Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt fórumban már belinkeltem a 290ezres csoda gépet, és írta rá valaki, hogy próbálta felhívni, de vagy nem vette fel, vagy magyarázott neki össze vissza. Ha megtudod nézni élőben, és megvan minden papírja akkor azt vedd meg!
Egyértelmű,hogy a 2001-est vedd meg. 15ezer Km-rel még jó,hogy nem generálozták.
Hello.
Szerintem az újabbat vedd meg. Vagy vedd meg az enyémet az tuti . A műszakiztatás nekem még anno 12 ezer volt most mennyi azt nem tudom.
Elnézést a rossz linkelésésrt, remélem ezt leszámítjátok és azért még segítetek. Köszönöm.
Szevasztok. Nagy dilemában vagyok, ezért kérem a tanácsotokat
Lenne 2 Dt
Az egyik:
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=181326
Másik:
http://www.ha
sznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt_125-4047884

Összeadtam a költségeket, mire minden oké lesz ( 2. link...akksi,műszakit is beleértve) és benne van az üzemanyagköltég is
Szóval: Mind2 nagyjából 350 000 ezer forintra jött ki, de ez úgy, hogy minden oké lesz. műszaki,nevere is lesz írva A két motor közt csaknem 10 év különség van. Az első linkhez tartozó motor blokkja fel van újítva elvileg a máikban csak dugó csere volt.

Szerintetek mi tévő legyek? Ha semmi számotetevő plusz költség nem merül föl akkor mind2 350 000 ft-ba lesz bent.
Véleményetek? Előre is köszönöm a segítségeteket.
Még valami azt olvastam, hogy egy motor műszaki viszga 7 ezer ft, ez az átlag ez igaz? Mert ezzel az árral kalkuláltam a költésgeimet. előre is köszönöm a segítségeteket.
Szia! Kellene nekem az oldal ahon vannak dt 50 hez alkatreszek. koszonom
Ma nyomtam levegőt az elejébe volt benne 1,5bar felnyomtam 2,4-re és kijött miért szitál... ahogy elindultam, egyből kezdett rázni a kormány.. szar a gumi, de nembaj előre ma megjött az új gumi azt hétfőn feltetetem aztán kicentíroztatom elől-hátul. Ezzel a szitálás talán kilőve még a fékekkel kell kezdjek valamit folyadékot cseréltünk most az eleje keményebb lett és jobban is fog,hátulja nem sokat javult, ott lehet fel kell újítani a munkahengert
pinkmotors.hu
a kilóméteróra ügyben meg tekerd le a spirált fent lent(az első keréknél, már ha nem elektromos de szvsz nem) és nézd meg, nincs e elszakadva. Ha lent leveszed, akkor felemelt keréknél látni azt is hogy a jeladó forog e
Sziasztok tudtok segíteni pls a motorom nem méri a sebességem és a megtett km-emet sem :S meg oan oldalakat tudtok írni ahol lehet 2004-es yamaha dt 50 eshez alkatrészeket szerezni légyszi :) előre is köszi a válaszokat
Hello Mindenki!
Még mindig keresek komplett kuplungot a 125-ös Lc2-esemhez.
Ha valaki tud adni tippet, hol érdeklődjek, esetleg boltot, vagy van neki elfekvőbe, az kérem jelezze!
Hálás köszönet!
helló!
Nemrég került hozzám egy dt125E és az a problémám lenne hogy az enyém se nagyon akar 7-8ezernél többet forogni, most néztem meg a power szelepet és beállítottam úgy ahogy nemrég rendszergazda írta le. Van egy olyan érzésem hogy a karbi se tökéletesen van beállítva. Gyertyát újat kapott(NGK b9es)ami őzbarnára kivan égve. Nem tudom hogy fojtás van-e benne vagy mi lehet a probléma(talán dugó?) ebben szeretnék valami segítséget kérni. Előre is köszönöm!
Szerintetek ki fog gyozni?
nekem is elég gyenge az első fékem sajnos. rendesen felkeményedik és olyan a fogása mint ami jó ,de a fékhatás nem sok. nem is képes a gép stopizni... pedig már átmostam ,és mégsem. amikor még új volt a betét /Newfren/ akkor is ilyen volt. arra tippelek ,hogy mivel a gimu fékcsövem ott ahol mindig hajlik igencsak meg van törve ,és ez okozhat gondot. nemsoká csináltatok ,hozzá új csövet azt meglássuk. amúgy a hátsó dobfék szerintem tökéletes ehhez a teljesítményhez. simán megfogja a kereket, és még csúszós problémás utakon is szépen adagolható.
Köszönöm a tanácsot! Meg fogom csinálni.
valami hasonló az enyém is.
Sziasztok egy olyan kérdésem volna hogy 150 KM ert menetem a DT 125 R -em ell 1992 a gép ugy hogy kopra kiüritettem
Kérdés szerinetek ez fogyasztásilag mennyire jóó?
Úgy hogy elöl 15 ös hátul 45 ös fogaskerék van és kicsit temposan váltottam és olyan 70 es átlag tempo 5000 fordd meg néha néhe kicsit megpörgetemm
Meg hány literes lehet körülbelül a tankja
Előszőr is szögezzük le, hogy nem szeretem az etz-t. Egyátalán.
"nincs baja a futóművemnek.. "
Ok, akkor hibátlan.
Rendes fékcsővel nem takony szerű lesz a fékkar meghúzása, hanem kemény, egy ponton, de csodát ne várj. Ferrodo fékbetétből is több féle van, különböző fékhatással, ugyanazon típusra.
Lágyy, kemény, közepes. Persze élettartam rovására mennek itt is adolgok.
20k-s tárcsán ha használták annyira hogy ne rozsdáljon be, azért szokott látszódni kopás ha nem is akkora váll, hogy elakad benne egy gereblye :)
GI, valami nem okés... nincs baja a futóművemnek.. menj ki egy 125-ös dt-vel 100 fölé és hintáztasd meg a kormányt elkezd pattogni majd helyre áll.... 20e km a tárcsáknek semmi válluk sincs uj betétek elől hátul, én arra tippelek hogy a gumicsövek miatt szar a fékhatás vagy kellene egy fékfolyadék csere, eredeti folyadék van benne ha minden igaz, bár nem esik be se a pedál se a kar, elöl ferodo hátul nemtudom mien fékbetétek.


És tényleg "elég kritikus" vagy vagy nem is tudom hogyan nevezted magad de én inkább lenézőt mondanék... Vagy nem is, inkább megászllot, megszáltak téged a simsonok meg az mz-k mert azok jók meg régiek és sokat kibírtak...
Hello!
Ha még megvan a power motorod és átgondolod az árát mégegyszer ,megbeszélhetnénk.
Savval.
Hogy fog onnan lejönni?
Egyébként ez nicasilos ugye, a bevonat sértetlen maradt, ami csíkokat látni az a dugónak a hengerfalon maradt része :) Jó kis aluminium oxid. Nem éppen puha anyag.

"Tömör állapotban igen ellenálló. Hatszöges rendszerben kristályosodik. Kicsi a hőtágulása, a hőt jól, az elektromos áramot rosszul vezeti. A kristályos alumínium-oxid, a korund igen kemény anyag, a Mohs-féle keménységi skálán a 9. helyen áll."

:) :)
Néha szokott is hang jönni az ominózus pillanat, az elgyengülés elött, ahogy sír a főtengely. :) Ilyenkor szabad csak szépen elcsukni a gázt és nem elvenni, ha van idő és a csillagok állása is úgy akarja, akkor talán nem jön a "katt" vagy ha jön, talán kisebb :) Esetleg azonnal szivató. :)
Nekem egyszer egy 150es ETZ-t sikerült megakasztani , nem brutálisan de láthatóan meghúzta a dugó oldalát, aztán szép csörgős hangja is volt kb 10kmerig, utána halkabb lett de sosem lett olyan mint volt, szóval nem egészséges dolog az akasztás:)
Ez meg egy nálam lévő senda henger, ami olaj hiányában brutálisan megragadt körkörösen

De kis-nagy ragasztott dugókból van itthon "pár" darab. :)