Mondjuk azt is hozzá kell tenni, hogy pl a 21 lovasnak (könyvében) mondott etz lényegesen hosszabb áttétellel is minimálisan, de mindenképpen erősebbnek érződik csúcsra, nomeg persze 10x nyomatékosabb.
Hasonló a helyzet a jaffa twin sport 25Le-vel. :)
Bár BRC mondott valami 40Le+-os motort gyártó szerint, amit a moto technika lapbn mértek, aztán lett belőle 25
Háát nem tudom.... Múltgor írtad, hogy ENERGY mérte vagy mi és 10 körül volt neki....most ha egy simson 4-5 körül van, akkor egy fasza 80 as DT szerintem nem 10-15 között mozoghat.
Kicsit szét kellett ma szednem a paripát, mert akadt egy kis gond, és nézegettem a kuplungkosarat és a hátulján lévő fogaskerék kísértetiesen úgy néz ki mint a tied, biztosan el van törve a tied? mert a képre már nem emlékszem amitberaktál, de ahogy nézem az enyémről lefestegethető lenne a hátsó kis kerék...
Vettem új aksit a motorba, de miután megmértük a feszültséget, kiderült h nem az aksi hiány itt a hiba, mert a miközben járt a motor akkor se ment 12,5V fölé (azaz ez csak az akumlátor feszültsége)
Szerintetek hol lehet a gond?
Köszi!
Hasonló a helyzet a jaffa twin sport 25Le-vel. :)
Bár BRC mondott valami 40Le+-os motort gyártó szerint, amit a moto technika lapbn mértek, aztán lett belőle 25