enyémbe is prox dugó van benne,meg ez,meg az...ÉS az szerinted kit fog érdekelni?
össze szedek neked 2 kiló selejt alkatrészt,azt se mondod mi az...számlát meg írok akár én is
én elhiszem,hogy igaz amit írsz,de eleve nem itt kéne hirdetni
a másik meg,ha valaki felújított motort akar,akármivel bizonyítod úgyis szétszedi és ő magának csinálja meg...
aki nem,az meg cumizik egy nagyot és rájön
Ilyenről még nem hallottam, hogy főfuvi alatt alátét volna. Ez szerintem valami tákolás, mivel a benzinszint nem volt jó - és most sem jó. Szóval azt kéne beállítani. A power pedig nem sebesség vagy karburálás függő, ha elér a motor egy adott fordulatszámot akkor elkezd nyitni.
Ha neked nevetséges vegyél egy simsont 150.000ft-ért mert amelyik gyári meg jó is az annyiért van am nem kértem vélemyént hogy én mennyiért akarom eladni de hidd el el fog kelni ennyiért mert rendben van írni mindent lehet tudom de ha eljönnél kiprobálnád átnéznéd akkor rájönnél és hidd el megéri de nem azért tettem fel ide hogy mindenki belekössön van ettől rosszabb csúnyább motor ami ennek a duplája én tuodm bizonyítani számlákkal hogy mennyit adtam ki az alkatrészekért nem gatyi alkatrészek vannak benne hanem minőségi.
De veszekedni se akarok csak elakarom adni ha érdekel akkor írj ha meg nem akkor nem érdekel a véleménye senkinek!
sziasztok, valaki megtudná mondani nekem a főfúvóka alátétjének a méretét mert nekem 1 karburátortisztítás után eltünt és hiába próbálkozunk csinálni még mindig nem jó, mert alátét nélkül 7000ig megy el a fordulat és 90 a vége , a múltkor csináltunk alátétet és azkkor 110 volt a vége de már akkor is hebegett habogott és akkor 0,8 mm volt az alátét vastagsága,és most is csináltunk 1et ami 0,9 nél 1 pár századdal nagyobbra sikerült de így se megy jobban és ráadásul ezzel nagyon nehezen nyílik a power szelep és 5. 6. ba már nem is nyílik.szóval valaki megtudná mondani hogy hány mm az alátét vastagsága?
Szóval mész mondjuk 6000-en, behúzod a kuplungot, és nem esik vissza a fordulat? Hát igen, karban kéne tartani a motort! Bovden olajzásról hallottál már?
sziasztok!
oylan kérdésem lenne hogy ktm-ben is dt blokk van ugye és meglett sikolva a hengerfej meg új tömités van benne nah és még mindig nyom ki a túlfolyón pár cseppet meg a hűtősapkánál ha leállitom hosszab kör után lehet hallani oylan hangot mindha a gőz sípolna tehát mindha kifúlyna a sapkánál, amugy a vizet nem eszi nem is lehet észrevenni hogy ment belőle a motor teljesen korrekten megy semi baj nincs vele.
szerintetek mi lehet a baj?
lehet vízköves a rendszer? vagy mi lehet?:
válaszotok előre is köszönöm sziasztok!
értem, lehet véletlenül félreértettél valamit. de ,ha tényleg szerelő akkor ekkora ....... ot nem mondhatott. ugyanis ezekben nincs kipufogónyílás méretét szabályzó ,azaz power szelep. hidd el ez tény. az ilyesféle motoroknak sajátossága, hogy hirtelen megindul egy bizonyos fordulatnál. tehát yamaha dt 50 ben és 80 ban nincs powerszelep. Sok sikert az eladáshoz!
Het van benne valami, de a szerelő akinél volt a motor az mondta hogy van benne power bovdenes vagy mi de szerintem nem ért hozzá mert am nem rossz szerelő mert eléggé sok crosst meg márkás motorokat visznek hozzá szerleni mert nekem van egy pont amikor túlhúzom a gázt és hirtelen kilő tényleg olyan mintha power lenne benne akkor lehet hogy nincsi de jol pörög de ennyire? mert minden új benne ahogy írtam!
De köze nincs ahhoz, hogy kiforog -e vagy nem....
enyémbe is prox dugó van benne,meg ez,meg az...ÉS az szerinted kit fog érdekelni?
össze szedek neked 2 kiló selejt alkatrészt,azt se mondod mi az...számlát meg írok akár én is
én elhiszem,hogy igaz amit írsz,de eleve nem itt kéne hirdetni
a másik meg,ha valaki felújított motort akar,akármivel bizonyítod úgyis szétszedi és ő magának csinálja meg...
aki nem,az meg cumizik egy nagyot és rájön
Ha neked nevetséges vegyél egy simsont 150.000ft-ért mert amelyik gyári meg jó is az annyiért van am nem kértem vélemyént hogy én mennyiért akarom eladni de hidd el el fog kelni ennyiért mert rendben van írni mindent lehet tudom de ha eljönnél kiprobálnád átnéznéd akkor rájönnél és hidd el megéri de nem azért tettem fel ide hogy mindenki belekössön van ettől rosszabb csúnyább motor ami ennek a duplája én tuodm bizonyítani számlákkal hogy mennyit adtam ki az alkatrészekért nem gatyi alkatrészek vannak benne hanem minőségi.
De veszekedni se akarok csak elakarom adni ha érdekel akkor írj ha meg nem akkor nem érdekel a véleménye senkinek!
oylan kérdésem lenne hogy ktm-ben is dt blokk van ugye és meglett sikolva a hengerfej meg új tömités van benne nah és még mindig nyom ki a túlfolyón pár cseppet meg a hűtősapkánál ha leállitom hosszab kör után lehet hallani oylan hangot mindha a gőz sípolna tehát mindha kifúlyna a sapkánál, amugy a vizet nem eszi nem is lehet észrevenni hogy ment belőle a motor teljesen korrekten megy semi baj nincs vele.
szerintetek mi lehet a baj?
lehet vízköves a rendszer? vagy mi lehet?:
válaszotok előre is köszönöm sziasztok!
szegény aprilia vázakat csavargatsz,zsolesz környéken.....
http://sportmotor.hu/motoros_k...
szó szerint azt irta,hogy: operable megcsavarná a vázat
jó erőbe van,az látszik a képeken
20 kilónál én többet nem tennék rá...lehet hogy sokat is mondok...
JAhh, akkor értem.)