Sziasztok!
Egy poweres vizes Lc2-es blokkot hányszor lehet furatni?Sajnos az enyém már +6-ra van fúrva,mert az előző gazdája hülye volt,így 1,50mm nagyobb a gyári furattól!Ha nem lehet furatni akkor a hónolás szóbajöhet ennél a típusnál vagy fölösleges mint2 dolog?
Köszi a válaszotokat előre is!
Enyémbe nyár elején raktam valami fos 2300Ft-os dugót(nem saját gyűrűivel, vettem hozzá állítólag jobbakat) egy fúratlan de még tűrhető állapotú hengerbe, azóta valamivel több, mint 3000km-t mentem vele szinte csak nyélen, és komoly tünetek nincsenek, viszont hengerfal-dugó hézag gyarapodott. Nekem megérte, eljárok vele, ameddig a prox dugót és koyo csapágyaimat nem tudom belerakni.
Ha sikerül addig megfúratnom a gépet, már itt a dugó, a csapágyak, tömítés, stb.. A piszkos anyagiak xDD A héten a második szerelés ruhám ázik át Nem szeretik annyira a vizet, mint én és a yamaha.
az a baj h nem volt benzinem és ma reggel hozott apám szóval esélytelen lett vna meg pénzem se volt...:( na de mind 1 ha legközelebb el gurultok erre szoljatok nekemis és megyek veletek :D ha addigra sikerül meg gyogyulni a a dtmnek
Látom jó a hangulat...:D
De elmentem a végén, mert kurvára idegesített a tötymörgés...
Az Örs-vezér óta követtem azt a 3 Dt-st de úgy motoroztak, hogy egy sávban egymás mellett 3-an.
Pécel előtt bírtam őket leelőzni.
Volt ott egy kiskölök, volt benne "energy", me húzta a szarvát neki...
Míg a gyűrűk ki nem jöttek a kipufogón...
sajnos nem,viszont találtam egyet a környéken,viszont tzr-é volt(ugyan úgy néz ki)
holnap megírom mire jutottam