Ha lesz szabadidőm, nekiállok megfogalmazni egy power beállítást, meg egyéb folytások keresését aztán feltöltöm valahova. Az a baj, hogy 3 oldalanként előjön a téma. Ha youtube-on megnézed a videót, és neked arra forog amerre a videón, akkor félig jó. Aztán leveszed a kipufogót, adsz rá gyújtást, és ha benyúlsz a kipuff helyén, akkor lesz egy fém nyelv (a power tengely). A henger bal oldalán, a power tárcsán a 2 bovdennel beállítod úgy, hogy a hengerben belül a kiömlő fala egy síkban legyen a power nyelv síkjával. Ekkor lesz teljesen nyitva a cucc. Ekkor ki kell forognia 7 fölé is.
LC2-es 80-as DT-ről van szó, 89-es évjárat. Amúgy 7500ig forog, de nem veszi úgy a lapot mint pl az lc2-es gianellivel. Nem tilt 80nál, alul is húz. (Persze nem úgy, mint 5 felett.)
125R van neki szóval dobot nem fog szabályozni. Viszont tényleg nincs rendben neki, nekem nyomvályúsra van kopva a tárcsa, és a betét se új éppen, de simán satu van hátul. Eleje viszont tényleg nem egy főnyeremény, de ezt több tesztben is olvastam. Egy normális féknyereg megoldaná szerintem.
Alul is van ereje, nem csak 4-5 ezertől indul el? Kiforog 7 fölé kínlódás nélkül? Ráadod a gyújtást csekkol a power? Power jól van beállítva? 6.-ban nem tilt le 80nál? Van 6. ?
Hát egy jobb 80as tuning szett, de nem kell midracenak lennie (bár azt már mucsán be sem tudják állítani), az kb 100-ig simán együtt megy egy fojtatlan gyári dt-vel. Szerintem kis sebességnél még verheti is.
Elforog terhelés alatt, mondjuk 4-ben?
Remélem azért a blokkod rendben van, ha se futómű, se fék nincs a motorodon. Féket is javítani kell. Lehet a hátsó dobot szabályoztatni kell, új betétek.
Elől tárcsát kellene nézni érdemes-e felszabályozni, betéteket lecsekkolni. Van sokféle betét, sokféle hatékonysággal. De egy fosadék fékcsőtől is lehet puha fos fék. Főfékhengernél meg csak rájössz ha valami nem ok.
De pl ha azért szar a motorod eleje, mert a szimering elfosta magát és pattog, mint a fagyott kutyaszar, akkor simán lehet, hogy abenne lévő olaj a betétekre és a tárcsára ment. Természetesen a betét beitta (kuka) és el kell hogy szomorítsalak, de a fémek is hasonló tulajdonsággal bírnak. Pl olajitta fémet (alu hengerfej felhegesztétse) mikor hegesztessz, akkor habzik ki belőle az anyag.
Sajnos ez van, karbantartás kérdése.
Sziasztok! Továbbléptem a 80-asról egy 125-ös R szériás DT-re. Nagyon remélem, hogy még folytott, mert a haverok 80-asai kergetőzés közben épp csak hátul maradnak. Az lenne a kérdésem, hogy hol lehet benne a folytás? 92-es 4BL-es motorszámú. Rezo már volt szétvágva, szóval én vagy a powerre, vagy az CDI-re tippelek... Aki jártasabb ebben a dolgoban, kérem homályosítson fel! Köszi!
Egyébként minden váznak a geometriából adódóan van egy rezonanciája aminek valahova esnie kell, ott előfordulhat hogy szitál. Na most ez a pont oda szokott esni, ami nem a motor üzemi sebességtartományába esik.
Nem, azért mert szar a futóműved, gondolom sosem volt hozzányúlva, majd csak akkor lesz, amikor már 50-nél is félsz rajta aszfalton egyenesben. Amikor még 60-at mersz, akkor még mindig csak túl könnyű lesz a motor
A lényegesen szarabb vázú ETZ-m is szitál 110-nél, késöbb abbahagyja, de egyrészt szarok a szilentek, még kibékülök velük, de tudom hogy azért szitál, mert valami szar benne. Nem azért mert könnyű. Érdekes a 65kg-os racesimsonom, pedig az könnyű nem szitál be, sem 80-nál, sem 110-nél.
Elengedte a szívócsonkom a ragasztást (esztergálva lett bele nagyobb cső). Szerintem ott volt a gond, hogy más anyag és a tágulás nem azonos. Van valakinek eladó MX 50 vagy 80 szívócsonkja? inkább 80. Fontos lenne.
mtz-k nemjók mert nagyok már próbáltam valami kisebb kéne de a 45-45 kiló jó is lenne...
könnyü az eleje plusz még az én 60 kilóm xD Aszfalton nincsen baj csak ha megmozgatom a kormányt elkezd pattogni de abbahagyja, beton úton van baj
Amúgy fékek nektek milyenek? Most hogy már elkezdtem használni közúton nekem elég gyengének tűnnek a fékek, a hátulját szinte lehetetlen megcsúsztatni, és az eleje sem fog valami fényesen, nem érzem azt amikor nagyot fékezek hogy meg is állok, olyan szép lassan megáll de olyan hogy satufék nálam nincs Ez nálatok is így van? 125R
ehhez annyit tennék hozzá hogy teszteltem a lánc O gyűrűit (kmc és did márka, de már van rk ha az is érdekel valakit)
szóval hetekig áztattam benzinben és semmi elváltozás, majd utána kivettem-betettem felváltva napokon keresztül és ugyancsak semmi elváltozás
hetekig tartó áztatás után mintha kicsit lágyabb lett volna ami szinte nem is érzékelhető, bár lehet a sok tapogatástól volt
szóval benzines kefével moshatja aki akarja.....
de egy enduró láncot mifenének mosni? ha már nyikorog le kell fújni valami ócska 1000ft sprével aztán annyi...
5 flakon jó minőségű láncspréből lehet venni láncot
ja és ma próbálgattam 100 fölött kicsivel hogyha elkezdem mozgatni a kormányt "szitálni" akkor elég rendesen kezd pattogni az eleje, ezt okozhatja a gumi? Enduro gumi van elől.
eladta 2 nappal a megbeszélt elött
ja és az én dt-m eleje fel lett újítva,szinte stoppizni lehet vele...
Elforog terhelés alatt, mondjuk 4-ben?
Elől tárcsát kellene nézni érdemes-e felszabályozni, betéteket lecsekkolni. Van sokféle betét, sokféle hatékonysággal. De egy fosadék fékcsőtől is lehet puha fos fék. Főfékhengernél meg csak rájössz ha valami nem ok.
De pl ha azért szar a motorod eleje, mert a szimering elfosta magát és pattog, mint a fagyott kutyaszar, akkor simán lehet, hogy abenne lévő olaj a betétekre és a tárcsára ment. Természetesen a betét beitta (kuka) és el kell hogy szomorítsalak, de a fémek is hasonló tulajdonsággal bírnak. Pl olajitta fémet (alu hengerfej felhegesztétse) mikor hegesztessz, akkor habzik ki belőle az anyag.
Sajnos ez van, karbantartás kérdése.
A lényegesen szarabb vázú ETZ-m is szitál 110-nél, késöbb abbahagyja, de egyrészt szarok a szilentek, még kibékülök velük, de tudom hogy azért szitál, mert valami szar benne. Nem azért mert könnyű. Érdekes a 65kg-os racesimsonom, pedig az könnyű nem szitál be, sem 80-nál, sem 110-nél.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt_125_r-4081
386
könnyü az eleje plusz még az én 60 kilóm xD Aszfalton nincsen baj csak ha megmozgatom a kormányt elkezd pattogni de abbahagyja, beton úton van baj
Amúgy fékek nektek milyenek? Most hogy már elkezdtem használni közúton nekem elég gyengének tűnnek a fékek, a hátulját szinte lehetetlen megcsúsztatni, és az eleje sem fog valami fényesen, nem érzem azt amikor nagyot fékezek hogy meg is állok, olyan szép lassan megáll de olyan hogy satufék nálam nincs Ez nálatok is így van? 125R
Link :
http://racing-bazar.hu/motorke...
+ Cross Bukó & Szemüveg
Link :
http://racing-bazar.hu/motorke...
ELÉRHETŐSÉGEIM :
Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu (ez az MSN-em is)
azért szitál mert könnyű, enyém már 80 felett szitál.....
szóval hetekig áztattam benzinben és semmi elváltozás, majd utána kivettem-betettem felváltva napokon keresztül és ugyancsak semmi elváltozás
hetekig tartó áztatás után mintha kicsit lágyabb lett volna ami szinte nem is érzékelhető, bár lehet a sok tapogatástól volt
szóval benzines kefével moshatja aki akarja.....
de egy enduró láncot mifenének mosni? ha már nyikorog le kell fújni valami ócska 1000ft sprével aztán annyi...
5 flakon jó minőségű láncspréből lehet venni láncot
aki DT-t keres annak érdemes megnézni
Vélemények erröl a gumiról valakinek?
megérdeklődtem,ő ha nem muszály,nem vállalja,de van egy nagyon jó barátja Kecskeméten,erre van ráálva
bővebben msn,ne offoljunk