Kedves motoros társaim!
Van egy szomorú hirem! Ma azaz 2010. szeptember 03-án 20.00-kor elkelt a Yamaha DT125R tipusú motorkerékpárom.Hű gazdája voltam, gondját viseltem, szaron húgyon felneveltem.A motor Szerencsre került, jó gazdához, a fickónak van egy 250-es CR-je, szóval majd tud kivel beszélgetni egy-egy dagonya után.Remélem gondját viseli kicsi táltos paripámnak.
Minden rosszban van valami jó is!
A KTM 660 SMC árának a fele megvan
Jövőre nyár elejére valszeg összejön a pénz, akkor majd megveszem a motort amint lesz valami jó állapotú.Aztán majd azzal megyek jogsira
1 perces néma számitógép előtt üléssel nyugtázzuk a napot!
Van egy komplett lánc szettem, JT fogaskerekekkel + egy rossz 3 vezetékes power szervóm.Ha valakit érdekel irjon mailt
Akkor mégis csak levegős volt látod.
Viszont légtelenítő csavart azért ki lehet úgy cserélni, hogy utána ne kelljen sokat vesződni vele. Mondjuk féket rendberakhatnád rendes csavarral, hosszútávon megéri szerintem.
Jó lett az első fékem! Úgy lett jó, hogy felül a tartálynál ahova megy cső, azt levettem és befogtam a lyukat felpumpáltam csak úgy simán. Csövet vissza raktam pumpáltam és jó lett. De ugye a légtelenítő csavar miatt lett szét kapva mert zsírzó gomb volt bent, sajnos most sem lett jó... Alul már nem volt meg a kúp. Most egy 8-as csavar van bent és az tömít felül pár alátéttel. Elég jó lett....stoppie megy vele! De az a baj, hogy csak az elején. Amikor már bemelegedik a fék akkor meg már nem fog úgy!
akkor jelentős esélyt látok rá ,hogy az ésgéstér és a víztér közt átjárást hoztál létre. ami nem jó, és pl forralhatja a vizet. nézd meg elég e a víz a hűtőben
hello! Lenne egy kérdésem...az mitől lehet hogy a hőfokmérőm az utóbbi 2 napban magasabb hőmérsékletet mutat mint előtte? Yamaha dt 80 lc2-ről van szó. Még nem éri el a pirosat, de nagyon a "zöld" végefele van:D Igazából 1szer letekertem a hűtő kupakját takarítás miatt, meg lelazítottam a hengerfejet, de nem szedtem le, és újra meghúztam (kicsit szivárgott a víz kifele a hengerfejből...befele nem ereszt...)...a kettő közül lehet vmelyik a hiba oka?
Azt kilehet húzni belőle, lehet seeger gyűrű fogja és azon van egy tömítő O gyűrű és egy karmantyú. Ennyiből áll.
Töltsed fel a tartályt, rakd össze a rendszert, remélem új rézalátétekkel, nem pedig olyannal ami már meglapult és levegőt szív, raktad össze. Aztán fogod felöntöd és alúl a nyergen a légtelenítőt kicsavarod, majd rátéve egy tömlőt megszívod, amíg már csak olaj nem jön, fenn persze nyomkodva, mindig felöltve és a rendszer legmagasabb pontja a főfékhengeren lévő likak legyenek.
Na ha ez megvan elzár és utána kezdeni lehet légteleníteni.
Ha biztosan az a baj, akkor szét kell szedni és javítókészletet kell hozzá venni. Kicserélni. Esetleg komplett csere.
De átszívtad csővel az olajat a rendszeren, vagy csak feltöltötted, összeszerelted és elkezdted pumpálni?
Mondom, még féknyereg le és forgatod, kocogtatod, csövet végig esetén is néha elég sokat kell pumpálni, a dt főfékhengere meg nagyon kicsit nyom alapból, nem duplatárcsás kombinált fékrendszerű főfékhenger.
szám az enyémen is 3PA-00 - 03T
viszont a színek nem stimmelnek,szerintetek jó lenne?