állj már meg öreg!
Te fényképezted vagy én? A gumi egy jó erős 80as, mivel még szőr is van rajta rendesen, és a futófelület is igencsak jó! Pár motor meg gumi megfordult már nálam,ugyhogy ne itt fikázz!
Az meg hogy eső volt akkor és áttoltam füves részen a mocit és kissé sáros lett a kerék,és emiatt csal a kép arról nem tehetek!
Neked is széles utat!
GPS, vagy stopperrel leméred, hogy mennyi idő alatt teszel meg 1km-t. vagy adott távot. Ezt az útszéli jelzőkkel lehet kiszámolni, nem tudom most hirtelen hány méterre vannak egymástól. 50-re emlékszem.
Köszi, ezt már kipróbáltam, mert utána olvastam és láttam, h egyszer írtad már ezt valakinek, na szóval ráköptem és semmi sercegés...Na hiszek neked majd a szaki pedig megmondja a tutit
Amikor a hengerfej "tűz forró" akkor ,hogy ha rácseppentesz egy kis vizet, vagy ráköpsz a hengerfejre akkor rögtön sercegve elpárolog? mert akkor szerintem az túl meleg. nálam amikor nagyn felmegy a mutató és "ráköpök" a hengerfejre akkor az fel sem forr,csak mondjuk 20:30 másodperc ala elpárolog. szerintem ez a vízcseppentés egész használható módszer, amíg nem hirtelen sercegve párolog el addig szerintem oké
Hello,
még mindig megvan a 2db 17es brembo felnim,80-90%os pirelli dragon gumikkal, áron alul 15ezer/db áron eladók,postázni is tudom, nem sérültek a felnik, ha valakit érdekel irjon vagy hivjon!
Enyémmel meg vagyok elégedve. Jó kis gép, 50eshez képest egész elfogadható. Viszont a megcsorbult felnimre azt mondta a felnijavító, hogy bontó... úgyhogy mehet a keresgélés.
nekem nemvolt mx-em soha, csak 50r-em van am6-os. Nekem pont hogy 3. 4. közt van nagy különbség De hát ugytünik tényleg van még sok dolog ami számomra érdekes. Ha tényleg olyan jól meg az a motor akkor szerencsés vagy
Meg kéne mérni, hogy hány fok az a tűzforró.
Mert ha 70 fok, akkor az teljesen rendben van 2-3 perc álló helyzetben való járatásnál, amikor alig van hűtése a motornak. És már 70 fokot sem fogsz meg, mert "tűzforró".
De most konkrétan mit csinál, forral vagy mi a probléma? túlnyomás, kemények a csövek atomúl?
Mondjuk elállítódott gyújtás, akár szegénykeverékes (dugulás) járatás is tudja főzni a hengert rendesen.
Mondtam, hogy az órám kevesebbet mutat, mint amit megy. Ezek szerint leellenőriztem. Nem kell neki 3km, de figyelj, ha nem hiszed járj utána :D Úgy emlékszem volt/van MX-ed, igaz adatlapodra egy 50R van írva, de kép semmi. Ha volt/van : Neked is a 4. sebesség olyan, hogy alig van különbség a 3.-hoz képest?
elképzelhető, mivel a golflabdába semm unalomból teszik bele a gödröcskéket, sőt tudtommal a fehércápák bőre (mint tudjuk ez az állat igencsak tökéletes közeli) is olyan mint a csiszolóvászon.
Finomra ki kelelne csiszolni, és utána gyöngyözéssel érdesíteni, csak oylan kicsik a likak, hogy macera.
mikor gurulunk?
neked szélesebbet!
Te fényképezted vagy én? A gumi egy jó erős 80as, mivel még szőr is van rajta rendesen, és a futófelület is igencsak jó! Pár motor meg gumi megfordult már nálam,ugyhogy ne itt fikázz!
Az meg hogy eső volt akkor és áttoltam füves részen a mocit és kissé sáros lett a kerék,és emiatt csal a kép arról nem tehetek!
Neked is széles utat!
legalább itt ne....
még mindig megvan a 2db 17es brembo felnim,80-90%os pirelli dragon gumikkal, áron alul 15ezer/db áron eladók,postázni is tudom, nem sérültek a felnik, ha valakit érdekel irjon vagy hivjon!
Mert ha 70 fok, akkor az teljesen rendben van 2-3 perc álló helyzetben való járatásnál, amikor alig van hűtése a motornak. És már 70 fokot sem fogsz meg, mert "tűzforró".
De most konkrétan mit csinál, forral vagy mi a probléma? túlnyomás, kemények a csövek atomúl?
Mondjuk elállítódott gyújtás, akár szegénykeverékes (dugulás) járatás is tudja főzni a hengert rendesen.