Menet közben is ok. Szépen húz:) Mikor először huzattam ki power nyitásig...hát meglepődtem:) 100-ig kihuzattam ma 1szer, de sztem ment vna többet is, de hát nem erre van kitalálva.
Rendszám...a két felső sarkánál volt megcsavarozva csak letört...és most így csavarozták meg...Így engedték át műszakin....de most én viszem műszakira a héten, csináltassak rá újat?
A modellfrissítéses darabot észrevennéd, teljesen mások az idomok és az ülés. Az a DTX amire te gondolsz, persze kijött enduro kerékkel is ugyanúgy DTR néven. Ez még a régi (szerintem szebb-jobb) verzió. A képen levő hibák meg apróságok. Én a kormányhoz nyúlnék, de minden mást hagynék gyárinak Menet közben is rendben van? A rendszámmal milett?
No lőttm még pár képet.
Ezen rajt vannak a hibái is.
és egy olyan kérdésem lenne, hogy szerintetekk ez még nem a 2002-es modellfrissítés utáni darab ugye? Mik a külünbség köztük?
Előre is köszi.
csövi! itt az email címem: b.istvan@index.hu, érdekel a kerék, ha jó a mociba, és meg tudunk rá egyezni. külld el a telefonszámod légyszives emailben, és képet a felnikről, meg egy árat ami gondoltál rá kb, 2hét múlva már győrben leszek (ott tanulok) és megnézem h jó-e :-)
Vagy nem...
hol ismeri az a paraszt a nyomaték kulcsot?
aztmondod neki,hogy himba,elkezdi himbálni a tudod mit...
linkre járnak 4-6 évet tanulni vagy mi szösz?
igaz nekem is van esztergályos ismerős aki motorszervízes...de ő kitanult mindent...autoditakta
Szerintem el... ismerek olyat aki végzett, autó, motorkerékpár szerelő sulit, de néha gondot jelent pl ,hogy merre kell a csavart kitekerni...... nem viccelek!
Szerintem az az egyszerű parasztgyerek aki már 6 évesen a bringáját, majd 10 év mulva éjjel nappal a zsiguliját reszelte a kert végén mert érdekelte a dolog, 100szor többet érhet egy iyen végzett szakembernél... bár bizonyára még semmit nem hallot az lágy acél lehűlési görbéjéről....
És képzeld el amikor valaki egy ilyen szervízbe viszi a motorját, majd amikor el akarja adni az új tulajt pl az ebben a szervízben adott javítási számla győzi meg a vásárlás mellett. "húú ez biztos jó állapotú motor, hiszen hozzáértők javították a szervízben"
Régebben téma volt a kis 80 as erőmű fogyasztása. Lejöttem vele ide a Börzsönybe, ide felé Vácon teletankoltam. Majd jöttem vele úgy 40-50 km et közúton ,nagy dombokkal (álomszép helyeken) majd itt a környéken is csomót szaladgáltam, soka terepeztem. kb 150 km alatt amiből olyan 60 km tuti terep, dombokon föl le kb 1-2-3 fokozat. a többi pedig falusi járkálgatás-országút. Most nemsoká indulok haza, és beöntöttem az 5 literes kanna tartalmát és majdnem csurig lett a tank. Tehát úgy 150 vegyes km alatt a gépezet úgy 5,5 liter benyát fogyasztott. Ez szerintem nem rossz , bár álltalában lájtosan közlekedtem, olyan faluban illő nézegetősen
Ha minden ember így állna hozzá, és nem úgy, hogy miért nem megy 140et.. Mennyivel nyugodtabban lehetne már használt motort venni.
De szeeretnék rá egy supermoto szettet is venni, szóval spórolni kell:)
Előre is köszönöm
Rendszám...a két felső sarkánál volt megcsavarozva csak letört...és most így csavarozták meg...Így engedték át műszakin....de most én viszem műszakira a héten, csináltassak rá újat?
Ezen rajt vannak a hibái is.
és egy olyan kérdésem lenne, hogy szerintetekk ez még nem a 2002-es modellfrissítés utáni darab ugye? Mik a külünbség köztük?
Előre is köszi.
beleférne a dt-be?
illetve ha jó az áru,akkor Ki igényelne kedvezményesen áron?
Kérésre csinálok szöges gumit is a télre
hol ismeri az a paraszt a nyomaték kulcsot?
aztmondod neki,hogy himba,elkezdi himbálni a tudod mit...
linkre járnak 4-6 évet tanulni vagy mi szösz?
igaz nekem is van esztergályos ismerős aki motorszervízes...de ő kitanult mindent...autoditakta
Szerintem az az egyszerű parasztgyerek aki már 6 évesen a bringáját, majd 10 év mulva éjjel nappal a zsiguliját reszelte a kert végén mert érdekelte a dolog, 100szor többet érhet egy iyen végzett szakembernél... bár bizonyára még semmit nem hallot az lágy acél lehűlési görbéjéről....
http://www.kepesmotor.hu/yamah...