jah igen és 130km után 7 litert tankoltam rá, vegyesen volt használva, nagyobb része városon kívül, forgatva, de a túra részben is 100 fölött végig. Szerintetek sokat evett?
ne itt kezdjétek a rasszizmust... én sem bírom őket de ez egy dt-topic nem pedig "hogyan zavarjuk ki a majmokat az országból " ugyhogy hagyjátok abba, Kösz!
Hú, tudod mi jutott eszembe még? Ennek van valami buzi EGR, vagy németesen AGR szelep megoldása.
Mindenesetre elég kisértetiesen hangzik, filózok rajta.
Pont ez az... soha nem megyek vele úgy, h nem melegítek előtte. 3-5perc járatás, utána az utcából még okosan ki, aztán veretem neki. Hidegen csörög, vagy inkább csetteg benne vmi. Melegen ez a jelenség nem mutatkozik. Ezt a fulladozást is csak melegen csinálja. Pontosan így:
-stabil fordulatszámnál, vagy mikor motorfékkel ereszkedek. Utána. De inkább a motorfékkel való lassítás után.
-Ezután indítózok, és akkor nem akarja venni a tüzet. Majd pár másodperc és megint minden fasza. Utána megyek vele akár több kilómétert is anélkül, h előjönne a hiba. Ha akkor kiforgatom tiltásig, utána sokáig nem csinálja.
Viszont se hidegen, se melegen egy kósza füstjel sincs. Se nagygáz után, sem sehogy. Hangja is szép. Melegen nincs zaj, nicns csörgés.
Ilyet bármikor bármilyen motorba vehetsz, nem lesz vele gondod. Amúgy szerintem pl a prox nem feltétlen gyárthat görgőt, hanem valamelyik gyártótól (ina, torrington, iko.. ) beszállítat és átcímkézve készült a prox görgő.
Csörgés csak hidegen, talán szelephézag.
Terhelésre egyáltalán nem produkál tüneteket. És ez a jelenség is csak ritkán van. Akkor is max 1percig csinálja, utána megint minden tökéletes. Erőben nagyon ott van, 2ben gázra simán feltudom venni kerékre.
Hát pedig baromira fontos, de nem kell feltétlen drága légszűrő olaj.
Láncsprayyel áttitatni tökéletes, ha más nincs, akkor jó erős keverékbenzinben kimosni.
Nagyságrenddel több dzsuvát összeszed, de ezt csak a szivacs kimosásánál látod.
Főleg membrános gépeknél fontos, mert azok alig dolgoznak vissza a szívócsőbe.
Sima utcai gépnél is baromi sok port kaphat, egy enduro használatról ne is beszéljünk. Fontos az nagyon. Ide a bökőt, hogy tele van függőleges karcokkal a hengered, amit az apró por csinált. Persze kipuoldalon a kipuból visszaszívott koksz amúgy is csinál üzemszerűen, de máshol.
Szivató, hát nem hinném így elsőre. Akkor már alapjáraton is dőlne bele a benzin.
Akár membrán is lehet, de ha pl hirtelen gázra fullad, akkor akár gyorsítópumpa membrán is lehet, karbi oldalán, de ez csak így erős tipp. Vagy terhelve egyátalán nem? vagy nem értem.
Csörgésre lett valami magyarázat? El is felejtettem kérdezni, hogy mikor volt utoljára szelephézag állítva rajta?
viszont beszélgettünk...
és van aki pofátlanul itt hirdet minden szart...
1 éveben egyszer belefért.SZERINTEM
Nemhogy elvinnék őket a sivatagba vagy az Északisarkra.
f astra csinálta ugyan ezt....lemez kivág,agr "ledugóz" és jó lesz...
astra legalábbis ezt játszotta,és jó lett...
Mindenesetre elég kisértetiesen hangzik, filózok rajta.
-stabil fordulatszámnál, vagy mikor motorfékkel ereszkedek. Utána. De inkább a motorfékkel való lassítás után.
-Ezután indítózok, és akkor nem akarja venni a tüzet. Majd pár másodperc és megint minden fasza. Utána megyek vele akár több kilómétert is anélkül, h előjönne a hiba. Ha akkor kiforgatom tiltásig, utána sokáig nem csinálja.
Viszont se hidegen, se melegen egy kósza füstjel sincs. Se nagygáz után, sem sehogy. Hangja is szép. Melegen nincs zaj, nicns csörgés.
itt elérhető az ina direkt hajtókar alsó (KZK) és felső (KBK) szemébe való görgők adatlapja.
Ilyet bármikor bármilyen motorba vehetsz, nem lesz vele gondod. Amúgy szerintem pl a prox nem feltétlen gyárthat görgőt, hanem valamelyik gyártótól (ina, torrington, iko.. ) beszállítat és átcímkézve készült a prox görgő.
Terhelésre egyáltalán nem produkál tüneteket. És ez a jelenség is csak ritkán van. Akkor is max 1percig csinálja, utána megint minden tökéletes. Erőben nagyon ott van, 2ben gázra simán feltudom venni kerékre.
Láncsprayyel áttitatni tökéletes, ha más nincs, akkor jó erős keverékbenzinben kimosni.
Nagyságrenddel több dzsuvát összeszed, de ezt csak a szivacs kimosásánál látod.
Főleg membrános gépeknél fontos, mert azok alig dolgoznak vissza a szívócsőbe.
Sima utcai gépnél is baromi sok port kaphat, egy enduro használatról ne is beszéljünk. Fontos az nagyon. Ide a bökőt, hogy tele van függőleges karcokkal a hengered, amit az apró por csinált. Persze kipuoldalon a kipuból visszaszívott koksz amúgy is csinál üzemszerűen, de máshol.
Akár membrán is lehet, de ha pl hirtelen gázra fullad, akkor akár gyorsítópumpa membrán is lehet, karbi oldalán, de ez csak így erős tipp. Vagy terhelve egyátalán nem? vagy nem értem.
Csörgésre lett valami magyarázat? El is felejtettem kérdezni, hogy mikor volt utoljára szelephézag állítva rajta?
Elötte pár évig cigányia és devla city lesz....