Hali!
Nekem van egy Yamaha Dt 125, 1998 évjáratú, vízhűtéses, allig egy hónapja vettem és semmi baja sem volt, viszont azt észrevettem, hogy reggelente nem indul csak kb 10 rúgásra de azis szívatóval. A szerelőm mondta, hogy pucoljuk ki a karbit meg a szivató fúvókáját, viszont ha a szívatót ráraktam mikor bevolt indítva a gép egyszerűen semmit se csinált nem fulladt le csak az alapjárata változott. Gyertyát is cseréltem benne de így se jó, viszont a gyertya mielőtt nem lett hozzá nyúlva a géphez ellégé olajos volt, miután ki lett pucolva a karbi, aranybarnára égett a gyertya. Tudnátok segíteni, hogy pöc-röff legyen a gép . Kösziii !
Hali
Nemtudna nekem valaki segíteni?
Van egy DT 50Lc-1 -es motorom, és a héten elment belőle az erő.
Kompresszió annyi mint eddig. Én a gyujtásra gyanakszok, mert volt már régebben is ilyen , de aztán magától helyrejött.
De most valahogy nem akar jólenni. Azt ugyebár tudni kell róla hogy, ezekben a tipusokban van gyárilag elektronikus fojtás, tehát ha a motor álló helyzetben van akkor 7500-as fordulatnál nem engedi jobban pörögni a motort, de viszont menetközben kipörgi a 12000-et. És még van benne sebesség korlátozás is, ami azt jelent hogy 60 km/h-nál nem lehet vele gyorsabban menni mert letilt a gyujtás. Na most pedig a baj az lene hogy menetközben csak 6000-et pörög és semmi erő nincsen benne. Indulni indul rendesen. Ha valaki tudna nekem segíteni azt nagyon megköszönném!
Hogyne ehetné, meg a vízpumpánál is eheti a dt. De én most egy jól műküdő, nem szimmeringes motorról beszélek, annak nem kéne ennie a szimmeringnél.
A négyüteműt félre érthetően írtam le, nem egy 0. km-es 4T blokkra gondoltam.
Én sem tudhatok mindent, ha más kijavít annak örülök, de abban szerintem igazam van, hogy egy kétütemű motor nem eheti a motor(váltó) olajat, még egy négyütemű motornál ez a felépítéséből adódóan következik. Ha te máshogy látod akkor indokold meg, ne csak fikázz.
Nekem van egy Yamaha Dt 125, 1998 évjáratú, vízhűtéses, allig egy hónapja vettem és semmi baja sem volt, viszont azt észrevettem, hogy reggelente nem indul csak kb 10 rúgásra de azis szívatóval. A szerelőm mondta, hogy pucoljuk ki a karbit meg a szivató fúvókáját, viszont ha a szívatót ráraktam mikor bevolt indítva a gép egyszerűen semmit se csinált nem fulladt le csak az alapjárata változott. Gyertyát is cseréltem benne de így se jó, viszont a gyertya mielőtt nem lett hozzá nyúlva a géphez ellégé olajos volt, miután ki lett pucolva a karbi, aranybarnára égett a gyertya. Tudnátok segíteni, hogy pöc-röff legyen a gép . Kösziii !
http://www.sportmotor.hu/motor...
Gyertyát meg cseréltem benne és azzal is ugyanezt csinálta.
Az évjáratot nemtudom mert nincs rajta a motoron, de ez még dob fékes elől hátul, és 6 sebességes ,vízhűtéses.
Nemtudna nekem valaki segíteni?
Van egy DT 50Lc-1 -es motorom, és a héten elment belőle az erő.
Kompresszió annyi mint eddig. Én a gyujtásra gyanakszok, mert volt már régebben is ilyen , de aztán magától helyrejött.
De most valahogy nem akar jólenni. Azt ugyebár tudni kell róla hogy, ezekben a tipusokban van gyárilag elektronikus fojtás, tehát ha a motor álló helyzetben van akkor 7500-as fordulatnál nem engedi jobban pörögni a motort, de viszont menetközben kipörgi a 12000-et. És még van benne sebesség korlátozás is, ami azt jelent hogy 60 km/h-nál nem lehet vele gyorsabban menni mert letilt a gyujtás. Na most pedig a baj az lene hogy menetközben csak 6000-et pörög és semmi erő nincsen benne. Indulni indul rendesen. Ha valaki tudna nekem segíteni azt nagyon megköszönném!
Én nem hasonlítgatnám a 2T-t a 4T-hez....
Sokan nem tudják, mennyi mindenben különböznek....
A négyüteműt félre érthetően írtam le, nem egy 0. km-es 4T blokkra gondoltam.
33795
És ő tapasztaltabb,akk nem mondana ilyen hülyeségeket,de ok :D !