Keresek DT-hez féknyerget! Ha valakinek van írjon!
Mit tudnék csinálni a féknyergem légtelenítő csavarjával? Zsírzó gomb volt benne.... és olajat akartam cserélni de a kis golyónál jött ki az olaj. Kiszedtem össze vissza van furkálva, meg elég szar a belseje. Talán még 8-as menetet tudnék bele vágni. Az jó lenne úgy? Meg légtelenítő csavart honnét tudnék szerezni?
Megpróbáltam most a tű-t egy osztással feljebb tenni , mióta megvettem alulról a 2. ban volt , most a 3.ba (középre) tettem , elvileg igy kevesebb benzint kap , viszont kizárólag akkor lehet beinditani , ha az alapjárat csavar tökig be van tekerve , a levegő meg teljesen ki. Kipróbáltam terepen , az eredmény ugyanaz. 6000nél nem forog tovább. Kipróbáltam minden variációt , egyszerüen semmi sem hat rá. Mérgemben levettem a légszürő-karbi összekötő csövet és úgy meg tökéletesen ment. Anomália
Apósod godolatmenetéből frankó sci-fit lehetne írni.
A valóság az, hogy sokat kap és falschlevegővel meg elforog.
De a sokat kap érzet, akár nem működő powertől is lehet, magas úszószint, vagy akármi.
Ez a "nyitott" fogalom egyébként nyugati kismotoroknál nagyon egy kultikus fogalom. Kb a kinyitások 50%-a egyébként is a dolgok elbaszását jelenti, jobb esetben csekély teljesítményromlással.
Multkor szinte sokként ért, amikor nem csak a betétet szedték ki a membránból (kinyitották = csökkentették a teljesítményt), hanem még a határolóka is leszedték (letörhették fogóval?).
Ezeknél már csak az a jobb, amikor 2t motorra egyenes csövet tesznek fel, a végén egy tompítóval, hasonlót, mint a 4t-ken, hogy "kinyissák" :) :)
sajnos nincs,köteg is csak a power miatt lett szerezve...
ha érdekel,az olcsó gumisnál vannak blokkok is,több darab
meg minden féle lom,de hol kell nekem 80 blokk 5-6000ft-ért
annyi a gáz,hogy nehéz elérni az illetőt,nem kifejezés,de ha egyszer elcsípem,tartok nagybevásárlást,aztán én is árulgathatok itt évekig mint bubi
meglett a gumim,Pirelli mt18 (120/100,szerintetek befér a Dt-be?)
megnéztem a power motort is,van több...képet töltök fel róla később.illetve a 80-as köteget
sajnos a fesz.szabályzó 1 szálas,de van sok relém is 80 hoz ha kellene
Karbibeállítás. Keverékcsavarral adj neki minimális levegőt/vegyél el benzint fokozatosan, hogy úgy jobb-e, ha jobb akkor még egy kicsit. De jegyezd meg hol állt. Plusz levegővel jobb volt, ebből gondolom. SZERINTEM
Ideje szenvedek a 125ös DT-mel , cseréltem már rajta power-szervót, power vezérlőt, gyújtáselektronikát, gyújtótrafót, kábelezést, légszürőházat (a régi törött volt), pipát, gyertyát.
A gondom a következő :
Beinditom, full gáznál 5-6000ig forog , majd elkezd dadogni , mintha a gyújtáskapcsolót kapcsolgatnám, néha még pöffen is egyet. Nemrég karbicseket takaritottam ki , remélvén hogy ez a probléma, összeraktam , véletlen kifelejtettem a karbi és a légszürő ház közti gumicsövet, és hibátlanul megy, forog mint állat. Majd mikor észrevettem a hangján hogy hiányzik a cső , rögtön vissza is tettem. Onnan kezdve megint produkálta a jelenséget. Átnéztem már szinte mindent rajta , minden jónak tünik. Apósom feltételezése szerint kevés vákumot generál , emiatt lehet hogy nyitottan müködik , viszont amint kap egy kis folytást vége (próbáltam egy darab rongyot egy bilincsel rögziteni , már azt sem szerette).
Valakinek van valami ötlete hogy mi lehet , mielőtt leveszem a hengert ?
azt mondanám csak hogy prox dugatyúból kifogtam már selejtett nemjól volt megmunkálva szoval a dúgatyúról ennyit amúgy lehet hogy jó de prox tügörgöt ne vegyél mert tönkrevágja a hajtókarodat nagyon gyenge minöségű a tűgörgöjük , meg megrendeltem a komplet hajtókar szettet és alpból maga agyárban nemjó tűgörgöt csomagoltak ell mindegy hagyúk oda kel figyelni mindenere de legföképen a a tűgörgö eredeti legyne mert aza legföbb része és a proxé elég gyengécske
Mit tudnék csinálni a féknyergem légtelenítő csavarjával? Zsírzó gomb volt benne.... és olajat akartam cserélni de a kis golyónál jött ki az olaj. Kiszedtem össze vissza van furkálva, meg elég szar a belseje. Talán még 8-as menetet tudnék bele vágni. Az jó lenne úgy? Meg légtelenítő csavart honnét tudnék szerezni?