Vagy a szervizben "legjobb prox" dugóval szerelték, ahogy szokott lenni. Vagy a sufniban rosszul húzták meg a hengertőcsavar anyáit, rossz olaj, rossz karbibeállítás. Ma szétkaptuk haver full-tuning robogóját. Azt mondták neki a szervizben, hogy garanciát nem vállalnak mert a blokkban minden beleér mindenbe, ékszíj stb. Hát szétszedtük: Tárcsákon semmi váll, ékszíj (mostmár) rendben, a blokk igényesen átalakítva a kuplungnak, az ékszíj alaphelyzetben sem tud semmihez sem érni, de üzem alatt sem, nem üt semelyik tengely, szépen jár és működik minden. (Ékszíjcserére vitték) De a szervizben már generálozni akarták ez egész hajtást (nem kis anyagáron+4000Ft/óra)
Hát nem tudom,nagy butaságnak tartom ezt a dolgot, hogy gyári dolgot vegyen mindenki a motorjába. Miért vegyek gyári Yamaha dugót 6ezerért, ha éppen tudok venni Prox dugót( ami márkásabb is, valamint tartósabb is)? És most nem a pénzről beszélek, mert az ember már az evolúció elején is megtanulta a 3 alapvető dolgot: Halászni, Vadászni, GYÜJTÖGETNI. Én 2hónapig gyűjtögettem mire összetudtam mindent venni a motoromhoz. Amit még nem értek:D Mi ez,hogy megjártad már a Prox dugókkal?:D Hogy lehet egy dugót ami ráadásul Prox elcseszni?:D vagy fordítva rakod bele, vagy nem jó a keverék,vagy,, ha már az van benne nyelelek, mert nem kell ezt bejáratni" :D vagy elképzelésem sincs, de mindenféleképpen emberi mulasztás miatt :D amúgy ezek nem mennek ,, csak úgy tönkre"
Nem cseszegetésképpen írtam, nehogy azt gondold, mert távol álljon tőlem, csak annyira meglepődtem mikor azt írtad, hogy mindenből gyárit, meg a Prox dugóval csak megjártad.
én ajánlom figyledbe ha teheted mindenböl eredetit rakja a blokba mert az a lelke és nem hiáb be le való, az eredeti cuccos az a biztos már megjártam a prox cuccok miat
városba néha igencsak kevésnek érzem a 80ast, országútra főleg és nagyon jó lenne már ha meglenne a nagyobb /valszeg tt600/, de az még jobb lenne ha terepen legalább félig ki tudnám "motorozni".....
Félreértettél ZoliBácsi!
Nem azt írtam. Hanem azt, h életkorhoz köthető (pl súly, tapasztalat, fizikum) a motor teljesítménye valamilyen szinten.
Mcadwee hozzászólásához pedig csak annyit, h nem mindenki egyenesben húzza a gázt. Én a 25ös DTvel körbemotoroztam egy két nagyobbat mint én. És most a 650essel is tartom a tempót. Igaz még nem tudok annyit, mint kell, de fejlődök.
Ha valakinek segítség:
15-ös első lánckerék helyett 13-asat raktam előre az 50-es MX-en. Eddig óra szerint 80-at ment, de nem pörgött sokat ilyenkor, most 75-öt megy teljesen kipörgetve, szélben, homokban, emelkedőn, "bárhol". Megszűntek váltásoknál a megtorpanások, eddig váltás után olyan fordulatra esett, ahol mégúgyse ment a gép, várni kellett. Most pont oda esik vissza, ahol elkezd húzni. Gyorsulása százszor jobb lett, jobban viszi a szántást is, egykereket, viszont a 80-as utazó lecsökkent 65-70-re. Eddig 80-nál pörgött annyit, mint most 70-nél, tovább tartósan nem szeretem pörgetni. Most jól gyorsul, ilyenkor hiányzik belőle a 6. gang.
Komolyan venni a motorozást? Az élsportban talán, de akinek "csupán" az élet a motorozás, az addig motorozik valamivel ameddig jól esik neki, nem kell szinteket ugrani életkor függvényében. A szintek a tudás függvényében kellene, hogy legyenek. Én nagyon jól megvagyok az 50-esemmel, pedig mentem már nagyobban nem egyszer. Volt 70es hengerem, ment, mint a bolond, de mégis 50-es hengert tettem rá. Lassan 10 éve hajtom a kis motorokat, és még mindig tudnak újat nyújtani, nem érzem, hogy hűde tudnék motorozni, meg milyen gyenge a motor, kivéve egyenesben - ott mindenki király, meg kell a nagyobb mert már nem érzi a gyomrában a nyomatékot. Városba meg 50-estől nagyobb nem tudom minek kell, így is mire a mögöttem lévő autó át ér a lámpán, én a következőnél ÁLLOK(mert haladni nem lehet). Ha meg előttem van, el kell venni a gázt, mert úgysem lehet haladni. Pedig csak 50-es. Igaz aki szlalomozni akar a kocsik között 110-zel, meg előzni mindenhol, annak kell a nagyobb. Csomó haverom a 125-ös gépekkel megy, de semmit nem tudnak, csak egyenesben húzni neki. Egyenesben 140, kanyarban 25. Meg már 40-nél ráhasalni a motorra. Városi vagányok, van itt nem messze egy kanyar, amelyikben már mindegyikük eldobta a gépet. Egyszer ültem valaki mögött és gyorsan ment a kanyarban, de még be lehetett volna venni lazán, erre megijedt és szinte egyenesen hagyta kimenni a motort a padkára megfeszült karizmokkal. SZEINTEM
Köszi szépen akkor megvehetem az 57.25 -t a kérdésem még az lenne , hogy valakinek van tapasztalata a taiwani vagy a japper TKR dugókról melyiket szabad megvenni?
Ok tudom Prox vagy Wössner a csúcs de a fenti kategóríáról valakinek van véleménye?
Úgy nézem ez örök téma a fórumon. Szerintem a 15Le a lehető legreálisabb feltételezés.
Srácok ki kell próbálnotok egy két 20-30Le-s gépet, aztán átgondolni mit is tud a kisDT. Nekem baromi hamar kicsi lett. Jó, meg hát szar is volt az enyém, mint állat.
De amikor belőttük, igaz nyitott légszűrőházzal leadta a teljesítményt ha pörgettem, akkor azért ment. A 50-80ccmes DT szerintem 12-14éves korig jó, meg annak, aki városban B jogsival közlekedik a boltba. A 25ös is max 17éves korig megfelelő, ha vki "komolyan" veszi a motorozást. (na most ezért le leszek hurrogva asszem... )
Valaki meg tudja mondani , hogy a 125LC2 1986 -os hengeremet felfúrathatom 57.25 -re? mennyi a végső határ?mert most a dugóm amit kivettem az olyan 56,75 körüli és nem volt a legpasszosabb azért nem merem 57.00-ra.
A 350-es jaffát mióta motorozok, nem értem, hogy azt miképpen lehetett ennyire gynegére csinálni.
Vélhetően, ha felszaladna rá két normálisabb 28-as karbi, meg valami rendesebb csövek, akkor még menne is.
A yamaha levegős 350-ese 1970-es évek elején már tárcsafékes, 6sebis, és 28 loerős volt.
nem vagyok naprakész DT ügyben, de valamikor 2000 környékén maximálátk az erejét 15pacalban, hogy illeszkedjen a legkisebb jogsihoz.
Én úgy tudom, hogy azóta nincs 22loerős változat.
A 80-as motorok meg kb egyezményesen 8-9 loerősek már hosszú évtizedek óta
Yahzeet kell megkérdezni milyen egy 15Le körüli akkora motor, hogyan szól, nincs sok köze a 80-as Dt-nek azt megmondom :)
De egyébként kb tényleg 8Le saccolom én is, az tuti, hogy semmiképpen sem több. Hasonló teljesítményű tuningokkal megy együtt.
Az R-es 125-ös meg szódával 20 körül elmegy.
Nem cseszegetésképpen írtam, nehogy azt gondold, mert távol álljon tőlem, csak annyira meglepődtem mikor azt írtad, hogy mindenből gyárit, meg a Prox dugóval csak megjártad.
Nem azt írtam. Hanem azt, h életkorhoz köthető (pl súly, tapasztalat, fizikum) a motor teljesítménye valamilyen szinten.
Mcadwee hozzászólásához pedig csak annyit, h nem mindenki egyenesben húzza a gázt. Én a 25ös DTvel körbemotoroztam egy két nagyobbat mint én. És most a 650essel is tartom a tempót. Igaz még nem tudok annyit, mint kell, de fejlődök.
nekem ebben a kategóriában az a kedvencem, amikor valaki lecseréli a 600-ast 1000-es re, mert "kimotorozta"
Miközben a hétköznapi motors, egy 20 loerős MZ-t sem tud kimotorozni, kevés neki 120+loerő, ez oyl tréfás:)
Köszi
15-ös első lánckerék helyett 13-asat raktam előre az 50-es MX-en. Eddig óra szerint 80-at ment, de nem pörgött sokat ilyenkor, most 75-öt megy teljesen kipörgetve, szélben, homokban, emelkedőn, "bárhol". Megszűntek váltásoknál a megtorpanások, eddig váltás után olyan fordulatra esett, ahol mégúgyse ment a gép, várni kellett. Most pont oda esik vissza, ahol elkezd húzni. Gyorsulása százszor jobb lett, jobban viszi a szántást is, egykereket, viszont a 80-as utazó lecsökkent 65-70-re. Eddig 80-nál pörgött annyit, mint most 70-nél, tovább tartósan nem szeretem pörgetni. Most jól gyorsul, ilyenkor hiányzik belőle a 6. gang.
akit érdekel egy korrekt árú, új állapotú DT125R, az nézzen be!
Ok tudom Prox vagy Wössner a csúcs de a fenti kategóríáról valakinek van véleménye?
Srácok ki kell próbálnotok egy két 20-30Le-s gépet, aztán átgondolni mit is tud a kisDT. Nekem baromi hamar kicsi lett. Jó, meg hát szar is volt az enyém, mint állat.
De amikor belőttük, igaz nyitott légszűrőházzal leadta a teljesítményt ha pörgettem, akkor azért ment. A 50-80ccmes DT szerintem 12-14éves korig jó, meg annak, aki városban B jogsival közlekedik a boltba. A 25ös is max 17éves korig megfelelő, ha vki "komolyan" veszi a motorozást. (na most ezért le leszek hurrogva asszem... )
Az enyém is 57.25-ön van, úgyhogy nyugodtan furathatod. szintén 125-ös Dt Lc2-es.
Valaki meg tudja mondani , hogy a 125LC2 1986 -os hengeremet felfúrathatom 57.25 -re? mennyi a végső határ?mert most a dugóm amit kivettem az olyan 56,75 körüli és nem volt a legpasszosabb azért nem merem 57.00-ra.
Előre is köszönöm válaszaitokat.
Vélhetően, ha felszaladna rá két normálisabb 28-as karbi, meg valami rendesebb csövek, akkor még menne is.
A yamaha levegős 350-ese 1970-es évek elején már tárcsafékes, 6sebis, és 28 loerős volt.
Én úgy tudom, hogy azóta nincs 22loerős változat.
A 80-as motorok meg kb egyezményesen 8-9 loerősek már hosszú évtizedek óta
De egyébként kb tényleg 8Le saccolom én is, az tuti, hogy semmiképpen sem több. Hasonló teljesítményű tuningokkal megy együtt.
Az R-es 125-ös meg szódával 20 körül elmegy.