Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Abszolút . Holnap lecsekkolom !
Igen én is azt hittem megkérdeztem villanyászboltba (többe is) elvittem megnézték és azt mondta ilyet nem fogok találni mert nem szabvány.
Nem lehet, hogy ez egy mezei potméter? Mivel így hátulról igencsak úgy néz ki.
és mennyi lesz az ára ha vége a licitnek? főleg hogy beharangozod ide a DT fórumba.
vaterát meg mellőzzük...
megvettem 2 szaros power motort is...azt se tudta mi az
lassan 1 éve szívok,csak power miatt...ezért is segítek Gábornak most

most regélhetnék itt a vaterárol,de fölösleges,egyszerűen nagyorrúak irányítják,és egy fos,lehúzós szar..

ha Apuci nincs,valószinüleg eladtam volna a motort
de nehogy jó legyen,beszart a cdi....
Hangosan gondolkodom....
Az úszóház térfogata, benzinbefogadása kb. 4-5 cent.
Ha elzárod a benzincsapot, akkor egy idő után kevesellni fog, és elkezd jobban menni a motor.
/Az én motorom, kb 1 km-ert tesz meg egy úszóháznyi adaggal./
Namármost ha elzárod a benzincsapot, és elkezdesz vele menni, és kb 30-50 méter után elkezd jól menni a motor, teljesen az 1 km-ig, akkor magas az úszószint.
Viszont ha csak az utolsó 30-50 méteren indul meg, és utána le is hörög, akkor nagy a főfuvid....
Érteni?
Találtam vaterán vázat lábtartóval 11 ért akkor az már azért akárhogy nézem jobban megéri
okés jó lenne ha találnál egy ilyet tudnék neki örülni
hát akkor nézek másikat holnap
árba meg nem tudom,majd kitalálunk valamit rá
Az enyém 7.5K ohm-os az mit befolyásol vajon jó lehet bele?
Árba mit gondoltál érte?
Rendben , kipróbálom ezeket is , nem kötekedés miatt vagyok itt , vagy mert nincs jobb hobbim , csak egyszerüen senki nem tud magyarázatot adni erre. Igazatok van , én értelmeztem férre a dolgot , a tűnek semmi köze a benzinszinthez, viszont akkor mivel és hogyan állitok benzinszintet ? Nagy gyakorlatom nincs benne , nem sokat szereltem motort.

Köszönöm mindenkinek az információkat.
Ha nem boldogulsz vele, hozd el Vasárnap Gödöllőre, belövöm neked a karbit, oszt fut6sz is....:D
Itt megtalálható, hogyan állítható be helyesen a power szelep DT-n, magam írtam az egészet, remélem mindenkinek érthető lett, GI-nek pedig köszönöm szépen a tárhelyet
Akkor írok neked én is választ ha megengeded, ezen talán el tudsz indulni.
Mivel csak 6000-ig forog ki, és felette durrog mintha tiltana, a légszűrőcső levételével elmúlik, akkor sokat kap felső tartományban.
Úgyhogy innentől kezdve Power hiba kilőve.
Ha tudod a DT-d előéletét, és lehet hogy busztatták, a főfúvóka kisebbre cserélése megoldja a problémád.

Viszont a DT-nél találkoztam azzal a faramuci jelenséggel, hogy a kehelycsőhöz a keverő levegőt kívülről szívja, és nem a levegőszűrő-házból.
Elég hülyén oldották meg, mert a kis szellőzőcsőre húztak egy gumicsövet, és leengedték a rugóstaghoz hogy kellő mennyiségű poros levegőt szívjon.
Ugyhogy én azt ajánlom, először takarítsd ki a karbit, és a kehelycsövet is vedd ki, és pucold ki azt, és környezetét.
Majd ha eztán is csinálja, akkor mehet a kisebb főfuvi bele.
Sok sikert.
(Szerintem egyszerűbb válaszolni a feltett kérdésre, mint az anomáliás halandzsa....:)
szívatód jól működik? nem ereszt át alapból? főfúvóka mekkora?
Nem te írtad, hogy úgy indult, hogy a keverékcsavart betekerted? Akkor miért csak a tűvel lehet állítani? Amúgy biztos van benne abban a karbiban egy úszó, az szabályozza a benzinszintet, lehet állítani kellene.
úszószint...

itt a kép,a külseje más,de szerintem jó a tiedhez Gábor...
A tűnek mi köze van a benzinszinthez? A benzinszintet az úszó határozza meg, és neked azzal semmi gondod nincs, egyszerűen sokall a motor, már 3-an leírták előttem.
A szirszar a légszürőházban egy gyári légszürő , és a müanyag rács ami tartja . Ezen kivül más szirszar nincs benne. Sokat nem kaphat, mivel ezen a Mikuni karbin csak a tüvel tudsz benzinszintet állitani , azzal meg kipróbáltam az összes lehetőséget. Az eredmény sajnos mindenhogy ugyanaz. Télleg nem tudom mi lehet , vagy mitől.
Kenda K280
16 ezer volt a kettő gumi, aszfalton jól tapad, bár még nem nagyon döntögettem, sárban már csúszkál, 2 bar-ra van fújva - ez is rájátszik.
Az az anomália, hogy soakt kap, vag teleraktad a légyzsűrőt mindenféle szirszarral.
Te meg a képeit Én ott egy csajt látok!
OKé várom a képeket a powerről.
Nyitott alatt azt értettem , hogy nem volt rajta légszürő.
Bocs ha férreérthetően fogalmaztam.
hosszú menetes szár van most rajta,a dobnál ugye jó.
de elől,a lábféknél 2db alátét van ráhegesztve...nem épp igényesen
Lakatos szerint azonnal ki kellet volna cserélnem,amint megvettem