Csapszegnél meg tiszta furat, tiszta csapszeg,egy kis olaj, akármilyen elég kell, hogy legyen. Aztán ha így nem, akkor hőlégfúvó, hűtő a barátunk. De van csapszegprés, talán a service manualban benn is van.
Persze ha a kezünkben percig melegítjük a csapszeget, akkor ne várjuk, hogy belemegy a dugóba.
Régi Cagiva Elephant 125öst nézzél. Ugyanúgy elektronikus gyújtás van rajta (motoplat), nincs power, alacsonyabb vezérlése van. Nem egy erőgép, de nincs szopás. Dellorto PHBL24-es karbival, ehhez minden van és olcsóbban, mint mikuni tm-hez. És nem utolsó sorban szerintem vázügyileg egy komolyabb motorral van dolgunk. De ezért inkvizícióban lesz részem a dt fórumon.
olvass vissza légyszives itt,vagy írd be a keresőbe hogy csapszeg...
a dugóba alapból nem szabadna forognia szerintem
tűgörgő kosárban kéne neki,vagy nem?
sűrű bal menetes lehúzató ! szinte az összes minarellibe ilyen lendkerék van robogók , aprilia rieju derbi szóval amibe am 6 am 5 vagy fekvő álló minarelli van
Úgy érzem télen meg kellene válnom a kis 80-astól... Erősen gondolkodom 125 LC-ben. Az még talán menne erre felénk 50-es papírral, fasza utcai gumikkal, hengerbe beleütve az 49ccm!
Nekem a SM szett miatt kellett megmérnem GPS-el a sebességet.
Én beálltam fix 50-re, és azt néztem, hogy ott az óra 62-őt mutat.
Utána már nem volt nehéz kiszámolnom, hogy 124-nél van a 100km/h.
Egyenlőre csak alkoholos filccel írtam rá, majd télen csinálok számlapot hozzá......vagy nem.
olyan kérdésem lenne hogy a fötengelyem a gyujtás felöl tudom mozgatni 2mm-ert kifele mozog vis lóóg de ez mitől lehet? és mivel tudnám le venni a lendkereket? van hozzá valmi gyári lendkerék lehuzó vagy jó hozá más is?
Üdv!
Öreg vagyok én a körbejárós vidihez.....
Azt látnád amit a képeken, csak van fent +ba egy hátsó doboz....
A motorhangja meg kissé csapszeges....nohát nem bírja a nyüstölést...
De télen kap egy kis motorblokk-karbantartást, hogy tavaszra gurulhasson a szerkentyű.....
Persze ha a kezünkben percig melegítjük a csapszeget, akkor ne várjuk, hogy belemegy a dugóba.