Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Keresek DT-hez féknyerget! Ha valakinek van írjon!

Mit tudnék csinálni a féknyergem légtelenítő csavarjával? Zsírzó gomb volt benne.... és olajat akartam cserélni de a kis golyónál jött ki az olaj. Kiszedtem össze vissza van furkálva, meg elég szar a belseje. Talán még 8-as menetet tudnék bele vágni. Az jó lenne úgy? Meg légtelenítő csavart honnét tudnék szerezni?
Megpróbáltam most a tű-t egy osztással feljebb tenni , mióta megvettem alulról a 2. ban volt , most a 3.ba (középre) tettem , elvileg igy kevesebb benzint kap , viszont kizárólag akkor lehet beinditani , ha az alapjárat csavar tökig be van tekerve , a levegő meg teljesen ki. Kipróbáltam terepen , az eredmény ugyanaz. 6000nél nem forog tovább. Kipróbáltam minden variációt , egyszerüen semmi sem hat rá. Mérgemben levettem a légszürő-karbi összekötő csövet és úgy meg tökéletesen ment. Anomália
Inkáb csak egyszerűen sokat kap.
ÉN úgy gondolom hogy a 10k-t hülyeségből írta az rettentő sok érte. Szerintem legalábbis.
Ha kiadja akár, vagy akármilyen rúdanyag.
Apósod godolatmenetéből frankó sci-fit lehetne írni.
A valóság az, hogy sokat kap és falschlevegővel meg elforog.
De a sokat kap érzet, akár nem működő powertől is lehet, magas úszószint, vagy akármi.

Ez a "nyitott" fogalom egyébként nyugati kismotoroknál nagyon egy kultikus fogalom. Kb a kinyitások 50%-a egyébként is a dolgok elbaszását jelenti, jobb esetben csekély teljesítményromlással.

Multkor szinte sokként ért, amikor nem csak a betétet szedték ki a membránból (kinyitották = csökkentették a teljesítményt), hanem még a határolóka is leszedték (letörhették fogóval?).
Ezeknél már csak az a jobb, amikor 2t motorra egyenes csövet tesznek fel, a végén egy tompítóval, hasonlót, mint a 4t-ken, hogy "kinyissák" :) :)
valakinek nincs lc2 fékpáca elfekvőben?
esetleg mivel pótolható? mz/etz?
Rendszergazda a te hátsó gumid tipusa micsoda ? Néztem képet és nagyon megtetszett.
ja és hülyeség hogy 10k sok a párért,UV-el...
reális inkább,2000ft lesz kb a posta
4k/db meg reális,SZERINTEM
van...patkó fékem,illetve régi bicaj nyergem

sajnos nincs,köteg is csak a power miatt lett szerezve...
ha érdekel,az olcsó gumisnál vannak blokkok is,több darab
meg minden féle lom,de hol kell nekem 80 blokk 5-6000ft-ért

annyi a gáz,hogy nehéz elérni az illetőt,nem kifejezés,de ha egyszer elcsípem,tartok nagybevásárlást,aztán én is árulgathatok itt évekig mint bubi
Esetleg féknyerged nincsen?
dejó,törlődött a hozzászólásom

névre csak ennyit írok:

meglett a gumim,Pirelli mt18 (120/100,szerintetek befér a Dt-be?)

megnéztem a power motort is,van több...képet töltök fel róla később.illetve a 80-as köteget
sajnos a fesz.szabályzó 1 szálas,de van sok relém is 80 hoz ha kellene
Köszi , máris nekiugrok. Végülis nincs mit veszteni
nézd meg mégegyszer a nevét...
Valakinek nincs esetleg eladó első féknyereg baráti áron?
Kicsit sok, de nem akarom rontani a hölgy üzletét
Eladó Yamaha DT 80 Alkatrészek !

Link :

http://racing-bazar.hu/motorke...

+ Cross bukó & szemüveg !

Link:

http://racing-bazar.hu/motorke...

ELÉRHETŐSÉGEIM :

Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu (ez az MSN-em is)
Várj meg pár választ még, úgyis javítanak az enyémen vagy kijavítanak! ! !
Karbibeállítás. Keverékcsavarral adj neki minimális levegőt/vegyél el benzint fokozatosan, hogy úgy jobb-e, ha jobb akkor még egy kicsit. De jegyezd meg hol állt. Plusz levegővel jobb volt, ebből gondolom. SZERINTEM
Sziasztok !

Ideje szenvedek a 125ös DT-mel , cseréltem már rajta power-szervót, power vezérlőt, gyújtáselektronikát, gyújtótrafót, kábelezést, légszürőházat (a régi törött volt), pipát, gyertyát.

A gondom a következő :
Beinditom, full gáznál 5-6000ig forog , majd elkezd dadogni , mintha a gyújtáskapcsolót kapcsolgatnám, néha még pöffen is egyet. Nemrég karbicseket takaritottam ki , remélvén hogy ez a probléma, összeraktam , véletlen kifelejtettem a karbi és a légszürő ház közti gumicsövet, és hibátlanul megy, forog mint állat. Majd mikor észrevettem a hangján hogy hiányzik a cső , rögtön vissza is tettem. Onnan kezdve megint produkálta a jelenséget. Átnéztem már szinte mindent rajta , minden jónak tünik. Apósom feltételezése szerint kevés vákumot generál , emiatt lehet hogy nyitottan müködik , viszont amint kap egy kis folytást vége (próbáltam egy darab rongyot egy bilincsel rögziteni , már azt sem szerette).

Valakinek van valami ötlete hogy mi lehet , mielőtt leveszem a hengert ?
Én már beleraktam a PROX tűgörgőt!
Honnan vetted vagy rendelted? Lehet hamisítvány? Oszd meg velünk, ne essünk ilyen hibába.
10 ezerért két hátsó lábtartót?
Áhh de szúrnék má veletek egyet!
azt mondanám csak hogy prox dugatyúból kifogtam már selejtett nemjól volt megmunkálva szoval a dúgatyúról ennyit amúgy lehet hogy jó de prox tügörgöt ne vegyél mert tönkrevágja a hajtókarodat nagyon gyenge minöségű a tűgörgöjük , meg megrendeltem a komplet hajtókar szettet és alpból maga agyárban nemjó tűgörgöt csomagoltak ell mindegy hagyúk oda kel figyelni mindenere de legföképen a a tűgörgö eredeti legyne mert aza legföbb része és a proxé elég gyengécske