helo mindenkinek..
olyan problémám lenne hogy lecseréltem az olajat és utána egyszer csak egyik indításnál felfigyeltem hogy rohadt erős a hanga pedig eddig nagyon finoman járt...a hang a kuplungtól jöttt ,hát szétszedtük..az lenne a kérdés hogy a külső kosárnak mekkora holtjátéka lehet felfele,és lefele? vagy rakjak bele sűrűbb olajat?
vagy valami elszálhhatott benne...hasonló a hangja ehhez,csak az enyém mégse ennyire zajos
De még nem forrt szerintem! Vagyis nem láttam a tüneteit. Még szerencse hogy ma délelőtt feltettem hátra a cross gumit! Akkorákat zakóztam mint a picsa...még mindig fáj a könyököm!
Voltunk ma erdőben motorozni és elég sokat szenvedtünk...a hőfokmérőm mutatója már pirosban volt egy párszor! Ez hány fok körül lehet? És mikor kezd el forrni a gép?
15 éves vagy, kezdheted is az A1-et, szóval vezethetnéd. De jogsival már nem férne bele a keretedbe Viszont az se jó, hogyha papír nélkülit veszel, mert lehet 1-2 év múlva úgy gondolod vagy olyan helyzetbe kerülsz, hogy lesz jogsid akkor sokra mész 50/125-el. Ezt neked kell eldöntened.
Azért generáloztam mert az előző tulajnak "hozzá értő ember" csinálta és szét hullott a főtengely az alsó csapszeg préselése elengedett és a főtengely széthullott.
Én 2009 (!) márciusában nézegettem először 80as DT-ket, és már akkor hirdették ezt a fehéret a márkakereskedésből. Általában igen komoly oka van annak, ha egy ilyen árú motort egy kereskedésből már 1 éve nem vittek el.
Igen most nem vezethetném.:D elég szemetek errefelé a poliszok:( szóval nem tudom mi lenne jó. van 2 még azok rendszámmal vannak 210-215ér az olcsóbb az márkakereskedésből lenne érvényes műszakival drágább meg magántól de lejárt a műszaki..
meg nem gyári a fejidom..
hajajj nehéz a döntés.
Hát lehet éppenséggel, hogy nem kellett volna generáloznod a motorodat ha rendesen karbantartod a gépedet. Az apró levegőben lebegő szemcsék, apró homok(kvarckristály) eléggé kemény anyagok, simán tönkreteszik a motort. Egyébként pedig az összes szivacsszűrőt nedvesíteni kell, nem csak a DT-nél. Persze a Te motorod, azt csinálsz vele amit akarsz. Én inkább vettem egy flakon spray-t 2000 Ft-ért és nem generáloztam a motoromat 5 éve, mióta megvan, és erő a régi. Sztem ez az olcsóbb.
Hát DTket vagy papírral veszed meg, vagy anélkül. Ritka, amelyik külföldi papírral van és itthon le lehet rendszámozni.
El kell dönteni hol akarod használni. A korodból ítélve felesleges papírosat venned, mert azt nem vezetheted.
El kell dönteni. Bármikor eladhatod, ha nem nyúzod szarrá.
olyan problémám lenne hogy lecseréltem az olajat és utána egyszer csak egyik indításnál felfigyeltem hogy rohadt erős a hanga pedig eddig nagyon finoman járt...a hang a kuplungtól jöttt ,hát szétszedtük..az lenne a kérdés hogy a külső kosárnak mekkora holtjátéka lehet felfele,és lefele? vagy rakjak bele sűrűbb olajat?
vagy valami elszálhhatott benne...hasonló a hangja ehhez,csak az enyém mégse ennyire zajos
http://youtu.be/FCeqEugxdcw
viccet félre téve:szerintem nagyon pörgetted,úgy ment föl
110-140 körül lehet TIPP-re
Ez az enyém.Megegyezhetünk ha érdekel.Teljesen hibátlan gyári állapotú .Kivéve a végdobot.
17
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt125r-4050614
meg nem gyári a fejidom..
hajajj nehéz a döntés.
El kell dönteni hol akarod használni. A korodból ítélve felesleges papírosat venned, mert azt nem vezetheted.
El kell dönteni. Bármikor eladhatod, ha nem nyúzod szarrá.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt125r-4076445
Ti mennyit adnátok érte?