Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát ezer km-re normális lehet(még több is), de ez tipusfüggő.
Hali!
Nekem van egy Yamaha Dt 125, 1998 évjáratú, vízhűtéses, allig egy hónapja vettem és semmi baja sem volt, viszont azt észrevettem, hogy reggelente nem indul csak kb 10 rúgásra de azis szívatóval. A szerelőm mondta, hogy pucoljuk ki a karbit meg a szivató fúvókáját, viszont ha a szívatót ráraktam mikor bevolt indítva a gép egyszerűen semmit se csinált nem fulladt le csak az alapjárata változott. Gyertyát is cseréltem benne de így se jó, viszont a gyertya mielőtt nem lett hozzá nyúlva a géphez ellégé olajos volt, miután ki lett pucolva a karbi, aranybarnára égett a gyertya. Tudnátok segíteni, hogy pöc-röff legyen a gép . Kösziii !
Ezen a linken átlapozgatod miket írnak...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Megkeresem neked a hozzászólást, ahol olvastam erről... 1dl simán belefér 1000-1500km alatt egy 4T enduronál...
Igen ezrelékét,de itt más is már 1-1,5deciről beszélt..ami igen csak rendellenes lenne!
Tiszta, nincseltömődve. De am ha leveszem a légszűrő meg a karbi közötti gumicsövet akkor sem működik rendesen.
Légszűrőt is kipucoltad?
Mármint a benzinbe öntöttem olajat :D
Hát az utóbbi napokban gondoltam én is erre, úgyhogy öntöttem bele magasfordulatszámhoz való olajat. Így füstöl elég jól.
Olajat kap rendesen?
itt egy kép róla
Ja és gázra nem fullad, a karbija kilet takarítva ,tehát azzal nincsen gond.
Gyertyát meg cseréltem benne és azzal is ugyanezt csinálta.
Igen fordulatszám szabályozás van benne
Az évjáratot nemtudom mert nincs rajta a motoron, de ez még dob fékes elől hátul, és 6 sebességes ,vízhűtéses.
DT 50 LC-1-ben elektronikus fordulatszám-szabályozás? 12-ezres fordulat? Mikori évjárat? Gázra fullad? Gyertyát próbáltál már cserélni?
mármint az elfogyasztott üzemanyag ezrelékét.
a 0 kilométeres is fogyaszt olajat. Sok gyár meg is adja,hogy hány ezreléket.
Hali
Nemtudna nekem valaki segíteni?
Van egy DT 50Lc-1 -es motorom, és a héten elment belőle az erő.
Kompresszió annyi mint eddig. Én a gyujtásra gyanakszok, mert volt már régebben is ilyen , de aztán magától helyrejött.
De most valahogy nem akar jólenni. Azt ugyebár tudni kell róla hogy, ezekben a tipusokban van gyárilag elektronikus fojtás, tehát ha a motor álló helyzetben van akkor 7500-as fordulatnál nem engedi jobban pörögni a motort, de viszont menetközben kipörgi a 12000-et. És még van benne sebesség korlátozás is, ami azt jelent hogy 60 km/h-nál nem lehet vele gyorsabban menni mert letilt a gyujtás. Na most pedig a baj az lene hogy menetközben csak 6000-et pörög és semmi erő nincsen benne. Indulni indul rendesen. Ha valaki tudna nekem segíteni azt nagyon megköszönném!
Látom már megint olaj a téma.....
Én nem hasonlítgatnám a 2T-t a 4T-hez....
Sokan nem tudják, mennyi mindenben különböznek....
Hogyne ehetné, meg a vízpumpánál is eheti a dt. De én most egy jól műküdő, nem szimmeringes motorról beszélek, annak nem kéne ennie a szimmeringnél.
A négyüteműt félre érthetően írtam le, nem egy 0. km-es 4T blokkra gondoltam.
Írod,h minden 4T eszi kissé az olajat...hát ha így lenne:D
Már a váltóoldali főtengelysimeringnél mért ne ehetné?
Én sem tudhatok mindent, ha más kijavít annak örülök, de abban szerintem igazam van, hogy egy kétütemű motor nem eheti a motor(váltó) olajat, még egy négyütemű motornál ez a felépítéséből adódóan következik. Ha te máshogy látod akkor indokold meg, ne csak fikázz.
Azt nézd meg Te melyik hozzászólásra írtad, hogy hülyeségeket beszél...
35773
33795
És ő tapasztaltabb,akk nem mondana ilyen hülyeségeket,de ok :D !