Hangosan gondolkodom....
Az úszóház térfogata, benzinbefogadása kb. 4-5 cent.
Ha elzárod a benzincsapot, akkor egy idő után kevesellni fog, és elkezd jobban menni a motor.
/Az én motorom, kb 1 km-ert tesz meg egy úszóháznyi adaggal./
Namármost ha elzárod a benzincsapot, és elkezdesz vele menni, és kb 30-50 méter után elkezd jól menni a motor, teljesen az 1 km-ig, akkor magas az úszószint.
Viszont ha csak az utolsó 30-50 méteren indul meg, és utána le is hörög, akkor nagy a főfuvid....
Érteni?
Rendben , kipróbálom ezeket is , nem kötekedés miatt vagyok itt , vagy mert nincs jobb hobbim , csak egyszerüen senki nem tud magyarázatot adni erre. Igazatok van , én értelmeztem férre a dolgot , a tűnek semmi köze a benzinszinthez, viszont akkor mivel és hogyan állitok benzinszintet ? Nagy gyakorlatom nincs benne , nem sokat szereltem motort.
Itt megtalálható, hogyan állítható be helyesen a power szelep DT-n, magam írtam az egészet, remélem mindenkinek érthető lett, GI-nek pedig köszönöm szépen a tárhelyet
Akkor írok neked én is választ ha megengeded, ezen talán el tudsz indulni.
Mivel csak 6000-ig forog ki, és felette durrog mintha tiltana, a légszűrőcső levételével elmúlik, akkor sokat kap felső tartományban.
Úgyhogy innentől kezdve Power hiba kilőve.
Ha tudod a DT-d előéletét, és lehet hogy busztatták, a főfúvóka kisebbre cserélése megoldja a problémád.
Viszont a DT-nél találkoztam azzal a faramuci jelenséggel, hogy a kehelycsőhöz a keverő levegőt kívülről szívja, és nem a levegőszűrő-házból.
Elég hülyén oldották meg, mert a kis szellőzőcsőre húztak egy gumicsövet, és leengedték a rugóstaghoz hogy kellő mennyiségű poros levegőt szívjon.
Ugyhogy én azt ajánlom, először takarítsd ki a karbit, és a kehelycsövet is vedd ki, és pucold ki azt, és környezetét.
Majd ha eztán is csinálja, akkor mehet a kisebb főfuvi bele.
Sok sikert.
(Szerintem egyszerűbb válaszolni a feltett kérdésre, mint az anomáliás halandzsa....:)
Nem te írtad, hogy úgy indult, hogy a keverékcsavart betekerted? Akkor miért csak a tűvel lehet állítani? Amúgy biztos van benne abban a karbiban egy úszó, az szabályozza a benzinszintet, lehet állítani kellene.
A tűnek mi köze van a benzinszinthez? A benzinszintet az úszó határozza meg, és neked azzal semmi gondod nincs, egyszerűen sokall a motor, már 3-an leírták előttem.
A szirszar a légszürőházban egy gyári légszürő , és a müanyag rács ami tartja . Ezen kivül más szirszar nincs benne. Sokat nem kaphat, mivel ezen a Mikuni karbin csak a tüvel tudsz benzinszintet állitani , azzal meg kipróbáltam az összes lehetőséget. Az eredmény sajnos mindenhogy ugyanaz. Télleg nem tudom mi lehet , vagy mitől.
hosszú menetes szár van most rajta,a dobnál ugye jó.
de elől,a lábféknél 2db alátét van ráhegesztve...nem épp igényesen
Lakatos szerint azonnal ki kellet volna cserélnem,amint megvettem
megvettem 2 szaros power motort is...azt se tudta mi az
lassan 1 éve szívok,csak power miatt...ezért is segítek Gábornak most
most regélhetnék itt a vaterárol,de fölösleges,egyszerűen nagyorrúak irányítják,és egy fos,lehúzós szar..
ha Apuci nincs,valószinüleg eladtam volna a motort
de nehogy jó legyen,beszart a cdi....
Az úszóház térfogata, benzinbefogadása kb. 4-5 cent.
Ha elzárod a benzincsapot, akkor egy idő után kevesellni fog, és elkezd jobban menni a motor.
/Az én motorom, kb 1 km-ert tesz meg egy úszóháznyi adaggal./
Namármost ha elzárod a benzincsapot, és elkezdesz vele menni, és kb 30-50 méter után elkezd jól menni a motor, teljesen az 1 km-ig, akkor magas az úszószint.
Viszont ha csak az utolsó 30-50 méteren indul meg, és utána le is hörög, akkor nagy a főfuvid....
Érteni?
árba meg nem tudom,majd kitalálunk valamit rá
Árba mit gondoltál érte?
Köszönöm mindenkinek az információkat.
Mivel csak 6000-ig forog ki, és felette durrog mintha tiltana, a légszűrőcső levételével elmúlik, akkor sokat kap felső tartományban.
Úgyhogy innentől kezdve Power hiba kilőve.
Ha tudod a DT-d előéletét, és lehet hogy busztatták, a főfúvóka kisebbre cserélése megoldja a problémád.
Viszont a DT-nél találkoztam azzal a faramuci jelenséggel, hogy a kehelycsőhöz a keverő levegőt kívülről szívja, és nem a levegőszűrő-házból.
Elég hülyén oldották meg, mert a kis szellőzőcsőre húztak egy gumicsövet, és leengedték a rugóstaghoz hogy kellő mennyiségű poros levegőt szívjon.
Ugyhogy én azt ajánlom, először takarítsd ki a karbit, és a kehelycsövet is vedd ki, és pucold ki azt, és környezetét.
Majd ha eztán is csinálja, akkor mehet a kisebb főfuvi bele.
Sok sikert.
(Szerintem egyszerűbb válaszolni a feltett kérdésre, mint az anomáliás halandzsa....:)
itt a kép,a külseje más,de szerintem jó a tiedhez Gábor...
16 ezer volt a kettő gumi, aszfalton jól tapad, bár még nem nagyon döntögettem, sárban már csúszkál, 2 bar-ra van fújva - ez is rájátszik.
Bocs ha férreérthetően fogalmaztam.
de elől,a lábféknél 2db alátét van ráhegesztve...nem épp igényesen
Lakatos szerint azonnal ki kellet volna cserélnem,amint megvettem