Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A nagyobb szám vastagabb olaj.
eladó egy 50-es enduró rezó(baloldali)ár:5000ft
Az enyémbe is 80w90 van nekem semmi gondom nincs vele nem csúszik. Hidegen néha ha nemhuzkodom be párszor akkor elindulásnál lefullad de ennyi.
Motorszerelőm véleménye szerint 10w40 et kell bele tenni én is azt tettem (mind1 hogy 2t , 4t,auto,vagy motor) lényeg hogy nekem bevált és még mindig zsir
4T-be való 10w40 van nekem, szerintem még a 20 is elmegy.
Nekem most ilyen sivítós hangja van...és nem is fog....megyek harmadikba membránon gázt vissza engedem ráhúzok egy nyél gázt azt már el is csúszik a kuplung....meg 2-3-ba kuplunggal esélytelen lenne felvenni 1 kerékre mert akkor is elcsúszik... 4T-kbe való 20W50 nem jó bele mi?
Egy iylen kis libakergetőben nincsenek erők, nincs benne sem teljesítmény sem nyomaték, az olaj kb semmiylen igénybevételnek nincs kitéve.
Tök nyugodtan küldhetsz bele 20 körüli olyajat, ha azzal sivít (nem fog) akkor kicsit vastagabbat.
Mármint azután adtak, hogy megrendeltem személyesen minta alapján a hozzá való dugót.
Nekem azt akarták bemesélni a motorosbolt-szervizben, hogy azért adtak 6ezer forintért egy noname sima dugót a détébe, amin még ablakok sincsenek, mert annak semmi jelentősége, az csak anyagspórolás. És akkor a fejmagasságra még nem is térnék ki. Szánalom. Az ember csak úgy mehet vásárolni, hogy EZ KELL, ILYET ADJANAK, nem megkérdezni ők mit ajánlanak, nem rájuk bízni bármit is stb.
Megjött a páncélom...
Whááááá
Nekem is az van vele....nem kaptam más olajat a motoros boltban! Ráadásul elég nagy, szerelnek is meg minden. Mondtam, hogy valami 10W30-as olajat szeretnék 2T motorba. Azt mondta, hogy 80W90 es való bele...ők ilyet raknak mindenbe. Megvettem...úgy csúszik a kuplungom mint a disznó!
tudtommal 10w30 as "2t váltóolajat" írnak hozzá. de ha pl 10w40 es motorkerékpárba való motor-váltó olajat teszel be akkor sem lesz gond. Szerintem a sima 80w90 es hajtúműolajat kerüld, mert rossz tapasztalatom volt vele.
DT80LC2 bontás

mpepe20@freemail.hu
Ez a Simson érdeme Éppen most néztem 80-as Lc hajtókart, na abba a gyár szerint volt mindegy. Az mucsaröcsögén az igénytelen tulajoknál tény, hogy fele annyira sem bírná és nem is bírja :)
Többit nem adja be amit ehhez írtam úgyhogy ide írom :

ELÉRHETŐSÉGEIM :

Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu (ez az MSN-em is)
Eladó YAMAHA DT 80 Alkatrészek !

Link :

http://racing-bazar.hu/motorke...

+ Cross Bukó & Szemüveg

Link:

http://racing-bazar.hu/motorke...

ELÉRHETŐS
Gondolom, a tiedbe igen.
És gondolom, olyan is.
amint elintéztem itt a fórumozóknak azt a 8-10 gumit,azthiszem lelépek innen,holnap írok is egy kis regényt

de most megyek,nagyon idő van
haha,marha vicces volt
1.5l eszik a kis "fos" simson,megkap mindent ami kell neki,minőségi cuccot

a-ból b-be maximálisan megfelel...nemtudom mit kell fikázni

még a végén elverem a dt teket
Én azé a 80-asba már megválogatom mit teszek...de csak azért mert már sokba van!
Nekem a kisdétébe is xD
,,a simsonba bármilyen szar jó...''---------------PONTOSAN!
fékfolyadékra értettem, hogy nem értek hozzá...
Amúgy köszönöm a segítséged.
És gondolom, a simsonba bármilyen szar jó...

A fékolaj, nem is olaj, henm foyladék, lehet kapni benzinkúton, a fékhengeren rajtavan milyen értékőt kell venned.
(jellemezően 3as nál nagyobbat)

A váltóba meg célszerű a gyár aéltal előírt löttyöt önteni.
olyan kérdésem lenne felétek, hogy a hajtóműolajnak milyen olajat használtok? vagy milyen kell bele? és fékolajnak? vagy abból milyenek vannak?
Nme értek hozzá, eddig csak simsonsom volt:)