Engem is inkább a 600as vonz. Egyébként azért kell olyan motor, ami fent húz, mert a domival sem bírom most már megállni h ne 6000környékén tartsam a fordulatot. És ez terepen is így van sajnos. Az utca jobban nekem való, talán.
Amik szóba jöhetnek, persze ehhez még sok sok véleményt ki fogok kérni, köztük a tiédet is:
(Nem mind sport, van túra is)
Honda:
CBR600F
CBR600RR / 900 RR
Transalp 650
VFR800
CB400F / 500F / 600F / 900F
Suzuki:
XF 650 Freewind
GS500
Yamaha:
TDM850
Minek 900-as? :) Nemár te is kimotorozz egy hatszázast, mert akkor elveszett tehetség vagy és a magyar bajnoki élvonalba fogsz tartozni :)
Meg most olvasom! RR-t? Elment az eszed? Max második motornak, az arra jó, hogy amikor kedved szottyan akkor utifutin kiviszek pannoniaringre, csapatsz egyet aztán hazahozod. Versenyre kevés, utcára meg akárki akármit mond egy kínlódás és az f-es eleve nagyobbat húz abba a tartományba, ahol a magyar valentino rossik főként használják (alúl). Mert az egy szép dolog, hogy van egy éles vezérlésű motor, ami tetőre kurvajót húz, mindezt az alja rovására.., de ha alúl használod akkor minek? Ezért szokták a valentino rossik kimotorozni a haccázast és venni ezrest, mert ott használják az rr-t, ahol az törvényszerűen nem húz keményet.
Meg bünkényelmetlen.
Hallani is, amikor a magyar rossik az rr, gsxr-ükön rugalmasságot tesztelnek a 85sön, alúlról szépen elforgatják majdnem oda ahol elkezd igazán húzni, aztán kilóméteres motorfék, majd újra és újra :)
Persze ha az a vágyad, hogy 1-be 100-nál kezdjen igazán húzni, akkor hajrá.
Köszi a tanácsot:)
Ekkora motort most vittünk először.
De amúgy több mint 300 km-erene keresztül így hoztuk és egy centit sem mozdult, szal nem volt olyan rosszul fel kötve, stabil volt, elhiheted:)
Ja, dettó, bár van hozzá tárcsás első. Olyat akartam, amit csak előtolok és mindig megy.
Teljesen reális 27Le megvan szerintem, béka segge alól húz, fentre csak fogy el és folyamatosan pakolhatod fel neki bármikor. Szerintem kellemes, kényelmes lesz vele csapatni.
Valamivel jobbat tol, mint az emcett cvájhunderfünfcig tetőre, csak ez alapjárattól a tetejéig.
Arra amire nekem kell tökéletes, bár kétütemű pártiságomat egy pillanatra sem bizonytalanította el. De abból csak új,újszerűt vennék terepre, vagy építenék. Erre meg sem pénzem, sem időm.
Áttérek utcaira tavasztól szerintem...
600as 900as RR-eket nézegetek. De szóba jöhetnek még a Hornetek is... majd meglátom, ősszel rendbevágom a dombinatort. A festés már le van zsírozva, kicsit összekapom műszakilag is, aztán tavasszal elbúcsúzunk szerintem.
És mi lesz az Pisti?
Van egy eladó Hondám. Megkímélt állapotban, terepet nem látott. Gondos gazdától. Papírozva, névre íratva 450.000ért.
Csak mert én is kinéztem a következőt. http://www.kepesmotor.hu/honda...
Grat hozzá, bár azért csak óvatosan, ne kiabáld el, sosem szabad.
Egyébként úgy néz ki, hogy én is találtam egy kivánalmaimnak megfelelő enduro gépet. Bár nem ennyi pénzért, de ha úgy alakul hamarosan nálam lesz. Igaz az 2 évtizeddel régebbi modell. :)
Megálltunk tankolni és akkor lőttem azokat a képeket.