Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mennyi volt az "erősített csapágy" ?
80-as LC-hez még gyártanak GYÁRI / EREDETI YAMAHA főtengelyt, hengert? Erősített csapágy mennyibe kerül?
ez milyen dt? mert így elsőre tök 80lc nek nézem
miért adod el ha éppen most tettél bele nem kevés pénzt és újítottad fel?
Hello

Eladó lett a motorom akit érdekel az írjon!
Itt a lista ami ki lett benne cserélve:
új henger új gyári dugó, gyűrűk új gyári főtengely plusz erősített csapágyak, összes tömítés kicserélve, elől hátúl új fékbetétek, új olyajat kapott 1l 6000ft belőle
új powerszelepet kapott elektronika átnézve új fényezés amit szakember csinált nem házi ecsetelt:D
új index levonók jol bejáratva új km/h órát kapott meg fordulatszámmérő órát is a gyári óra is megvan a baja az hogy nincs benne spirál a km/h órába meg a fordulatszámmérő órába

130.000ft-ért adom nekem 120-ba volt a felújítása meg bukok rajta eléggé sok pénzt de sűrgősen eladó!
Fix áras volt
Oldalamon meg nem csak nektek kell regisztrálni a felhasználót, hanem nekem is, amelyek meg is történtek most.
Van hozzá átlátszó úszóház, azért pár dologra jó, amikor annyit szippant a motor, hogy eltűnik az úszóházból a benya és nem vagy biztos benne. Egyébként mérce is van rajta.
De közlekedőedények elvén tudod menet közben vizsgálni egy átlátszó benzincvsővel. :)
Vagy akár átenged a szivatója, vagy magas az úszószint, vagy eltömődött a féklevegő.
Megvan a potméter , ha érdekel vegyél fel msn-en és megbeszéljük.
msn : botzheimi@axelero.hu
Megnézném az úszót, nem-e telt meg, tűszelepet. Illetve a szivatót, persze kiadós takarítást mellett.
Szegénykeverékkel terheletlenül akár power nélkül is simán elforoghat az égig. S50-es N-es simson, ismétlem N-es, terheletlenül akár 10k fölé is betud szaladni.
A tűvel a részterhelési keveréket állítod, nem a benzinszintet. A benzinszintet az úszó határozza meg.
Szevasztok!Lenne pár kérdésem. Vettem egy '92-es yamaha dt-t, vízhűtéses. 1: Hol tudom ellenőrizni, hogy megfelelő az olajszint a váltóba? 2: A hengerfejnél és a henger körüli hűtővíz-csavaroknál (csőillesztés) picit szivárog a hűtővíz. lehet ebből nagy gondom később, valamint mit kell kicserélni, hogy elmúljon? A motor amúgy jól megy, ergo a hengerbe és a váltóba nem jut víz csak kifele szivárog. És számottevően nem eszi a vizet 300-400km alatt 1-2 mm-t ment csak le a szint a tartályból
válaszokat előre is köszönöm!
Üdv!

Yamaha dt 125-ös motorom valamiért nem jó, megyek vele huzom neki és kuplungolok a motor pedig egyfolytában pörög magas fordulat számon nem tom mi lehet vele.
Kipucoltam már a karbit is, a tankban a benzinszürőt is és mégis.
Arra gyanakszom nem enged át elég benzint az uszóházba.
Ha vkinek lenne vmi ötlete megköszönném ha segitene!
Csinálnak:)

Nem sok értelme van, mert a benzint nem szintben látod, hanem hullámozva.
Statikusan meg tökmindegy, mert megméred, oszt jóvan.
Miért nem csinálnak karbi alsórészt átlátszó anyagból?
Ez a logika nem játszik.
Az tény, hogy régi motoros trükk, a benzincsap elzárása, és próba, de ezzel egyrészt vigyázni kell, mert megakadhat, másrészt meg aki gyakorlott, az más jelekből is látja, hjogy mi van, kevésbé kockázatosakból is.
(kipuvég, gyertyakép)
Továbbá:

"Viszont ha csak az utolsó 30-50 méteren indul meg, és utána le is hörög, akkor nagy a főfuvid...."

Ez sem teljesne így van, több okból sem.
Egyrészt, mert az ufószinthez van belőve a kiegyenlítés, tehát lehe, t hogy furi, de ELŐSZÖR a felső tartomány javul meg, ha eleve nagy a főfuvi, de akkor is, ha magas a szint.
(nyilván, ha a kiegyenlítés szintje alá esik kiscsivel is az ufószint, akkor legfelül keveselni fog, márpedig ez már 1-2mm szintesésnél bekövetkezik)

Magyarán, azt nem fogod tudni eldönteni, benzincsapelzrással, hogy az ufószint a sok, vagy a főfuvi.

A csapezárás, leginkább az alapjárat kipróbálsára használható.
(persze arra is elég értelmetlen, mert ott van a keverékcsavar:)
húúúú ezt ,de csúnyán benéztem!

kicsit okos akartam lenni.... de nem sikerült,

nálad a pont
Igen LC2 van, de hogy most melyik motor van benne azt sajna nem tudom így.
hát... végül is, kinek mi...
nem érdekel valakit suzuki dr 600 jó állapotú dt 125 r re cserélném
az biztos...tied is lc2 ha jól tudom...
na most ennek megvan a sajátja,meg van egy tzr125 is

amúgy meg ja,rendesek vagyunk,ez a dt fórum
Kössz szépen hogy ennyire segítőkészek vagytok ebből csak lesz vmi
Talán van egy potméterem , nekem a régiben a motor égett le , miután eltört az egyik fogaskerék és megszorult. A poti valószinü még ép. Ha gondolod holnap utánanézek .