Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csapszegnél meg tiszta furat, tiszta csapszeg,egy kis olaj, akármilyen elég kell, hogy legyen. Aztán ha így nem, akkor hőlégfúvó, hűtő a barátunk. De van csapszegprés, talán a service manualban benn is van.
Persze ha a kezünkben percig melegítjük a csapszeget, akkor ne várjuk, hogy belemegy a dugóba.
Nem rosszak azok se csak szerintem azokhoz már nem nagyon van cucc. Meg CAGIVA... Japán típusokat szeretem inkább.
Régi Cagiva Elephant 125öst nézzél. Ugyanúgy elektronikus gyújtás van rajta (motoplat), nincs power, alacsonyabb vezérlése van. Nem egy erőgép, de nincs szopás. Dellorto PHBL24-es karbival, ehhez minden van és olcsóbban, mint mikuni tm-hez. És nem utolsó sorban szerintem vázügyileg egy komolyabb motorral van dolgunk. De ezért inkvizícióban lesz részem a dt fórumon.
Valamilyen szinten forog, és forognia kell a dugóban a csapszegnek, nem véletlenül vannak benne az olajzófuratok.
Lendkerék lehúzó. Asszem M27x1-es fordított menetes.
De generál, rossz esetben főtengelycsere is. Eléggé kukás állapotú lehet a blokkod.
sziasztok nektek mennyit megy egy gyári dt?
előre is köszi
Nem lineárisak az órák, végkitérés fele nagymértékben változhat a dolog.
Akkor a tied gyári hibás :) :) Virtuális anti lóerőkkel. :)
új dugó és csapszeg (prox) dobozból kiveszed beledugod simán nem kalapáccsal vered bele mivel laza illesztés, kérdezem én az elforog ? el !
olvass vissza légyszives itt,vagy írd be a keresőbe hogy csapszeg...
a dugóba alapból nem szabadna forognia szerintem
tűgörgő kosárban kéne neki,vagy nem?
Szerintem úgy érti, hogy nem simán forog hanem szét van kopva-verve és kopogós hangja van.
te a csapszeg az alapból forog !
igen...
de nekem szar lc2 van...
sűrű bal menetes lehúzató ! szinte az összes minarellibe ilyen lendkerék van robogók , aprilia rieju derbi szóval amibe am 6 am 5 vagy fekvő álló minarelli van
milyen csapszeg forog ?

dugattyú vagy mi ?
láttam hogy alkoholossal van...de az nem számít nagyon jól néz ki!kb menyibe volt ez az SM Neked összesen?
Úgy érzem télen meg kellene válnom a kis 80-astól... Erősen gondolkodom 125 LC-ben. Az még talán menne erre felénk 50-es papírral, fasza utcai gumikkal, hengerbe beleütve az 49ccm!
igazolj vissza :)
Egy esztergályos csinál hozzá 1-2-3 ezerért.
Persze......
Akkor ott már komoly gondok vannak...
szerintem nem igazoltál vissza!felveszlek újra!
Nekem a SM szett miatt kellett megmérnem GPS-el a sebességet.
Én beálltam fix 50-re, és azt néztem, hogy ott az óra 62-őt mutat.
Utána már nem volt nehéz kiszámolnom, hogy 124-nél van a 100km/h.
Egyenlőre csak alkoholos filccel írtam rá, majd télen csinálok számlapot hozzá......vagy nem.
olyan kérdésem lenne hogy a fötengelyem a gyujtás felöl tudom mozgatni 2mm-ert kifele mozog vis lóóg de ez mitől lehet? és mivel tudnám le venni a lendkereket? van hozzá valmi gyári lendkerék lehuzó vagy jó hozá más is?
Üdv!
Zöld vagyok nálad?Mert akkor írj rám ha tudsz.Mert én nem talállak.
Öreg vagyok én a körbejárós vidihez.....
Azt látnád amit a képeken, csak van fent +ba egy hátsó doboz....
A motorhangja meg kissé csapszeges....nohát nem bírja a nyüstölést...
De télen kap egy kis motorblokk-karbantartást, hogy tavaszra gurulhasson a szerkentyű.....