Eladó lett a motorom akit érdekel az írjon!
Itt a lista ami ki lett benne cserélve:
új henger új gyári dugó, gyűrűk új gyári főtengely plusz erősített csapágyak, összes tömítés kicserélve, elől hátúl új fékbetétek, új olyajat kapott 1l 6000ft belőle
új powerszelepet kapott elektronika átnézve új fényezés amit szakember csinált nem házi ecsetelt:D
új index levonók jol bejáratva új km/h órát kapott meg fordulatszámmérő órát is a gyári óra is megvan a baja az hogy nincs benne spirál a km/h órába meg a fordulatszámmérő órába
130.000ft-ért adom nekem 120-ba volt a felújítása meg bukok rajta eléggé sok pénzt de sűrgősen eladó!
Van hozzá átlátszó úszóház, azért pár dologra jó, amikor annyit szippant a motor, hogy eltűnik az úszóházból a benya és nem vagy biztos benne. Egyébként mérce is van rajta.
De közlekedőedények elvén tudod menet közben vizsgálni egy átlátszó benzincvsővel. :)
Szegénykeverékkel terheletlenül akár power nélkül is simán elforoghat az égig. S50-es N-es simson, ismétlem N-es, terheletlenül akár 10k fölé is betud szaladni.
Szevasztok!Lenne pár kérdésem. Vettem egy '92-es yamaha dt-t, vízhűtéses. 1: Hol tudom ellenőrizni, hogy megfelelő az olajszint a váltóba? 2: A hengerfejnél és a henger körüli hűtővíz-csavaroknál (csőillesztés) picit szivárog a hűtővíz. lehet ebből nagy gondom később, valamint mit kell kicserélni, hogy elmúljon? A motor amúgy jól megy, ergo a hengerbe és a váltóba nem jut víz csak kifele szivárog. És számottevően nem eszi a vizet 300-400km alatt 1-2 mm-t ment csak le a szint a tartályból
válaszokat előre is köszönöm!
Yamaha dt 125-ös motorom valamiért nem jó, megyek vele huzom neki és kuplungolok a motor pedig egyfolytában pörög magas fordulat számon nem tom mi lehet vele.
Kipucoltam már a karbit is, a tankban a benzinszürőt is és mégis.
Arra gyanakszom nem enged át elég benzint az uszóházba.
Ha vkinek lenne vmi ötlete megköszönném ha segitene!
Ez a logika nem játszik.
Az tény, hogy régi motoros trükk, a benzincsap elzárása, és próba, de ezzel egyrészt vigyázni kell, mert megakadhat, másrészt meg aki gyakorlott, az más jelekből is látja, hjogy mi van, kevésbé kockázatosakból is.
(kipuvég, gyertyakép)
Továbbá:
"Viszont ha csak az utolsó 30-50 méteren indul meg, és utána le is hörög, akkor nagy a főfuvid...."
Ez sem teljesne így van, több okból sem.
Egyrészt, mert az ufószinthez van belőve a kiegyenlítés, tehát lehe, t hogy furi, de ELŐSZÖR a felső tartomány javul meg, ha eleve nagy a főfuvi, de akkor is, ha magas a szint.
(nyilván, ha a kiegyenlítés szintje alá esik kiscsivel is az ufószint, akkor legfelül keveselni fog, márpedig ez már 1-2mm szintesésnél bekövetkezik)
Magyarán, azt nem fogod tudni eldönteni, benzincsapelzrással, hogy az ufószint a sok, vagy a főfuvi.
A csapezárás, leginkább az alapjárat kipróbálsára használható.
(persze arra is elég értelmetlen, mert ott van a keverékcsavar:)
Talán van egy potméterem , nekem a régiben a motor égett le , miután eltört az egyik fogaskerék és megszorult. A poti valószinü még ép. Ha gondolod holnap utánanézek .
Eladó lett a motorom akit érdekel az írjon!
Itt a lista ami ki lett benne cserélve:
új henger új gyári dugó, gyűrűk új gyári főtengely plusz erősített csapágyak, összes tömítés kicserélve, elől hátúl új fékbetétek, új olyajat kapott 1l 6000ft belőle
új powerszelepet kapott elektronika átnézve új fényezés amit szakember csinált nem házi ecsetelt:D
új index levonók jol bejáratva új km/h órát kapott meg fordulatszámmérő órát is a gyári óra is megvan a baja az hogy nincs benne spirál a km/h órába meg a fordulatszámmérő órába
130.000ft-ért adom nekem 120-ba volt a felújítása meg bukok rajta eléggé sok pénzt de sűrgősen eladó!
De közlekedőedények elvén tudod menet közben vizsgálni egy átlátszó benzincvsővel. :)
msn : botzheimi@axelero.hu
válaszokat előre is köszönöm!
Yamaha dt 125-ös motorom valamiért nem jó, megyek vele huzom neki és kuplungolok a motor pedig egyfolytában pörög magas fordulat számon nem tom mi lehet vele.
Kipucoltam már a karbit is, a tankban a benzinszürőt is és mégis.
Arra gyanakszom nem enged át elég benzint az uszóházba.
Ha vkinek lenne vmi ötlete megköszönném ha segitene!
Nem sok értelme van, mert a benzint nem szintben látod, hanem hullámozva.
Statikusan meg tökmindegy, mert megméred, oszt jóvan.
Az tény, hogy régi motoros trükk, a benzincsap elzárása, és próba, de ezzel egyrészt vigyázni kell, mert megakadhat, másrészt meg aki gyakorlott, az más jelekből is látja, hjogy mi van, kevésbé kockázatosakból is.
(kipuvég, gyertyakép)
Továbbá:
"Viszont ha csak az utolsó 30-50 méteren indul meg, és utána le is hörög, akkor nagy a főfuvid...."
Ez sem teljesne így van, több okból sem.
Egyrészt, mert az ufószinthez van belőve a kiegyenlítés, tehát lehe, t hogy furi, de ELŐSZÖR a felső tartomány javul meg, ha eleve nagy a főfuvi, de akkor is, ha magas a szint.
(nyilván, ha a kiegyenlítés szintje alá esik kiscsivel is az ufószint, akkor legfelül keveselni fog, márpedig ez már 1-2mm szintesésnél bekövetkezik)
Magyarán, azt nem fogod tudni eldönteni, benzincsapelzrással, hogy az ufószint a sok, vagy a főfuvi.
A csapezárás, leginkább az alapjárat kipróbálsára használható.
(persze arra is elég értelmetlen, mert ott van a keverékcsavar:)
kicsit okos akartam lenni.... de nem sikerült,
nálad a pont
na most ennek megvan a sajátja,meg van egy tzr125 is
amúgy meg ja,rendesek vagyunk,ez a dt fórum