Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem lehet tapasztaltabb, és jobban ért hozzá mint te.
Maradtál volna csendben...
Miért is?
Miért?
Te olyan hülyeségeket beszélsz...
Szóval a dugó nem eheti, ha rendben van a motor, ellentétben egy négy üteművel, ahol egy jó állapotú motor is eszik egy picit.
Lesz most egy hülye kérdésem... :)
Ha egy Dt125R-en lecseréljük a gyári hangtompító dobot, akkor kell utánállítani a karbin, vagy valamin? A rezonátor részből kiszedte a fojtást az előző tulaj már rég. Viszont szeretnék (ideiglenesen) egy kis hangot a gépnek. Egy sima dob lenne rajta, közepén perforált csővel, körbe kitömve gyapottal. A gyári dob meg ugye kb 8 kg, tele van minden kacattal negyed órába telik, mire kiér a füst a végére...
persze csak amíg hideg a motor...
-10 fokig jó hozzá, de 10-40 es -20 - +30 ok.

a 10w40 es olajjal nagy hidegben alapjáraton a műszere szerint 5-6 bar az olajnyomás...
Azért megnézném hogy -15 fokban mit szólna a kocsitok a 20w-50hez ... Mert hát ugye nem az egyenlítőn élünk!
csak egy kis érdekességként jegyzem meg, hogy a mi autónk motorjához a gépkönyv minimum 8 féle sűrűségi jellemzőkkel ellátott kenőolajat ír, attól függően ,hogy milyen hőmérsékletű területen használod a gépet.
annyira van tőle messze ,mint amilyen szélesen felfekszik a főtengelyszimmering a főtengelyre.
Két szó
A gumi is műanyag. Vulkanizált kaucsuk, egyszóval nem természetes. :)
nekem E-s kadettom van 1.6D
Nemtudjátok hogy a gyári Yamaha DTLCII telovédő az gumi vagy műanyag?
D kadett 1.3 s volt nekem,de sajna már eladtam 6 éve
Én azt gondoltam hidrotőkés, ha már egyszer himbákkal vezérelt szelepekről van szó... de ebbe inkább nem szólok bele...
De nem 2t-nél, ha ott elmegy és nem valahol elfolyik, akkor szimeringes.
4t-nek ha küldöd valamilyen szinten normális.
Egyébként a dombinator nem hidrotőkés.
csak nem e kadettod van?..
ha kell gyári alkatrész,keress meg,van 2 gsi-m bonva,illetve 1.6d,1.3 benzineshez sok cucc

bocs srácok,de muszály volt hirdetni nekem is
És a hidrotőkéknek se fog tetszeni a sűrübb olaj . Szépen fognak majd ''zenélni'' tőle...
A boltban nekem is ezt mondták ... Aztán tavaszra olyam jót tett a kadettnak a 20w-40 hogy 1000km/1l lett az olajfogyasztás! Elötte 2 decit evett ezrenként 15w-40 böl.
Egy élesebb motor nagyon faján be tudja kapni a váltóolajat, ha nem bele való.
Az rs fórumon Tyt kollégának csipkedte erősen a pár éves Rs-e az olajat.
A másmiylet emg egyáltalán nem.
Ezzel követni kell a motorkopást... enyémhez is gyárilag 15w-40et ír, viszont ha beleönteném, akkor 500anként önthetnék utána...
Én meg úgy tudom , hogy a motort egy bizonyos tipusú olajhoz készítik . Pl. Ha 10w-40 es való bele és raksz bele 20w-50 -et akkor hamarabb jön a generál , mint gondolnád!