lehet..ÓRA szerint. Egyébként igaza van az előttem szólónak...mit vársz egy 25ös városi endurotól? Ezek nem versenygépek.. tanulni tökéletes, közlekedni kiváló (bár üléspozició miatt nem hosszútávú motorozásra való sztem..) ha nem elég a 110, vegyél nagyobbat... ha kanyarokban is le tudod tenni a 15-20 lovat a földre, akkor vegyél nagyobbat.. ennyi
Üdv
Valaki nem tud véletlenü 2001-es 125-ös Dt-hez láncvédőt, a felső részére gondolok, ami a lengővilla tengelyen felül van. Ha vkit tud az legyen szíves jelezze. Elérhetőségem az adatlapomon.
hello!van egy 2005-ös gyártmányú dt-m az a bajom h sokan mondják h ki kéne venni belőle a folytásokat mert így csak 110 km-h megy végre,de attól félek ha kivetetem belőle akkor 2 hetente vihetem a szerelőhöz és azt meg nem szeretném,mi a véleményetek?
Schwarzhoz, Győrbe.
Hallani rosszat felőlük is (ahogy mindenhonnan), de látásból ismerjük egymást az emberrel, aki ténylegesen fúr. És eddig nem panaszkodom, hónolásuk is szép, meg azt szoktam kapni amit kérek.
Egy biztos, hogy nem lambéria+smirgliből áll náluk a fúrás, mint ahogy a legtöbb helyen.
nézzétek meg,na ki hirdet? NA KI?
okosaprilia...olvassátok el:
"Hali!
Eladnám motoromat!
A motor most esett át egy teljes felújításon! Amit kapott: dr70 hengersett(magas minőségű vas henger, nem agyonhegyezett kacat aluhenger), Mazochelli erősített hajtókar, malossi karbonlapos szívómembránt, malossi 19-es szívótorok, 19-es Dellorto karburátor, polini kuplungrugók, Hebo védőházas sportlégszűrő, minden tömítés és szimering ki lett cserélve, minden csapágy Koyo!(főtengely csapágyak acél kosaras c3-as csapágyak),+adok hozzá !(egyedi matrica sett)!ENDURO SETTET CROSSGUMIKKAL! Elől 95%-os gumi(a képen nem az van rajta), hátul 80%-os! A motor jól megy, eddig semmi bajom sem volt vele, bejáratás után 600km-t mentem vele! Minden ajánlatot meghallgatok, az ár normális keretek között alkuképes! CSERE ÉRDEKEL!
125ccm-es 2T crossra! Bármikor hívhatsz! Csak komoly érdeklődőknek, és IGÉNYES GAZDINAK ELADÓ! E-mail-t is olvasok! Vagy msn: nem-ethakos@hotmail.com
Az olyan kíméljen aki csak kérdezget, és még nincs pénze csak az időmet rabolja, mert „most lesz születésnapom, és talán összegyűlik anyi” az ilyenek please hanyagoljon:D
Minden KOMOLY érdeklődőnek a hívását várom(: "
Nem tudom, hogy mennyire mér pontosan az órája, majd egyszer GPS-el összehasonlítom.
Ja meg lánckerék nincs kicserélve elől kisebbre? Ja, meg válts fel hatodikba...
Valaki nem tud véletlenü 2001-es 125-ös Dt-hez láncvédőt, a felső részére gondolok, ami a lengővilla tengelyen felül van. Ha vkit tud az legyen szíves jelezze. Elérhetőségem az adatlapomon.
Szerinted ez milyen motor? (tudom h KTM) Mármint szerinted megéri ennyiért?
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
Hallani rosszat felőlük is (ahogy mindenhonnan), de látásból ismerjük egymást az emberrel, aki ténylegesen fúr. És eddig nem panaszkodom, hónolásuk is szép, meg azt szoktam kapni amit kérek.
Egy biztos, hogy nem lambéria+smirgliből áll náluk a fúrás, mint ahogy a legtöbb helyen.
így néz ki a karbi
ha vissza ír a vaterás,veszem meg a cdi-,és az évbe nincs megállás-télen meg kiagyalok valamit,de muszály zúznom neki -
szóval GO GO GO!
ja és próbáljátok ki,szűk utca,bekanyarodtok,kicsap nagyíven a fűre és padló....oszlopra persze figyelni,no meg a macsekokra
tudom,le leszek hurrogva,de nagyon nagy feeling
nézzétek meg,na ki hirdet? NA KI?
okosaprilia...olvassátok el:
"Hali!
Eladnám motoromat!
A motor most esett át egy teljes felújításon! Amit kapott: dr70 hengersett(magas minőségű vas henger, nem agyonhegyezett kacat aluhenger), Mazochelli erősített hajtókar, malossi karbonlapos szívómembránt, malossi 19-es szívótorok, 19-es Dellorto karburátor, polini kuplungrugók, Hebo védőházas sportlégszűrő, minden tömítés és szimering ki lett cserélve, minden csapágy Koyo!(főtengely csapágyak acél kosaras c3-as csapágyak),+adok hozzá !(egyedi matrica sett)!ENDURO SETTET CROSSGUMIKKAL! Elől 95%-os gumi(a képen nem az van rajta), hátul 80%-os! A motor jól megy, eddig semmi bajom sem volt vele, bejáratás után 600km-t mentem vele! Minden ajánlatot meghallgatok, az ár normális keretek között alkuképes! CSERE ÉRDEKEL!
125ccm-es 2T crossra! Bármikor hívhatsz! Csak komoly érdeklődőknek, és IGÉNYES GAZDINAK ELADÓ! E-mail-t is olvasok! Vagy msn: nem-ethakos@hotmail.com
Az olyan kíméljen aki csak kérdezget, és még nincs pénze csak az időmet rabolja, mert „most lesz születésnapom, és talán összegyűlik anyi” az ilyenek please hanyagoljon:D
Minden KOMOLY érdeklődőnek a hívását várom(: "
beszarok menten
sajnos erre nem tettek leeresztőt...