elképzelhető ,hogy a vízpumpával történt valami és ezért nem tekeri a vizet a hűtőrendszerben. hűtőidom le, hűtősapka le, majd indítsd be és már alapjáraton is ,de a kicsit pörgeted a motort akkor egyértelműen látszódni kell, hogy forog a víz a hűtőben. ha nem látod hogy forogna-kavarogna a víz a gázadás függvényében akkor feltehetően a vízpumpa tengelyén vagy a meghajtó fogaskerék, vagy a lapátkerék megforog.
másik
azt is nézd meg ,hogy amikor úgy érzed ,hogy a henger-engerfej már nagyon meleg akkor az abból kijövő (felső) gumi hűtővíz cső is hasonló hűmérsékletű mint a hengerfej? ha nem (és van benne elég hűtőfolyadék) akkor feltehetően a termosztát nem nyit ki. ezen meleg állapotban a hűtőt is fogd meg ,hogy át van e melegedve az egész. természetesen a hűtőradiátor ,még a nagyon meleg hengerfej-belőe kijövő gumicső esetén is hűvöseb lesz, mint a hengerfej.
Van benne víz rendesen, viszont változatlanul keményen melegszik, a mutató meg heló, mert a hőgombáról lejött a vezeték. Plusz tegnap reggel indultam melóba és nem mér a km/h óra...úgyhogy betegeskedik. Én viszont láma vagyok ehhez, a szerelő meg csak egy hét múlva tudja vállalni. Tudnál/nátok tanácsot adni az órára és erre a melegedésre, hogy a szerelőig azért tudjak vele járni? Mert megy az most is mint a disznó, de ez a melegedés nagyon agagszt
"********* szövegek nem érdekelnek!Akinek kell segítek,akinek nem kell az ne olvassa el!Köszönöm!)"
ennek kb annyi érteme van,hogy aki fórumozni akar itt,nem hirdetni az mehet a pi**ba...
persze mindez a szöveg végére írva,nehogy tovább görgessen valaki
Valakinek nincsen:
-a power tengely bal oldala amire a műanyag tárcsát kell rakni
-egy műanyag tárcsa
-meg egy hosszabb power bowden
Baráti áron ha lehet
Ha tudsz angolul, értenéd az angol szöveget, akkor már megtaláltad volna, ha tényleg annyira érdekel. Google a megoldás. Ha meg nem tudsz, nem érted az angolt, akkor tökmindegy ha átküldöm vagy sem :)
Még mindig vannak eladó alkatrészeim, gondoltam frissítem a hirdetést, csináltam új képeket, leírom mik vannak még :
Blokkból :
lendkerék, főtengely (hibátlan, de a hajtókar cserére szorul), kuplung oldali dekli,
Egyéb :
komplett váz, első fékbowden, hűtő, hűtőidom, lábtartók, fékpedál(hátsó) :),
láncvédő, blokvédő(haspáncél), csomagtartó(hozzátartozó idom), első teleszkóppár, központi teló, hátsó keréktengely(láncfeszítők is), kormány befogó, első sárvédő, tank
kb ennyi van lehet még van 1-2 apróság amit nem írtam úgyhogy lehet érdeklődni
Postázni tudom 2 féle módon :
1. utánvétel
2. postai rózsaszíncsekkes befizetés után
+ Eladó egy sima Cross Bukó+Szemüveg ( a bukón 4 helyen arany színű Fox levonók vannak)...
ELÉRHETŐSÉGEIM :
Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu (ez az MSN-em is)
Sziasztok!
Elszakadt a kuplungbovdenem és most kicseréltem. Azt vettem észre hogy ha sebességbe rakom és levegőben van a hátsókerekem akkor forogni kezd. Amikor megyek a motorral akkor teljesen normálisan megy. Ez onrmális dolog?
másik
azt is nézd meg ,hogy amikor úgy érzed ,hogy a henger-engerfej már nagyon meleg akkor az abból kijövő (felső) gumi hűtővíz cső is hasonló hűmérsékletű mint a hengerfej? ha nem (és van benne elég hűtőfolyadék) akkor feltehetően a termosztát nem nyit ki. ezen meleg állapotban a hűtőt is fogd meg ,hogy át van e melegedve az egész. természetesen a hűtőradiátor ,még a nagyon meleg hengerfej-belőe kijövő gumicső esetén is hűvöseb lesz, mint a hengerfej.
Sok sikert!